Przeczytajmojopis
Przeczytajmojopis
  11 czerwca 2019 (pierwszy post)

Były już rozmowy nocne, gdzie tak nabrały tempa, że stały się całodobowymi, ale niestety było - minęło. Moze czas na nowy temat ? Może tu pogadamy o tym , co nam leży na sercu, jak minął dzieñ, jakieś porady..?? Zobaczymy co z tego wyjdzie 😊

Avatar u┼╝ytkownika oamoam
Posty: 3089 (po ~155 znak├│w)
Reputacja: 22 | BluzgometrTM: 99
oam
  12 czerwca 2019
Konto usuni─Öte
Konto usuni─Öte: Hey wszystkim 😊 Ja kocham i te, i te. Z palet mam kanapę o jakiej marzyłam , minusem jest sprzatanie jej, bo trzeba odkurzaczem wszystkie zakamarki odkurzyc. Kiedys podpatrzyłam tez meble ( półki/regały) ze skrzynek na jabłka i w ostatnim czesie tez sie u mnie pojawiły.
hej!

Fajne sa te Twoje mebelki, ja mam duzo palet ale takich duuzych, chyba spróbuję swoich sil i cos ukrece :D
LordBaranq
LordBaranq: oam to moja ulubiona ex fp
Każdy mędrzec jest czasem zwykłym głupcem, a słowa największego z mówców bywają puste.
anfet4minka
Posty: 1339 (po ~200 znak├│w)
Reputacja: -72 | BluzgometrTM: 97
anfet4minka
  12 czerwca 2019

Hmm a od jak dawna macie tu konto? Bo ja się zastanawiam nad zamknięciem od jakiegoś czasu.

Никто не должен быть в курсе
Никто не должен знать об этом
Я удалю secret chat
О нас никто никогда не узнает

Avatar u┼╝ytkownika oamoam
Posty: 3089 (po ~155 znak├│w)
Reputacja: 22 | BluzgometrTM: 99
oam
  12 czerwca 2019
anfet4minka
anfet4minka: Hmm a od jak dawna macie tu konto? Bo ja się zastanawiam nad zamknięciem od jakiegoś czasu.

Ja ponad rok, choc jestem tu od 2008roku. Odchodze i wracam, jak wiekszosc osob :)
A dlaczego chcesz zniknąć?
LordBaranq
LordBaranq: oam to moja ulubiona ex fp
Każdy mędrzec jest czasem zwykłym głupcem, a słowa największego z mówców bywają puste.
anfet4minka
Posty: 1339 (po ~200 znak├│w)
Reputacja: -72 | BluzgometrTM: 97
anfet4minka
  12 czerwca 2019

Nie szukam tu niczego, czasem przychodzę czytać taką odskocznie mam, ja wracam średnio raz na 3 lata od 2005 roku

Никто не должен быть в курсе
Никто не должен знать об этом
Я удалю secret chat
О нас никто никогда не узнает

Przeczytajmojopis
Przeczytajmojopis
  12 czerwca 2019
anfet4minka
anfet4minka: Hmm a od jak dawna macie tu konto? Bo ja się zastanawiam nad zamknięciem od jakiegoś czasu.

Aśka , no co Ty 😬. Tez mialam usuwac ( mam 1,5 roku) bo wkurzają mnie niektorzy , ale szkoda mi bo poznalam kilka naprawde ciekawych osob do poklikania (a czesc z nich nie ma messengera). Uznalam ze zaloze swoje forum , gdzie osoby "nieproszone" nie bedą mialy wstepu i juz 😉.

Oam - jak tylko masz z czego to działaj 💪. Net sie ugina od inspiracji. Polukaj jakie mega są kwietniki z palet 😉
Avatar u┼╝ytkownika oamoam
Posty: 3089 (po ~155 znak├│w)
Reputacja: 22 | BluzgometrTM: 99
oam
  12 czerwca 2019
anfet4minka
anfet4minka: Nie szukam tu niczego, czasem przychodzę czytać taką odskocznie mam, ja wracam średnio raz na 3 lata od 2005 roku
ja tez niczego nie szukam, poznalam fajnych ludzi i wchodzę by z nimi rozmawiac.
LordBaranq
LordBaranq: oam to moja ulubiona ex fp
Każdy mędrzec jest czasem zwykłym głupcem, a słowa największego z mówców bywają puste.
Avatar u┼╝ytkownika oamoam
Posty: 3089 (po ~155 znak├│w)
Reputacja: 22 | BluzgometrTM: 99
oam
  12 czerwca 2019
Konto usuni─Öte
Konto usuni─Öte: Oam - jak tylko masz z czego to działaj 💪. Net sie ugina od inspiracji. Polukaj jakie mega są kwietniki z palet 😉
bede działać, jak coś zmontuje to sie pochwale :D
LordBaranq
LordBaranq: oam to moja ulubiona ex fp
Każdy mędrzec jest czasem zwykłym głupcem, a słowa największego z mówców bywają puste.
anfet4minka
Posty: 1339 (po ~200 znak├│w)
Reputacja: -72 | BluzgometrTM: 97
anfet4minka
  12 czerwca 2019

Nie mówię że nie poznałam tu fajnych ludzi, z niektórymi trzymamy sztamę od 15 lat, oczywiście nie tu :) ale rozmawiamy czasem. Ale tak ogólnie jak wchodzę rano, a tam tekst "200 zł za sex" albo "postawisz mi loda" to obawiam się że już nie pasuje

Никто не должен быть в курсе
Никто не должен знать об этом
Я удалю secret chat
О нас никто никогда не узнает

Avatar u┼╝ytkownika oamoam
Posty: 3089 (po ~155 znak├│w)
Reputacja: 22 | BluzgometrTM: 99
oam
  12 czerwca 2019
anfet4minka
anfet4minka: Nie mówię że nie poznałam tu fajnych ludzi, z niektórymi trzymamy sztamę od 15 lat, oczywiście nie tu :) ale rozmawiamy czasem. Ale tak ogólnie jak wchodzę rano, a tam tekst "200 zł za sex" albo "postawisz mi loda" to obawiam się że już nie pasuje
nie przejmuj sie tym ze niektórzy sa wykolejeni!
LordBaranq
LordBaranq: oam to moja ulubiona ex fp
Każdy mędrzec jest czasem zwykłym głupcem, a słowa największego z mówców bywają puste.
anfet4minka
Posty: 1339 (po ~200 znak├│w)
Reputacja: -72 | BluzgometrTM: 97
anfet4minka
  12 czerwca 2019

Oam problem w tym że co do mnie pisze jakiś dzieciak to takie propozycje. Wczoraj synek 25 lat on ma kasę daje 200 zł żeby go rozdziewiczyć. Odsyłam do agencji takich, no ale to jak rzepy. Blokuje to pojawia się następny deperat.

Никто не должен быть в курсе
Никто не должен знать об этом
Я удалю secret chat
О нас никто никогда не узнает

Przeczytajmojopis
Przeczytajmojopis
  12 czerwca 2019
anfet4minka
anfet4minka: Oam problem w tym że co do mnie pisze jakiś dzieciak to takie propozycje. Wczoraj synek 25 lat on ma kasę daje 200 zł żeby go rozdziewiczyć. Odsyłam do agencji takich, no ale to jak rzepy. Blokuje to pojawia się następny deperat.

A ja Ci powiem, ze od kiedy zamiescilam fotke z tekstem na profilu to mam o aż 80 % mniej takich zdesperowanych sex- artystów
Avatar u┼╝ytkownika oamoam
Posty: 3089 (po ~155 znak├│w)
Reputacja: 22 | BluzgometrTM: 99
oam
  12 czerwca 2019
anfet4minka
anfet4minka: Oam problem w tym że co do mnie pisze jakiś dzieciak to takie propozycje. Wczoraj synek 25 lat on ma kasę daje 200 zł żeby go rozdziewiczyć. Odsyłam do agencji takich, no ale to jak rzepy. Blokuje to pojawia się następny deperat.
hahaha :D współczuję! na szczęście ja mam spokój od takich wiadomości :D
LordBaranq
LordBaranq: oam to moja ulubiona ex fp
Każdy mędrzec jest czasem zwykłym głupcem, a słowa największego z mówców bywają puste.
Przeczytajmojopis
Przeczytajmojopis
  12 czerwca 2019

Moze przed modzikami czują respekt 😜

anfet4minka
Posty: 1339 (po ~200 znak├│w)
Reputacja: -72 | BluzgometrTM: 97
anfet4minka
  12 czerwca 2019
Konto usuni─Öte
Konto usuni─Öte: Moze przed modzikami czują respekt 😜


a wiesz że sama się nad tym zastanawiam czy tak nie jest, czasem

Никто не должен быть в курсе
Никто не должен знать об этом
Я удалю secret chat
О нас никто никогда не узнает

Avatar u┼╝ytkownika oamoam
Posty: 3089 (po ~155 znak├│w)
Reputacja: 22 | BluzgometrTM: 99
oam
  12 czerwca 2019
Konto usuni─Öte
Konto usuni─Öte: Moze przed modzikami czują respekt 😜
Wątpię, raczej boja sie banow i blokady konta za wysylanie porno czy jakichs anonsów. d83dde02
LordBaranq
LordBaranq: oam to moja ulubiona ex fp
Każdy mędrzec jest czasem zwykłym głupcem, a słowa największego z mówców bywają puste.
Dyskusja na ten temat zosta┼éa zako┼äczona lub te┼╝ od 30 dni nikt nie bra┼é udzia┼éu w dyskusji w tym w─ůtku.