InEveryMomentYour
InEveryMomentYour
  4 września 2009 (pierwszy post)

które auto byscie wybrali :
CRX'a zwyklego nie sola 1,6vti albo h22a z preludy srodeczek
czy
sx 200 s13 1,8T
czy
z braku argumentów dodam mx-3 1,8 v6

jakiś może argument dlaczego ten czy cos

tomekspeed
tomekspeed
  6 września 2009

W sumie mam zamiar pierwszy raz montowac kompresor, ale jest cos takiego jak zawor posredni ktory rozdziela cisnienie i od niskich obrotow ciagnie kompresor, aprzy wysokich turbo. Od samego dolu ciagnie kompresor, a powyzej przykladowo 3 tysi traci wydajnosc, a turbo ma juz wtedy wystarczajaco duzo spalin zeby sie napedzic.
DZieki temu mozna montowac duze turbo i nie ma turbodziory. Jest to sporo strojenia, ale efekt powinien byc niezly...

MusicMaker
MusicMaker
  6 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte:

Jak wygląda w skrócie montaż kompresora jeśli ma już sie np turbo ?
kaziu4442
Posty: 471 (po ~240 znaków)
Reputacja: 3 | BluzgometrTM: 2
kaziu4442
  7 września 2009

Majac np turbo normalnie montujesz kompresor tylko przerabiasz uklad dolotowy i wszystko razem zestrajasz... Nie wiem o co konkretnie pytasz?

MusicMaker
MusicMaker
  7 września 2009
kaziu4442
kaziu4442:

Ok póki co rezygnuje z tego bo musiałbym spawać i prawdopodobnie ciąć blachę aby to zamontować.
lutek
lutek
  7 września 2009
kaziu4442
kaziu4442: Majac np turbo normalnie montujesz kompresor tylko przerabiasz uklad dolotowy i wszystko razem zestrajasz...

No popatrz jakie to proste:D A napęd maestro?...
kaziu4442
Posty: 471 (po ~240 znaków)
Reputacja: 3 | BluzgometrTM: 2
kaziu4442
  7 września 2009
lutek
lutek: No popatrz jakie to proste:D A napęd maestro?...

Czego naped? Kompresora?
MusicMaker
MusicMaker
  7 września 2009
lutek
lutek:

Napęd kompresora to akurat najmniejsze zmartwienie.
lutek
lutek
  7 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Napęd kompresora to akurat najmniejsze zmartwienie.

Ponieważ?
MusicMaker
MusicMaker
  7 września 2009
lutek
lutek:

Najtrudniejsze jest właściwe umiejscowienie, zakup dłuższego paska i poprowadzenie go przez rolki to raczej nie jest duży problem
kaziu4442
Posty: 471 (po ~240 znaków)
Reputacja: 3 | BluzgometrTM: 2
kaziu4442
  7 września 2009

Hm nom wedle mnie to wiadomo cos tam trzeba pogrzebac zeby to dobrze podlaczyc, ale czy to az taki problem... umiejscowienie jest tez do wymyslenia bo w koncu to nieduzy silnik...

machu221
machu221
  7 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: CRX'a zwyklego nie sola 1,6vti albo h22a z preludy srodeczek czy sx 200 s13 1,8T czy z braku argumentów dodam mx-3 1,8 v6


wybrałbym rower :D
lutek
lutek
  8 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Najtrudniejsze jest właściwe umiejscowienie, zakup dłuższego paska i poprowadzenie go przez rolki to raczej nie jest duży problem

A robiłeś to kiedyś? Pomijam że prościej jest dołożyć szajbe i drugi pasek ale to nie dla mnie była prościzna:D
MusicMaker
MusicMaker
  8 września 2009
lutek
lutek:

A co to za różnica ? żadna
8PasazerNostromo
Posty: 618 (po ~157 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 3
8PasazerNostromo
  8 września 2009

Dołożyć kółko i nowy pasek.

A to z racji tego że nie będziemy nadmiernie obciążać łożysk w alternatorze, pompie wody etc.

"You must drive this car before you die, it really is that good" M3 E30
lutek
lutek
  8 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: A co to za różnica ? żadna

A taka że mówisz najwyraźniej o czymś co w porywach widziałeś na zdjęciach w necie skoro to dla ciebie żaden problem
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.