Tuning - moje życie

Tuning - moje życie

Cytuj

Pochwal się swoimi modami :)

Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
Pierwszy post w tym wątku. 29 kwietnia 2010
Jako pierwszy, chciał bym się pochwalić swoją "Pralką" po przeróbkach. Samochód to Honda Prelude 3 generacji, rocznik 90. Głowica z podstawowego silnika 109 konnego (B20A3), została zamieniona na głowicę od najmocniejszej europejskiej wersji (B20A7), o mocy 150 koni. Silnik przy okazji tego zabiegu został wyremontowany. Problem zrodził się po założeniu głowicy przez speców gdyż nie założyli oni wałków rozrządu od wersji 150 konnej tylko 109. Jednak mimo wszystko Preludy 5 generacji ze 136 konnym silnikiem idą ze mną równo ;) Mocy dokładnej nie mogę podać ale zrobię to jak tylko odwiedzę hamownię. W podstawie automatyczne gaźniki których nie umiał ustawić żaden spec. Po zmianie głowicy zostały założone gaźniki weber. Jednak spalanie wzrosło i to bardzo znacząco a gaźniki webera raczej nie powinny być traktowane lekko. Dlatego webery ustąpiły miejsca wtryskom. Wymagało to zainstalowania całego osprzętu, przypominam że w podstawie były tam gaźniki podciśnieniowe. Jedną ze śmiesznych rzeczy jest to że po montażu wtrysku obroty falują gdy nie są włączone światła drogowe. Cała buda była odmalowana na srebrny metalic z oryginalnego srebrno-szarego lakieru. Założony kolektor od B20A9, tłumik o lepszej "przepustowości". W najbliższym czasie planuje...dorobić dolot do stożka, teraz jest zamocowany bezpośrednio na przepustnicy, a ciepłe powietrze nie pomaga. Kto następny? ;)
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
2 czerwca 2010
No widzicie jak wam temat rozkrecilem :P ja nie mam sie czym pochwalic :( ale to dopiero pierwsze auto zobaczymy co bedzie pozniej :)
Zobacz profil horizon55 na Fotce
2 czerwca 2010
^^ to do warsztatu a nie na fotce siedzieć!
5116
181
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
4 czerwca 2010
no właśnie turbinka by mi się przydała bo to kręcenie po czerwonym jest niezdrowe ;P albo zamiast turbo lekkie koło zamachowe ;) w końcu po wielu miesiącach szukania znalazłem sklep w ameryce który odziwo ma bajery tuningowe do preludy i już szykuje się na zakup koła z aluminium :)
Zobacz profil horizon55 na Fotce
4 czerwca 2010
Turbo fajna sprawa:) Merolem przekraczam 2.5k i aż szyja w tedy boli;p a jeszcze chipa nie dostał
5116
181
Zobacz profil dzikus89222 na Fotce
5 czerwca 2010
Moja Bema to 325i ma silnik2,5 bendzyna do tego dostała chip od bemki2,7 ma ściągnięty krańcowy z obrotomierza do tego dostała tylni most od angielskiej bemki. Podkręcona przez specjalistów do 200KM jak dla mnie starczy.
2
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
7 czerwca 2010
ten most w bejcy to pół szpera czy "dynamiczna szpera?"
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
9 czerwca 2010
Siemanko wszystkim, ja jeżdżę Hondą Civic 95r. (jajko) zaczynałem od 1.3 mół nie samowity, odłożyłem troszke kasy złożyłem sobie silnik 1.5 z górą od v-teca d16z6 a dół był od ECO 1.5 swap zrobiony silnik igła, szacowane jakies 120KM/115KM ale oczywiście wyścigi nocne zabawy co się stało panewka padła, nie było kasy jezdzic sie chciało to wsadziłem spowrotem 1.3 na osprzecie od 1.6 chodziło prawie jak 1.4 100KM szaczowane było na tym osprzecie całe 90km moze. No to co dalej kombinuje wsadziłem głowice od d16z6 tego co mi panewka padła podłączyłem v-teca nie działa bo kanał olejowy w bloku w 1.3 nie ma.... i trafiła mi sie nie dawno amerykanska honda civic w sedanie 5gen z silnikiem d15b7 to co nastepny swap juz 4 razy silnik zmienialem w swojej niuni a jeszcze wczesniej chcialem wsadzic 1.4 od 6gena i całą wiązke ale co sie okazało silniik smiec to nie chcialo mi sie go naprawiac oczywiscie srodek caly tez chcialem wrzucic od 6gena;D no i mam narazie tego 1.5 d15b7 pałuje go troche i jeszcze nie siada hehe do tego zrobiłem dolot ze zderzaka i pełny przelot 2 CALE, wakacje idą praca się zacznie myśle nad turbinką:) a co do koła zamachowego to ja tez bym chetnie założył odelzone:D kolego jak możesz prześlij mi link z tym sklepem. Historia mojej hondy zaczeła sie tak że kupiłem ją uderzoną a że czesci były tansze od 6gena to zrobiłem przód inny nawet to samkowo wygląda. I chciałbym podkreślić że sam wszystko robie przy samochodzie elektronike wszystko ogarniam w jednym palcu jesli ktos ma problemy albo jest chetny ze swapowac auto chetnie moge sie pobawic;D mam duzy garaż i mam możliwość aby w tym pogrzebać pozdro:))
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
10 czerwca 2010
widać dobrze dłubiesz przy hondzinie ;) i panewki w hondzinach oczywiście nasze kochane :P nie kręć po czerwonym bo panweki przekręcają się bardzo łatwo. i link do tego sklepu http://www.andysautosport.com/ mają części tunerskie do prawie wszystkich marek aut. i większości modeli
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
10 czerwca 2010
już tak ogarniam dziwięk panewki ze wiem kiedy juz pada ale jeszcze sie nie obrocila jest taki stuk jakby zawór miał za duży luz hehe i wtedy micha olejowa do zdjecia wymieniam panewki nowy olej tysiąc kilometrów zrobić do 3tyś obr. i dalej ogień, PS. Honda to honda musi iść hehe:P pozdro
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
13 czerwca 2010
To i ja się pochwalę.. Ford Escort cabrio rocznik 88, silnik: szalone 1.4, kolektor 4-2-1, gaźnik od sierry 2.0 DOHC, wydech pełen przelot, coś tam jeździ... Teraz przygotowuje się na swapa, dawca już jest zakupiony, silnik 1.6 na mechanicznym wtrysku 90km, chociaż może to jest i 105km, jak wyciągnę silnik to będę dokładnie wiedział, ale ten 1.6 jeździ o niebo lepiej niż mój 1.4 i pewnie spalanie też będzie miał mniejsze :D bo ten gaźnik od ścierki potrafi zaciągnąć mi 15l/100km
Pisanie na tym forum dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Zaloguj lub zarejestruj się za darmo jeśli nie masz jeszcze konta.