Powiedzcie mi...
Czemu większości ludziom wydaje się ze wolnossąca benzyna np o pojemności 2 litrów pogoni turbodiesla o tej samej pojemności ? Przecież to jakiś obłęd... Przykładowo BMW 323CI E46 240nm i 180 koni diesel 2.0 po chipie 170 i 450nm bez szans :)
Pewnie ktoś zaraz wyskoczy z argumentem że w małym zakresie obrotów, jak się umie zmieniać biegi to nie ma problemu, a jeszcze lepiej jak przekładnia jest typu DSG.
Ciągle tylko czytam na forach wylewy typu "porobił mnie diesel jak to możliwe przecież mam bmw 525, czy z moim autem jest coś nie tak?"
lista tematów
Wysokoprężny a wolnossący strona 6 z 6
Jakby nie patrzeć BMW to najmniejszy koncern i niestety nie może szastać kasą tak jak Daimler AG czy też VAG.
Dla tego stara się zdobywać rynki bardziej popularne. Super auta są niczym innym jak wizytówką ,a nie sposobem na duży zysk.
"You must drive this car before you die, it really is that good" M3 E30
Ja już lece spać koledzy, udało sie nam osiągnać status "czerwonego tematu" brawo hehe . 3majcie sie do rana a może i południa ;)
p.s.
i tak wszystko zależy od kierowcy a nie samochodu ;)
Konto usunięte: A czy przypadkiem ta Toyota nie ma silnika na zasadzie HEMI że 8 cylindrów działa tylko podczas ostrej jazdy a tak 4 ?
Nie nie to zwykla v8.
Konto usunięte: Słyszałem że nowa M'ka nie wiem czy 3 czy 5 ma mieć twin turbo na zasadzie załączania się pierwszej a jak osiagnie max to włącza sie druga.
Toyota miala ta technologie 20lat temu:P np 2jzgte... przez co silnik mimo tylko 280koni na japonie i 330koni na pozostale rynki robi sporo innych mocniejszych aut juz w serii...
W 7.8 to najslabsza wersja uz-ta rozpedza nie sc tylko ls i to w automacie... a tak apropo osiagow to byly 3 wersje tego silnika: 240kilka koni, 260koni i 290 koni.... roznily sie sprezaniem, rodzajem zaplonu itp...