Nie rozumiem ludzi, którzy uważaja że technikum czy zawodówka jest gorsza od liceum...
liceum - masz przedmioty z gim. + rozszerzone te które wybrałeś czyli jakieś np. 2angielskie wiecej czyli 4 i 2 inne czyli 3/4)
technikum - przedmioty z gim + (w moim przypadku) rozszerzony angielski + przedmioty zawodowe mam ich 3 (6h)
zawodówka - przedmioty z gim (nie wszystkie) + zawodowe
Lo vs. technikum
(przykłady)
plan zajęc mojej kuzynki i mój
Kuzynka:
Pon. 8-13;20
Wt. 8;5015
Śr. 8-10;30
Czw. 9;45-14;20
Pt. 11;40 -13;20
Mój:
Pon. 8-15;10
Wt. 8-14;15
Śr. 8;50 -15;20
Czw. 8-14;20
Pt. 8:13;20
i jaka tu sprawiedliwość? Mam o jakąś "połowe" więcej zajęć niż ona.
I ona jest w LO a ja jestem w technikum.
Po technikum mam mature i technika, po LO mam Tylko mature.
I nie mówcie mi, ze LO jest o wiele lepsze od technikum.
...
jednakże moim zdaniem jesli ktoś nie zda tej matury to co ma po Tym liceum? Wielki gó.no, po technikum to samo, a po zawdówce ma zawód i nie wierzę w to, zę nie zda egzaminu, bo egzaminy aż tak trudno nie są.
Żałuje sama, że składałam papiery do technikum i LO, a nie do zawodówki ...
A technikum? To jest najgorsza sprawa jaka może być ...
...
Pozdrawiam
Aś.
lista tematów
Lo - tech. - zawodówka
coś ich mało masz która klasa? xD
o ile zdasz ;]
ja tak nie mówię xD
może zdać technika i już coś będzie ;]
co Ty gadasz? :szok2:
Chyba niezłe Ci kity wciska koleżanka
bo ja mam lekcje tak do 15:10 prawie codziennie.
Poszłam do liceum i ani trochę nie żałuję.
Konto usunięte: Nie rozumiem ludzi, którzy uważaja że technikum czy zawodówka jest gorsza od liceum...
temat niżej.
jesli oczywiście zdasz. Jeśli nie masz rok w plecy.
jasne
jakoś nie narzekam. Chociaż czasem żałuję, ze nie zrezygnowałam, póki miałam czas. Mogłam rozwijać się w tym kierunku, który mnie interesuje.
poczekaj na następne klasy, trochę Ci tych przedmiotów dojdzie
a co na to egzaminatorzy? :P
wolny kraj
zawsze można się przenieść ;]