NeoSun
NeoSun
  12 marca 2017 (pierwszy post)

Czy przyjazni bez zaangażowania emocjonalnego miedzy kobieta a mezczyzna jest mozliwa?

dywersantka
dywersantka
  12 marca 2017
Konto usunięte
Konto usunięte: Z tym piekłem to całkiem prawdopodobne.


No to "ładną"przyszłość jej gotujesz:) Strach się bać pytać

Konto usunięte
Konto usunięte: Bez dopytywania zawsze powstają niedopowiedzenia. Normalna rzecz.


Ciekawość, to 1szy stopień do piekła i czasami lepiej za dużo się nie dowiadywać tym bardziej, że nie ma się pewności gdzie się po zadaniu pytania trafi :)

Konto usunięte
Konto usunięte: Nie znam się na tych starodawnych przysłowiach a i przekorny człowiek ze mnie.


To coś jak ja :D Im więcej ktoś nade mną kazania prawi, tym gorzej dla niego :)
dywersantka
dywersantka
  12 marca 2017
Konto usunięte
Konto usunięte: Najwidoczniej musi być do trzech razy sztuka.


Najwidoczniej takie Twoje "zezowate szczęście", ale nie załamuj się, bo moje też nie lepsze :)

Dobranoc :)
tibauld
tibauld
  12 marca 2017
Konto usunięte
Konto usunięte: No to "ładną"przyszłość jej gotujesz:) Strach się bać pytać

Nic jej nie gotuję, życzę powodzenia i szczęścia w życiu.
Konto usunięte
Konto usunięte: Ciekawość, to 1szy stopień do piekła i czasami lepiej za dużo się nie dowiadywać tym bardziej, że nie ma się pewności gdzie się po zadaniu pytania trafi :)


Jednakowoż w tym przypadku może działać jak miecz obusieczny. Nigdy nie wiadomo co by było gdyby...
Konto usunięte
Konto usunięte: To coś jak ja :D Im więcej ktoś nade mną kazania prawi, tym gorzej dla niego :)

Nie ma jak to być "poukładanym".
tibauld
tibauld
  12 marca 2017
Konto usunięte
Konto usunięte: Najwidoczniej takie Twoje "zezowate szczęście", ale nie załamuj się, bo moje też nie lepsze :) Dobranoc :)

Starzy ludzie jak się w młodości nie zabili, to potem mają już tak trudniej...

Kolorowych snów. :)
GRADEK83
GRADEK83
  13 marca 2017
Konto usunięte