aska1231
aska1231
  10 grudnia 2008 (pierwszy post)

Nie rozumiem ludzi, którzy uważaja że technikum czy zawodówka jest gorsza od liceum...

liceum - masz przedmioty z gim. + rozszerzone te które wybrałeś czyli jakieś np. 2angielskie wiecej czyli 4 i 2 inne czyli 3/4)
technikum - przedmioty z gim + (w moim przypadku) rozszerzony angielski + przedmioty zawodowe mam ich 3 (6h)
zawodówka - przedmioty z gim (nie wszystkie) + zawodowe

Lo vs. technikum
(przykłady)
plan zajęc mojej kuzynki i mój
Kuzynka:
Pon. 8-13;20
Wt. 8;501415
Śr. 8-10;30
Czw. 9;45-14;20
Pt. 11;40 -13;20

Mój:
Pon. 8-15;10
Wt. 8-14;15
Śr. 8;50 -15;20
Czw. 8-14;20
Pt. 8:13;20

i jaka tu sprawiedliwość? Mam o jakąś "połowe" więcej zajęć niż ona.
I ona jest w LO a ja jestem w technikum.
Po technikum mam mature i technika, po LO mam Tylko mature.
I nie mówcie mi, ze LO jest o wiele lepsze od technikum.

...

jednakże moim zdaniem jesli ktoś nie zda tej matury to co ma po Tym liceum? Wielki gó.no, po technikum to samo, a po zawdówce ma zawód i nie wierzę w to, zę nie zda egzaminu, bo egzaminy aż tak trudno nie są.

Żałuje sama, że składałam papiery do technikum i LO, a nie do zawodówki ...
A technikum? To jest najgorsza sprawa jaka może być ...

...

Pozdrawiam
Aś.

OgnistyPocalunek
OgnistyPocalunek
  12 grudnia 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: Nie rozumiem ludzi, którzy uważaja że technikum czy zawodówka jest gorsza od liceum...

na rowni tyle ze liceum nie przygotowuje do zawodu.
baskas4
baskas4
  12 grudnia 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: technikum jest dużo chuligaństwa

to wszystko zależy od szkoły i klasy.
moja klasa jest jedna z najlepszych w szkole pod względem ocen, frekwencji i zachowania
oszeszek
oszeszek
  13 grudnia 2008

ja poszłam do liceum i nie żałuję tej decyzji.
a siedzę dzień w dzień od 7:45 do 15:00 w szkole.

Anetorek14
Anetorek14
  13 grudnia 2008