MusicMaker
MusicMaker
  2 września 2009 (pierwszy post)

Powiedzcie mi...
Czemu większości ludziom wydaje się ze wolnossąca benzyna np o pojemności 2 litrów pogoni turbodiesla o tej samej pojemności ? Przecież to jakiś obłęd... Przykładowo BMW 323CI E46 240nm i 180 koni diesel 2.0 po chipie 170 i 450nm bez szans :)
Pewnie ktoś zaraz wyskoczy z argumentem że w małym zakresie obrotów, jak się umie zmieniać biegi to nie ma problemu, a jeszcze lepiej jak przekładnia jest typu DSG.
Ciągle tylko czytam na forach wylewy typu "porobił mnie diesel jak to możliwe przecież mam bmw 525, czy z moim autem jest coś nie tak?"

ZnajdzieszMnieTu
ZnajdzieszMnieTu
  3 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: 240km/208nm(przyspieszenie do setki jakieś 7 sekund)

Konto usunięte
Konto usunięte: 2.0tdci po chipie 180km/425nm(przyspieszenie do 100 jakieś 7-8sekund)

więc powiedz mi teraz co
Konto usunięte
Konto usunięte: wolno sie rozpędza

??

Konto usunięte
Konto usunięte: Ciekawe jakby wyglądał wyścig powyżej 100km/h

Diesel by przegrał.
ZnajdzieszMnieTu
ZnajdzieszMnieTu
  3 września 2009

poza tym wrzuć tego diesla do auta z tylnym napędem to te przyspieszenie konkretnie się wydłuży o sekundę albo i więcej.

MusicMaker
MusicMaker
  3 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte:

Ok nie będę się kłucić, każdy ma swoje racje:) Ja uważam że benzyna bez doładowania nie ma szans z dieslem z doładowaniem. Ty uważasz że ma i tyle.
ZnajdzieszMnieTu
ZnajdzieszMnieTu
  3 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Ja uważam że benzyna bez doładowania nie ma szans z dieslem z doładowaniem.

sprawdź te silniki o których wspomniałem z tym silnikiem o którym byłą mowa, przekonasz się, że jest inaczej. Oczywiście obie strony mają być seryjne tak jak wyjechały z fabryki. bez żadnych dodatkowych chipów itp bo jak by benzyna miała te same mody to byś dieslem spaliny wąchał bez żadnego "ale".
MusicMaker
MusicMaker
  3 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte:

Ok ale Ty piszesz o technologi Vtec czyż nie ? a ja pisze o zwykłym tdci takie porównanie nie ma sensu. Tu można ustawić np STi boxer diesel od subaru imprezy który ma 200 koni w standardzie i też jest 2 litrowy, a setke osiąga w 6.5 sekundy z napędem na 4 koła!
...i co Ty na to?
KORARM
KORARM
  3 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: to bardziej sekwencja niż automat.

Sekwencja to to samo co automat tylko biegi sam zmieniasz a nie komputer a skrzynia dsg to już inna budowa pod względem technicznym....
ZnajdzieszMnieTu
ZnajdzieszMnieTu
  3 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Ok ale Ty piszesz o technologi Vtec czyż nie ?

piszę ogólnie, a vtec przedstawiam jako jedne z najmocniejszych silników w swoich pojemnościach bez użycia turbin.

Konto usunięte
Konto usunięte: a ja pisze o zwykłym tdci takie porównanie nie ma sensu.

no fakt, to nie ma sensu bo ten twój tdci jest już uturbiony, a benzyniaki które wymieniłem są bez turba.

Konto usunięte
Konto usunięte: Tu można ustawić np STi boxer diesel od subaru imprezy który ma 200 koni w standardzie i też jest 2 litrowy, a setke osiąga w 6.5 sekundy z napędem na 4 koła! ...i co Ty na to?


1. STi to żaden standard tylko najmocniejsza wersja produkowana przez Subaru seryjnie!
2. to co tyczy się STANDARDU: The Subaru Impreza Boxer Diesel is powered by a 2.0-liter Horizontally-opposed diesel engine that develops 150 PS and 350Nm (258 ft.lbs) of torque. With this engine, the Subaru Impreza Boxer Diesel is able to get from 0 to 62 mph in 9.0 seconds and up to a top speed of 127 mph.
3. Odczep temu dieslowi turbiny to będzie latał jak ptak z upie.rdolonymi skrzydłami.

Jacyś upośledzeni jesteście! Gdyby dieslom nie pomagały turbiny to o własnych siłach 0-100kmph robiłyby prawie cały dzień!
Mówicie "najlepsze" o silnikach, które w samochodach bez pomocy turba już dawno by odeszły do historii! (zostały by tylko w rolnictwie)
MusicMaker
MusicMaker
  3 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte:

Nie pisze o tym dieslu!! pisze o tym nowym co ma 200koni!!
Subaru has in store a nasty version of the Impreza, equipped with a diesel engine capable of 200 hp output, which is 50 more than the more normal boxer presented recently.

Prodrive of Banbury is behind the development, according to reports from Channel4Car. The Japanese hatchback has a strong point in its sporty attributes (225 km/hr, 0-60 mph in less than seven seconds), with performance and consumption comparable to the best common rail examples currently available.

The name will probably remain as RS so as not to infringe on the WRX STI range. Unfortunately we will have to wait until next year for sales. Until 2009, as regards a diesel, we will have to satisfy ourselves with the powerstep at 150 hp.

Tudzież zabierz vtecowi zmienną faze rozrządu.

a ja nie mam tdci tylko st już kiedyś pisałem.
MeKaN
MeKaN
  3 września 2009

2.0 turbodieselek vs. 2.0 benz turbo... kto wygra? -.-'

8PasazerNostromo
Posty: 618 (po ~157 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 3
8PasazerNostromo
  3 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Diesel by przegrał.


Srał, moment robi swoje i zacznie odchodzić przy większych prędkościach.

Konto usunięte
Konto usunięte: poza tym wrzuć tego diesla do auta z tylnym napędem to te przyspieszenie konkretnie się wydłuży o sekundę albo i więcej.


Sra. Powiedzmy 450Nm w oście. Pierwsze 2 biegi mamy zauważalne straty mocy z racji braku trakcji. W RWD tym za bardzo się nie martwisz i możesz ostrzej ruszyć.
"You must drive this car before you die, it really is that good" M3 E30
kaziu4442
Posty: 471 (po ~240 znaków)
Reputacja: 3 | BluzgometrTM: 2
kaziu4442
  4 września 2009

Hehe powiem tak ten 2 litry turbodiesel piszecie ze ma w serii 200 kucy tak to porownajcie to do np. 18RG{silnik z lat70} ktory po wymianie gaźnikow bez problemu osiaga 200 koni, chyba wiecej pisac nie trzeba... a doluzcie jej jeszcze turbo...

8PasazerNostromo
8PasazerNostromo: Srał, moment robi swoje i zacznie odchodzić przy większych prędkościach.

Zobacz chocby na SR20DET Które z 2 litrow robi 500 koni....
8PasazerNostromo
Posty: 618 (po ~157 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 3
8PasazerNostromo
  4 września 2009
kaziu4442
kaziu4442: Zobacz chocby na SR20DET Które z 2 litrow robi 500 koni....


A ty kur.wa znowu to samo.

Zobacz M12/13 które z 1.5 robi 1300koni...
"You must drive this car before you die, it really is that good" M3 E30
kaziu4442
Posty: 471 (po ~240 znaków)
Reputacja: 3 | BluzgometrTM: 2
kaziu4442
  4 września 2009
8PasazerNostromo
8PasazerNostromo: A ty kur.wa znowu to samo. Zobacz M12/13 które z 1.5 robi 1300koni...

Tak moze na seryjnym dole:OoO? I co 10 minut na hamowni wymiana wnetrznosci...
Ja pisze tu o silnikach ktore wytrzymuja takie moce na codzien...
KORARM
KORARM
  4 września 2009

Ludzie ten temat jet o

Konto usunięte
Konto usunięte: Czemu większości ludziom wydaje się ze wolnossąca benzyna np o pojemności 2 litrów pogoni turbodiesla o tej samej pojemności ?

Przecież kiedyś seryjne td nie dały by rady z wolnossącą benzyną a teraz jest inaczej.... td są teraz dużo mocniejsze jak kiedyś i porobią wolnossącą benzyne.
O to chodziło autorowi wątku
Wiadomo, ze turbo benzyna vs turbo diesel to benzyna wygra
Moin zdaniem nawed dobry 1.5td porobi wolnossącą benzyne
oczywiście wszystko tu zależy od modelu samochodu i silnika
8PasazerNostromo
Posty: 618 (po ~157 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 3
8PasazerNostromo
  4 września 2009

Całkowicie seryjny blok. A żeby było śmieszniej to pierwszy egzemplarz tego silnika był zbudowany na podstawie starego używanego bloku z przelotem ponad 100'000km.

Pokaz mi SR20 które ma 500KM na seryjnym dole.

ps.i pokaż mi takie 3S o którym na pewno zaraz napiszesz ;]

"You must drive this car before you die, it really is that good" M3 E30
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.