nietypowyxtom
nietypowyxtom
  29 stycznia 2017 (pierwszy post)

kolęda i poświęcony dom szatan już mnie nie dostanie, czuje się spokojniejszy o moją dusze

nietypowyxtom
nietypowyxtom
  29 stycznia 2017

ale wiadomo nie ma na to dowodów, przecież ludzie umierają i chorują dość młodo, to takie logiczne, ps życzę wam szczęścia, i aby wam los nie chciał targnąć na wasze życie,
jak sił starczy to będę hydraulikiem gdzie indziej, otrucie nie koniecznie fizyczne....
a pytając się czy dobrym jestem hydraulikiem tego nie wiem wiem jak się pakuły zakłada, to chyba nie tak źle,

nietypowyxtom
nietypowyxtom
  29 stycznia 2017

dobry to ja nigdy nie byłem ale ważne że jeszcze jako tako prosperuję, chociaż coraz dziwniej hah, ale mogło być gorzej, nie powiedział bym że jestem dobrym hydraulikiem, ale też nie najgorczym jak rura cieknie nie zaklejam ją gumą do żucia, a gdy kran kapie to wiadomo naprawiam, przywiązuje nitkę do kranu po której spokojnie krople spływają do zlewu i nie słychać już irytującego kapania
a gdy spłuczka w wc się popsuje to wieszam nad kibelkiem wiaderko wodu dla przepływu po skończonej robocie, proste i skuteczne siła wodospadu spłuczę wszystko

nietypowyxtom
nietypowyxtom
  29 stycznia 2017

to nie jest jedyna z moich zalet potrafię po melodi określić każdą piosenke, jak się nazywa,
na pewno każda meloida ma ładną nazwę to sie musi ładnie nazywać

nietypowyxtom
nietypowyxtom
  29 stycznia 2017

a wiecie co jest w tym najlepsze że jeśli wszyscy mówią że czegoś się nie da zrobić przychodzi taki jeden który nie wie że tego się nie da zrobić i to robi

GustaWSpartA
GustaWSpartA
  29 stycznia 2017

Nie wiem co bierzesz, ale możesz dać namiary na swojego dilera xD

Eldim
Posty: 1109 (po ~186 znaków)
Reputacja: -96 | BluzgometrTM: 125
Eldim
  29 stycznia 2017
Konto usunięte
Konto usunięte: a wiecie co jest w tym najlepsze że jeśli wszyscy mówią że czegoś się nie da zrobić przychodzi taki jeden który nie wie że tego się nie da zrobić i to robi