Powiedzcie mi...
Czemu większości ludziom wydaje się ze wolnossąca benzyna np o pojemności 2 litrów pogoni turbodiesla o tej samej pojemności ? Przecież to jakiś obłęd... Przykładowo BMW 323CI E46 240nm i 180 koni diesel 2.0 po chipie 170 i 450nm bez szans :)
Pewnie ktoś zaraz wyskoczy z argumentem że w małym zakresie obrotów, jak się umie zmieniać biegi to nie ma problemu, a jeszcze lepiej jak przekładnia jest typu DSG.
Ciągle tylko czytam na forach wylewy typu "porobił mnie diesel jak to możliwe przecież mam bmw 525, czy z moim autem jest coś nie tak?"
lista tematów
Wysokoprężny a wolnossący strona 5 z 6
Konto usunięte: poza tym wiem tyle, że bmw 335d pali w trasie o litr więcej niż Toyka Soarer z 4.0 v8 w benzynie pod maską.
Może dla tego ze Soarer ma 256KM i ~353Nm i ledwo 7.5-7.7s do 100km/h
a 335d ma 286KM i 580Nm i 6.2 do setki ;] Przy średnim zużyciu paliwa 7.5 litra więc nie wiem ile niby pali ten Soarer...
"You must drive this car before you die, it really is that good" M3 E30
ba! Mało tego 325d ma lepsze osiągi niż Soarer z V'ka...
1UZ to świetny silnik...ale nie w serii ;]
"You must drive this car before you die, it really is that good" M3 E30
co do spalania 335d wiem tyle ile ktoś napisał wcześniej na tym forum i to nie było 7.5l/100km w mieszanym tylko 10l/100km w trasie.
ten silnik w serii wytrzyma dużo więcej niż silnik z m3 :D zapytaj Kazika, on wie więcej na ten temat niż ja.
No tak teraz jest tym tym 204 konnym 2 litrowym dieslu BMW.
Jak zaczną turbić M-powery to będzie sajgon :P
"You must drive this car before you die, it really is that good" M3 E30