które auto byscie wybrali :
CRX'a zwyklego nie sola 1,6vti albo h22a z preludy srodeczek
czy
sx 200 s13 1,8T
czy
z braku argumentów dodam mx-3 1,8 v6
jakiś może argument dlaczego ten czy cos
lista tematów
wasz wybór strona 2 z 6
Konto usunięte: Mała trumienka. Lubi gnić i mało praktyczna. Za to jest zaleta. Jak je.bni.esz w słupa to tak ładnie się zawija że można obyć się bez trumny, chowają cię z ukochanym CRX'em.
tak jak każda mała "puszka" na czterech kołach...
Konto usunięte: InEveryMomentYour:
sx 200 s13 1,8T180SX. Za 10'koła kupuje niby fajnego. A za kolejne 5-10 robie remont blachy i silnika super inwestycja.
NIE 180SX S13 TYLKO 200SX S13 skoro ma 1.8T(wersja wypuszczona na Europę), 180SX był wypuszczony na Japonię i tam siedziało 2.0T takie jak w europejskim 200SX S14/S14a
Konto usunięte: InEveryMomentYour:
mx-3 1,8 v6Pali w hoj, a jedzie tak sobie. Nie warto nawet dla V6.
no ale tWOJA 316 nie ma z nim najmniejszych szans :D czysta zazdrość przez cIEBIE przemawia...
Konto usunięte: tu trza mocny układ przeniesienia napędu, mocną skrzynie, dobry wydech jak i wdech jeśli ma turbo siedzieć.
Myślę, że jeśli wrzuci całe przeniesienie napędu od tej Prelude H22A to powinno wytrzymać z turbem bo pewnie aż takiej dużej turbiny kolo ładować w nią nie będzie :)
zgadzam się
jeśli ładnie zrobione w odpowiednim stylu to daje takie coś ładny wygląd auta.
Konto usunięte: NIE 180SX S13 TYLKO 200SX S13 skoro ma 1.8T(wersja wypuszczona na Europę), 180SX był wypuszczony na Japonię i tam siedziało 2.0T takie jak w europejskim 200SX S14/S14a
200sx to 2.0, 180sx to 1.8 jak już mówisz o specyfikacji dla kitajców.
I z tego co pamiętam SR20 w S13 był chyba tylko w silvi.
Ta Mazda ma 8.5 do paki. I raptem 160Nm czyli jak zwykły silnik 1.8 16V. A waży podobnie do mojego auta.
Mazda dostaje łomot az miło ;]
"You must drive this car before you die, it really is that good" M3 E30
Tak nawiasem... jeśli już bawimy się w tuning to nie myślimy tu o spalaniu, albo moc, albo ekonomia. Sam mam V6 i po pierwsze takie silniki są bardzo długo żywotne! mam kumpla który na V6 w Mondeo mk2 ma już nastukane pół melona kilometrów!
Po drugie skrywają w sobie duży potenciał...
Z jakiego Subaru? Jakie 1.3 bara , co to? Jakiś model?
Nie wielką inwestycją bachora można spłodzić. A i to napocić się trzeba...
Chyba nie wiecie z czym się wiąże uturbianie silnika. Szczegolnie V6 gdzie już sa 2 głowice
"You must drive this car before you die, it really is that good" M3 E30
Ja tobie radził bym kompresor :P
Moc od zera praktycznie i mniej problematyczne założeni i wystrojenie.
"You must drive this car before you die, it really is that good" M3 E30
8PasazerNostromo: 200sx to 2.0, 180sx to 1.8 jak już mówisz o specyfikacji dla kitajców.
I z tego co pamiętam SR20 w S13 był chyba tylko w silvi.
jesteś słabo poinformowany, a co powiesz mi o Sileighty? też taki cwaniak będziesz?
SR20 był w wielu nissanach, np w primerze GT, w japońskich wersjach primer siedziały nawet SR20DET i niektóre miały nawet dodatkowo 4x4 napęd,
SR20DET było seryjnie montowane w Silviach, fakt, ale też były montowane w 180SX S13 wypuszczonych na japoński rynek, w 200SX S13 europejskich siedziały CA18DET, a jeśli znajdziesz 200SX S13 z SR20DET to bankowo był po SWAP'ie z S14.
8PasazerNostromo: Ta Mazda ma 8.5 do paki. I raptem 160Nm czyli jak zwykły silnik 1.8 16V. A waży podobnie do mojego auta.
Mazda dostaje łomot az miło ;]
od 2.5 dostanie łomot ale 316 objedzie bez problemu :D
Konto usunięte: Też właśnie słyszałem że z kompresorem jest łatwiej, ale chyba nie daje takich przyrostów ?! Myślałem swego czasu nad supercharger'em ale to za dużo mocy zjada i chyba by się nie sprawdziło.
Jak celujesz w przyrost 80KM to myślę że lepsze i mniej problemowe niż turbo.
Bo nie trzeba szukać oleju do zasilania turbo, przerabiać wydechu, bawić się z WG etc.
"You must drive this car before you die, it really is that good" M3 E30