Nie rozumiem ludzi, którzy uważaja że technikum czy zawodówka jest gorsza od liceum...
liceum - masz przedmioty z gim. + rozszerzone te które wybrałeś czyli jakieś np. 2angielskie wiecej czyli 4 i 2 inne czyli 3/4)
technikum - przedmioty z gim + (w moim przypadku) rozszerzony angielski + przedmioty zawodowe mam ich 3 (6h)
zawodówka - przedmioty z gim (nie wszystkie) + zawodowe
Lo vs. technikum
(przykłady)
plan zajęc mojej kuzynki i mój
Kuzynka:
Pon. 8-13;20
Wt. 8;5015
Śr. 8-10;30
Czw. 9;45-14;20
Pt. 11;40 -13;20
Mój:
Pon. 8-15;10
Wt. 8-14;15
Śr. 8;50 -15;20
Czw. 8-14;20
Pt. 8:13;20
i jaka tu sprawiedliwość? Mam o jakąś "połowe" więcej zajęć niż ona.
I ona jest w LO a ja jestem w technikum.
Po technikum mam mature i technika, po LO mam Tylko mature.
I nie mówcie mi, ze LO jest o wiele lepsze od technikum.
...
jednakże moim zdaniem jesli ktoś nie zda tej matury to co ma po Tym liceum? Wielki gó.no, po technikum to samo, a po zawdówce ma zawód i nie wierzę w to, zę nie zda egzaminu, bo egzaminy aż tak trudno nie są.
Żałuje sama, że składałam papiery do technikum i LO, a nie do zawodówki ...
A technikum? To jest najgorsza sprawa jaka może być ...
...
Pozdrawiam
Aś.
lista tematów
Lo - tech. - zawodówka
Konto usunięte: To już jest w waszym interesie aby przestrzegano waszych praw i oceniano równo.
Jeśli sami o siebie nie zadbacie - nikt nie zrobi tego za was.
Wasza w tym wina, że dajecie się tak traktować. :]
poszła koleżanka do pedagoga mi tam 3+ w sumie starczyło, bo jako tako nie rozumiałam tego.
Konto usunięte: uczyłam:] np. dzisiaj u mnie w kl. przy oddawaniu sprawdzianu poszła kujonka i pani mówi:
- a to Ty. 5 dostałaś
poszłam ja popatrzyła na mnie 3+ a miałam to samo co ta co dostała 5
za to moja kolezanka majac również to samo dostała 1, a gdy zapytała się nauczycielki dlaczego i za co? ta jej odpowiedziała za brzydkie pismo
Odwołaj się do WSO.