InEveryMomentYour
InEveryMomentYour
  4 września 2009 (pierwszy post)

które auto byscie wybrali :
CRX'a zwyklego nie sola 1,6vti albo h22a z preludy srodeczek
czy
sx 200 s13 1,8T
czy
z braku argumentów dodam mx-3 1,8 v6

jakiś może argument dlaczego ten czy cos

ZnajdzieszMnieTu
ZnajdzieszMnieTu
  4 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Mała trumienka. Lubi gnić i mało praktyczna. Za to jest zaleta. Jak je.bni.esz w słupa to tak ładnie się zawija że można obyć się bez trumny, chowają cię z ukochanym CRX'em.

tak jak każda mała "puszka" na czterech kołach...

Konto usunięte
Konto usunięte: InEveryMomentYour: sx 200 s13 1,8T180SX. Za 10'koła kupuje niby fajnego. A za kolejne 5-10 robie remont blachy i silnika super inwestycja.


NIE 180SX S13 TYLKO 200SX S13 skoro ma 1.8T(wersja wypuszczona na Europę), 180SX był wypuszczony na Japonię i tam siedziało 2.0T takie jak w europejskim 200SX S14/S14a

Konto usunięte
Konto usunięte: InEveryMomentYour: mx-3 1,8 v6Pali w hoj, a jedzie tak sobie. Nie warto nawet dla V6.

no ale tWOJA 316 nie ma z nim najmniejszych szans :D czysta zazdrość przez cIEBIE przemawia...

Konto usunięte
Konto usunięte: tu trza mocny układ przeniesienia napędu, mocną skrzynie, dobry wydech jak i wdech jeśli ma turbo siedzieć.

Myślę, że jeśli wrzuci całe przeniesienie napędu od tej Prelude H22A to powinno wytrzymać z turbem bo pewnie aż takiej dużej turbiny kolo ładować w nią nie będzie :)

Konto usunięte
Konto usunięte: najpierw nadaj mu moc, a potem baw się w plastiki itd

zgadzam się

Konto usunięte
Konto usunięte: chodź to uważam za zbyteczne bo i tak nic nie daje :)

jeśli ładnie zrobione w odpowiednim stylu to daje takie coś ładny wygląd auta.
MusicMaker
MusicMaker
  5 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: jeśli ładnie zrobione w odpowiednim stylu to daje takie coś ładny wygląd auta.

Prestiż oraz młode blond-dupencje :D
Ja bym wolał jechać autem po którym nie widać że jest dłubane a potem wykosić np takie GTI czy RS albo WRX itd. Niby zwykły sedanik z pozoru hehe
8PasazerNostromo
Posty: 618 (po ~157 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 3
8PasazerNostromo
  5 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: NIE 180SX S13 TYLKO 200SX S13 skoro ma 1.8T(wersja wypuszczona na Europę), 180SX był wypuszczony na Japonię i tam siedziało 2.0T takie jak w europejskim 200SX S14/S14a


200sx to 2.0, 180sx to 1.8 jak już mówisz o specyfikacji dla kitajców.

I z tego co pamiętam SR20 w S13 był chyba tylko w silvi.

Konto usunięte
Konto usunięte: no ale tWOJA 316 nie ma z nim najmniejszych szans :D


Ta Mazda ma 8.5 do paki. I raptem 160Nm czyli jak zwykły silnik 1.8 16V. A waży podobnie do mojego auta.

Mazda dostaje łomot az miło ;]
"You must drive this car before you die, it really is that good" M3 E30
MusicMaker
MusicMaker
  5 września 2009

Tak nawiasem... jeśli już bawimy się w tuning to nie myślimy tu o spalaniu, albo moc, albo ekonomia. Sam mam V6 i po pierwsze takie silniki są bardzo długo żywotne! mam kumpla który na V6 w Mondeo mk2 ma już nastukane pół melona kilometrów!
Po drugie skrywają w sobie duży potenciał...

MusicMaker
MusicMaker
  5 września 2009
8PasazerNostromo
8PasazerNostromo: Ta Mazda ma 8.5 do paki. I raptem 160Nm czyli jak zwykły silnik 1.8 16V. A waży podobnie do mojego auta. Mazda dostaje łomot az miło ;]

Dodaj do tego jedno turbo takie z subaru 1.3 bara nie jest to jakaś wielka inwestycja i zrobi sie potwór z tego auta :D
MusicMaker
MusicMaker
  5 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte:

chodź fakt że pojemność mała ;/ Trza by tutaj chociaż rozwiercić troche...
8PasazerNostromo
Posty: 618 (po ~157 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 3
8PasazerNostromo
  5 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Dodaj do tego jedno turbo takie z subaru 1.3 bara


Z jakiego Subaru? Jakie 1.3 bara , co to? Jakiś model?

Konto usunięte
Konto usunięte: nie jest to jakaś wielka inwestycja


Nie wielką inwestycją bachora można spłodzić. A i to napocić się trzeba...

Chyba nie wiecie z czym się wiąże uturbianie silnika. Szczegolnie V6 gdzie już sa 2 głowice
"You must drive this car before you die, it really is that good" M3 E30
MusicMaker
MusicMaker
  5 września 2009
8PasazerNostromo
8PasazerNostromo:

Impreza WRX ma turbine która wytwarza 1.3 bar ciśnienia.

Być może jeszcze nie wiem jak sie uturbia V6 ale jak to zrobie czyli do końca roku to Ci powiem ;) a jeśli będzie to bardzo skomplikowane to najwyżej założe kompresor i tyle.
80 kucy na ulicy nie leży ;)
8PasazerNostromo
Posty: 618 (po ~157 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 3
8PasazerNostromo
  5 września 2009

Ja tobie radził bym kompresor :P

Moc od zera praktycznie i mniej problematyczne założeni i wystrojenie.

"You must drive this car before you die, it really is that good" M3 E30
ZnajdzieszMnieTu
ZnajdzieszMnieTu
  5 września 2009
8PasazerNostromo
8PasazerNostromo: 200sx to 2.0, 180sx to 1.8 jak już mówisz o specyfikacji dla kitajców. I z tego co pamiętam SR20 w S13 był chyba tylko w silvi.


jesteś słabo poinformowany, a co powiesz mi o Sileighty? też taki cwaniak będziesz?
SR20 był w wielu nissanach, np w primerze GT, w japońskich wersjach primer siedziały nawet SR20DET i niektóre miały nawet dodatkowo 4x4 napęd,

SR20DET było seryjnie montowane w Silviach, fakt, ale też były montowane w 180SX S13 wypuszczonych na japoński rynek, w 200SX S13 europejskich siedziały CA18DET, a jeśli znajdziesz 200SX S13 z SR20DET to bankowo był po SWAP'ie z S14.

8PasazerNostromo
8PasazerNostromo: Ta Mazda ma 8.5 do paki. I raptem 160Nm czyli jak zwykły silnik 1.8 16V. A waży podobnie do mojego auta. Mazda dostaje łomot az miło ;]

od 2.5 dostanie łomot ale 316 objedzie bez problemu :D
MusicMaker
MusicMaker
  5 września 2009
8PasazerNostromo
8PasazerNostromo:

Też właśnie słyszałem że z kompresorem jest łatwiej, ale chyba nie daje takich przyrostów ?! Myślałem swego czasu nad supercharger'em ale to za dużo mocy zjada i chyba by się nie sprawdziło.
8PasazerNostromo
Posty: 618 (po ~157 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 3
8PasazerNostromo
  5 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: od 2.5 dostanie łomot ale 316 objedzie bez problemu :D


A czy ja mam 316i?

Uje.bał.eś się jak rzep psiego ogona
"You must drive this car before you die, it really is that good" M3 E30
8PasazerNostromo
Posty: 618 (po ~157 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 3
8PasazerNostromo
  5 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Też właśnie słyszałem że z kompresorem jest łatwiej, ale chyba nie daje takich przyrostów ?! Myślałem swego czasu nad supercharger'em ale to za dużo mocy zjada i chyba by się nie sprawdziło.


Jak celujesz w przyrost 80KM to myślę że lepsze i mniej problemowe niż turbo.

Bo nie trzeba szukać oleju do zasilania turbo, przerabiać wydechu, bawić się z WG etc.
"You must drive this car before you die, it really is that good" M3 E30
ZnajdzieszMnieTu
ZnajdzieszMnieTu
  5 września 2009
8PasazerNostromo
8PasazerNostromo: A czy ja mam 316i? Uje.bał.eś się jak rzep psiego ogona

to co pisałem wcześniej o mazdzie tyczyło się właśnie 316 więc nie rozumiem dlaczego ty się przyj.ebałeś.
MusicMaker
MusicMaker
  5 września 2009
8PasazerNostromo
8PasazerNostromo:

Obecnie mam tu 250 chip stożek itd. drobiazgi ogólnie. Chce moment podnieść głównie i myślałem albo nad właśnie dodatkowym ciśnieniu no nic póki co nie będę się tu rozpisywał bo plany się zmienią i potem będzie że gadałem. Dzięki za rade;)
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.