Nie rozumiem ludzi, którzy uważaja że technikum czy zawodówka jest gorsza od liceum...
liceum - masz przedmioty z gim. + rozszerzone te które wybrałeś czyli jakieś np. 2angielskie wiecej czyli 4 i 2 inne czyli 3/4)
technikum - przedmioty z gim + (w moim przypadku) rozszerzony angielski + przedmioty zawodowe mam ich 3 (6h)
zawodówka - przedmioty z gim (nie wszystkie) + zawodowe
Lo vs. technikum
(przykłady)
plan zajęc mojej kuzynki i mój
Kuzynka:
Pon. 8-13;20
Wt. 8;5015
Śr. 8-10;30
Czw. 9;45-14;20
Pt. 11;40 -13;20
Mój:
Pon. 8-15;10
Wt. 8-14;15
Śr. 8;50 -15;20
Czw. 8-14;20
Pt. 8:13;20
i jaka tu sprawiedliwość? Mam o jakąś "połowe" więcej zajęć niż ona.
I ona jest w LO a ja jestem w technikum.
Po technikum mam mature i technika, po LO mam Tylko mature.
I nie mówcie mi, ze LO jest o wiele lepsze od technikum.
...
jednakże moim zdaniem jesli ktoś nie zda tej matury to co ma po Tym liceum? Wielki gó.no, po technikum to samo, a po zawdówce ma zawód i nie wierzę w to, zę nie zda egzaminu, bo egzaminy aż tak trudno nie są.
Żałuje sama, że składałam papiery do technikum i LO, a nie do zawodówki ...
A technikum? To jest najgorsza sprawa jaka może być ...
...
Pozdrawiam
Aś.
Lo - tech. - zawodówka
Tak w ogóle to ja też myślę o technikum. Przynajmniej już jakiś zawód będzie i zawsze można na studia iść. A po LO to co? Nawet nie chcą do ''Biedronki'' na kasę przyjąć.
Bez obrazy dla uczniów LO no ale taka jest prawda. :)
Powiem tak zależy kto co lubi, ja poszedłem do liceum i ani trochę nie żałuje.
Wiem, że w technikum czy zawodówce pewnie bym się i tak niczego nie nauczył, bo tam chodzi czasem taki element, że szkoda gadać.
Poza tym głupio by było w dzisiejszych czasach mieć wykształcenie zawodowe...
Ja sam jestem w 1 tech. handlowym i powiem że nie jest źle, oceny mam lepsze niż w gimnazjum;) Cały tydzień siedzę od 8 do 14:15 i nie jest źle.