Tuning - moje życie

Tuning - moje życie

Cytuj

Pochwal się swoimi modami :)

Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
Pierwszy post w tym wątku. 29 kwietnia 2010
Jako pierwszy, chciał bym się pochwalić swoją "Pralką" po przeróbkach. Samochód to Honda Prelude 3 generacji, rocznik 90. Głowica z podstawowego silnika 109 konnego (B20A3), została zamieniona na głowicę od najmocniejszej europejskiej wersji (B20A7), o mocy 150 koni. Silnik przy okazji tego zabiegu został wyremontowany. Problem zrodził się po założeniu głowicy przez speców gdyż nie założyli oni wałków rozrządu od wersji 150 konnej tylko 109. Jednak mimo wszystko Preludy 5 generacji ze 136 konnym silnikiem idą ze mną równo ;) Mocy dokładnej nie mogę podać ale zrobię to jak tylko odwiedzę hamownię. W podstawie automatyczne gaźniki których nie umiał ustawić żaden spec. Po zmianie głowicy zostały założone gaźniki weber. Jednak spalanie wzrosło i to bardzo znacząco a gaźniki webera raczej nie powinny być traktowane lekko. Dlatego webery ustąpiły miejsca wtryskom. Wymagało to zainstalowania całego osprzętu, przypominam że w podstawie były tam gaźniki podciśnieniowe. Jedną ze śmiesznych rzeczy jest to że po montażu wtrysku obroty falują gdy nie są włączone światła drogowe. Cała buda była odmalowana na srebrny metalic z oryginalnego srebrno-szarego lakieru. Założony kolektor od B20A9, tłumik o lepszej "przepustowości". W najbliższym czasie planuje...dorobić dolot do stożka, teraz jest zamocowany bezpośrednio na przepustnicy, a ciepłe powietrze nie pomaga. Kto następny? ;)
Zobacz profil xxxmateuszx na Fotce
13 czerwca 2010
a ja sie nie pochwale;P hehe;D
gsi forever;D
5088
18
Zobacz profil xxxmateuszx na Fotce
13 czerwca 2010
no moze jak skoncze;D poczekamy zobaczymy;d pozdro
gsi forever;D
5088
18
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
13 czerwca 2010
stukot panewki towarzyszył mi w motorze przez 2 lata...nic nie padło a piłowałem jak się dało ;P jak już masz 1.6 i szykujesz się na swapa to daj koło zamachowe do stoczenia będzie lepiej się kręcił, no i polecał bym planowanie głowicy ;) kurna to z takim spalaniem masz tyle co ja przy 150 koniach przy jeździe po czerwonym polu :P
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
13 czerwca 2010
No wiesz, te 15 to przy pełnym bucie jest :D a tak średnio to dyszke wciąga, no ten silnik ma bardzo duży apetyt na paliwo, dlatego go zmieniam. No tak myślałem o stoczeniu koła, ale zastanawiam się ile zrzucić żeby było optymalnie... w sumie nawet nie wiem ile fabrycznie te koło waży. Jak wstawię silnik i coś zmodyfikuje to jeszcze raz się pochwale :P
Zobacz profil z13L4K na Fotce
14 czerwca 2010
no to moze ja cos powiem o swym diabelku:
Dolot z nierdzewki
stozek z odizolowaniem
koloktor ssacy by no name
kolktor wydechowy 4:1
wydech 3' zakonczony tlumikiem km
gwint k-sport drift z camberami
wylacznik abs esp
plany uturbic s@#$%@#a
obecnie kolo 250-270kM
6220
2
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
14 czerwca 2010
z tym kołem to tak jak u mnie nie wiadomo ile waży wiem tylko że w 12v było kilka kilo mniej (podobno około 7) w 16v 9 kilo a plany jakie mam to koło 3.5 kilo z aluminium, ale i tak zazwyczaj śmigam ja 1 więc powinien dobrze śmigać przy takim kole. z13L4K zeszperowany czy seria? ;)
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
14 czerwca 2010
Z tym odchudzaniem koła zamachowego to trzeba uważać, za lekkie też nie może być, bo może i ładnie będzie się wkręcał, ale pod górkę będą problemy żeby podjechać :D
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
14 czerwca 2010
oj tam :P samochód jest po to żeby dawał frajdę i niezapomniane wrażenia ;P
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
29 lipca 2010
chłopaki to może sie kiedys ustawimy i skoczymy do wawy na CARGO poszpanować hehe
ja juz turbine wsadziłem osiągi są super:) Honda 1.5 T;D
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
29 lipca 2010
1871807 nr. gg jak cos to pisać :) ja chetnie moge sie poganiać na warszawie:) oczywiscie w nocy kiedy najwiecej psiarni za Tobą i to jeszcze na motorach hehe pozdro
Pisanie na tym forum dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Zaloguj lub zarejestruj się za darmo jeśli nie masz jeszcze konta.