Tuning - moje życie

Tuning - moje życie

Cytuj

Pochwal się swoimi modami :)

Posty: 41,
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
Pierwszy post w tym wątku. 29 kwietnia 2010
Jako pierwszy, chciał bym się pochwalić swoją "Pralką" po przeróbkach. Samochód to Honda Prelude 3 generacji, rocznik 90. Głowica z podstawowego silnika 109 konnego (B20A3), została zamieniona na głowicę od najmocniejszej europejskiej wersji (B20A7), o mocy 150 koni. Silnik przy okazji tego zabiegu został wyremontowany. Problem zrodził się po założeniu głowicy przez speców gdyż nie założyli oni wałków rozrządu od wersji 150 konnej tylko 109. Jednak mimo wszystko Preludy 5 generacji ze 136 konnym silnikiem idą ze mną równo ;) Mocy dokładnej nie mogę podać ale zrobię to jak tylko odwiedzę hamownię. W podstawie automatyczne gaźniki których nie umiał ustawić żaden spec. Po zmianie głowicy zostały założone gaźniki weber. Jednak spalanie wzrosło i to bardzo znacząco a gaźniki webera raczej nie powinny być traktowane lekko. Dlatego webery ustąpiły miejsca wtryskom. Wymagało to zainstalowania całego osprzętu, przypominam że w podstawie były tam gaźniki podciśnieniowe. Jedną ze śmiesznych rzeczy jest to że po montażu wtrysku obroty falują gdy nie są włączone światła drogowe. Cała buda była odmalowana na srebrny metalic z oryginalnego srebrno-szarego lakieru. Założony kolektor od B20A9, tłumik o lepszej "przepustowości". W najbliższym czasie planuje...dorobić dolot do stożka, teraz jest zamocowany bezpośrednio na przepustnicy, a ciepłe powietrze nie pomaga. Kto następny? ;)
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
6 lutego 2011
No to i ja się pochwalę swoją Bawarką e 30 centralna śruba, 2,5 Turbo:D To już zrobione

stage 1 ukończony

1. przednie hamulce tarcza mikoda i klocki ebc green stuff nie aktualne
do tego servo od v8 i nowe przewody miedziane
2. szort szifter z całym układem do skrzyni biegów aso.
3. rozpórka speed box przednia i tylna
4. stożek simota
5. dekiel zaworów biały z nowa uszczelka nie aktualne
6. lampy przednie bh plus xenon
7. kierunki przednie black
8. chłodnica od 325i wiadomo po co teraz jest z 324 td wielka jak nie wiem co heh
9. fotele m-technic obszyte na nowo podgrzewane nie aktualne
10. drewniana kiera może się wszystkim nie podobać ale dla mnie praktyczna nawet bardzo teraz jest momo ale tęż drewno
11. tylny spoiler m-technic
12. lampy tylne inne popsiadam 3 rodzaje inne wzory i kolory :D
13. ciemne szyby wszystkie jeszcze bez przedniej
14. sprzęgło od 325i nowe nie aktualne
15. felgi to co najbardziej widać w moim aucie 17 a jakie kto nie wiem ale na centralna srubę po renowacji i zmianie koloru na biały do sprzedania
16. nowe wszystkie poduszki aso skrzynia silnik
17. pochylenie kolumny z przodu
18. sprężyny przednie orginalne m-technic i amorki bilstein b6 nie aktualne
19. przednia dokładka pod zderzakiem
20. przeni znaczek czarny carbon ale tylnego nikt nie ma do e30 :( :( :(
21. płyn hamulcowy wyczynowy motul 5.1
22. lusterka pod kolor nadwozia
23. elektryczne szyby
24. elektryczny szyber
25. flokowany środek i podsufitka z alcantary

stage 2 w trakcie

1. swap silnika na m50b25
2. stroker z gratów z m54b30 czyli będzie m50 b30
3. walki z m50b20
4. barany
5. wydech z kasówki cały koplet
6. konwersja na 5x120 przednie i tylnie
a. wachacze z e36 m3 3.2
b. tył compact e36 323ti
c. tarcze przednie z klockami z330i z e46 orginał
d. gwint przedni kw odnowiony
e. tylni też gwint home made z e30 hartge spręzyny 3 kąplety rózne zobaczymy jakie
7. maglownica z e36 325i z podkładkami zwiększającymi skręt
8. tylna belka z możliwością ustawienia geometri kit
9. kebełki na razie dwie sztuki
10. ręczny hydrauliczny +odcięcie tylnych hamulców po to żeby nie twardniał pedał jak będe używać ręcznego
Pisanie na tym forum dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Zaloguj lub zarejestruj się za darmo jeśli nie masz jeszcze konta.
Posty: 41,