Gutek909
Gutek909
  23 listopada 2009 (pierwszy post)

Postanowiłem reaktywować tą zabawę, która będzie dotyczyć tak jak ostatnio takich dyscyplin sportowych jak: piłka nożna, siatkówka, koszykówka, skoki narciarskie, jeśli chcecie jeszcze jakąś dyscyplinę to dajcie propozycję.. :]
Pierwszą zagadkę zadam ja...
Kto odgadnie zagadkę, czeka na potwierdzenia i zadaje następną.. Przypominam zasady ponieważ, ktoś z nowych może nie znać owych zasad.. Jeśli coś z zasad pominąłem to dopiszcie proszę :mrgreen:

No to teraz pierwsza zagadka:
piłka nożna :mrgreen:

Chłopak ma 20 lat, jest nadzieją afrykańskiej piłki. Na ostatnim turnieju rangi mistrzowskiej został wybrany najlepszym graczem całego turnieju..

Zagadka bardzo łatwa jak na początek.

egzekutor90gool
egzekutor90gool
  29 listopada 2009
LeonGrande
LeonGrande: Piotr Rocki ?


tak ;)

Konto usunięte
Konto usunięte: Ok. Ja tu jestem nowy nie znam się:)


no bez przesady :)
po prostu przyklejać mogą tylko wybrani FT.
LeonGrande
Posty: 49881 (po ~106 znaków)
Reputacja: 34 | BluzgometrTM: 28
LeonGrande
  29 listopada 2009

Pilkarz

Niegdyś bardzo utalentowany pomocnik, mówilo sie ze moze to byc podpora reprezentacji, wielki talent, wszystko na to wskazywalo... ale gdy odszedł z jednego z silniejszych polskich klubów do zespolu "z prowincji", jego wartosc oraz walory pilkarskie zaczely systematycznie spadac... niedawno wrocil do Polski znow grac po nieudanym badz co badz pobycie zagranica...

Predator007TSW
Posty: 1519 (po ~292 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 1
Predator007TSW
  29 listopada 2009

Jakas telepatia ja dzisiaj myslalem o zagadce z Wrightem :D

Donald WHO YOU?

egzekutor90gool
egzekutor90gool
  29 listopada 2009

Madej Łukasz Madej :nutki:

LeonGrande
Posty: 49881 (po ~106 znaków)
Reputacja: 34 | BluzgometrTM: 28
LeonGrande
  29 listopada 2009
:tak: dobrze
egzekutor90gool
egzekutor90gool
  29 listopada 2009

Piłka Nożna