Tuning - moje życie

Tuning - moje życie

Cytuj

Pochwal się swoimi modami :)

Posty: 41,
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
Pierwszy post w tym wątku. 29 kwietnia 2010
Jako pierwszy, chciał bym się pochwalić swoją "Pralką" po przeróbkach. Samochód to Honda Prelude 3 generacji, rocznik 90. Głowica z podstawowego silnika 109 konnego (B20A3), została zamieniona na głowicę od najmocniejszej europejskiej wersji (B20A7), o mocy 150 koni. Silnik przy okazji tego zabiegu został wyremontowany. Problem zrodził się po założeniu głowicy przez speców gdyż nie założyli oni wałków rozrządu od wersji 150 konnej tylko 109. Jednak mimo wszystko Preludy 5 generacji ze 136 konnym silnikiem idą ze mną równo ;) Mocy dokładnej nie mogę podać ale zrobię to jak tylko odwiedzę hamownię. W podstawie automatyczne gaźniki których nie umiał ustawić żaden spec. Po zmianie głowicy zostały założone gaźniki weber. Jednak spalanie wzrosło i to bardzo znacząco a gaźniki webera raczej nie powinny być traktowane lekko. Dlatego webery ustąpiły miejsca wtryskom. Wymagało to zainstalowania całego osprzętu, przypominam że w podstawie były tam gaźniki podciśnieniowe. Jedną ze śmiesznych rzeczy jest to że po montażu wtrysku obroty falują gdy nie są włączone światła drogowe. Cała buda była odmalowana na srebrny metalic z oryginalnego srebrno-szarego lakieru. Założony kolektor od B20A9, tłumik o lepszej "przepustowości". W najbliższym czasie planuje...dorobić dolot do stożka, teraz jest zamocowany bezpośrednio na przepustnicy, a ciepłe powietrze nie pomaga. Kto następny? ;)
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
30 maja 2010
Hehe wiesz co chyba tylko ty masz aż tak rozbudowane autko bo nikt więcej się chyba nie pochwali :P (Przyznam tez bym tak chciał :P)
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
30 maja 2010
aż tak rozbudowany nie jest ;) planuje wsadzić sportowe wałki i zestroić cały silnik pod przyśpieszenia (i tak ponad 160 km/h nie wychodzę) turbo i inne bajery niestety są za drogie :/ ale zobaczymy może wskoczy jakiś swap jak będzie kasa ;)
Zobacz profil horizon55 na Fotce
30 maja 2010
^^ ja tam pod moją gwiazdą turbo posiadam, ale spokojnie styka to co mam pod maską. Teraz wsadzam Mercowe 18stki i grajka lepszego. Tylko jakiś ku.tas w Mielnie mi celownik zajeb,ał
5116
181
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
31 maja 2010
to jest właśnie frajerstwo polskie nic co odstaje długo się nie utrzyma...aż dziw bierze że fujary jeszcze mamy :P turbinka fajna sprawa tylko droga...i na korki mało przydatkna ;) ale wieczorkiem na ulicach...to inna sprawa ;)
Zobacz profil horizon55 na Fotce
31 maja 2010
^^ to auto do lansu a nie do ścigania, limuzyny do tego się nie nadają;p
5116
181
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
31 maja 2010
fakt ;) merce są idealne jako krążowniki szos ;) ale jak by trochę kasy władować i wysilić silniki to też by coś ze sportowca miały ;)
Zobacz profil horizon55 na Fotce
31 maja 2010
Mi wystarczy trochę w elektronice pogrzebać i mam 190 koni na luzie ale po co? 143 konie mi spokojnie starczą, w siedzenie wbija a i twoja Honda mogła by się zdziwić ;p
5116
181
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
1 czerwca 2010
honda mimo swoich gabarytów to całkiem lekkie autko ;) 1100 kilo to mało jak na auto długości kombi i szerokości busa ;) merc pewnie ponad półtorej tony waży ;) za to hondę trzeba ostro kręcić bo prawdziwa jazda zaczyna się powyżej 4 tys obrotów
Zobacz profil horizon55 na Fotce
1 czerwca 2010
ile? tyle to E klasa waży! u mnie zaczyna się coś dziać od 2.5 tys bo dopiero w tedy turbo się budzi ;p
5116
181
Pisanie na tym forum dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Zaloguj lub zarejestruj się za darmo jeśli nie masz jeszcze konta.
Posty: 41,