które auto byscie wybrali :
CRX'a zwyklego nie sola 1,6vti albo h22a z preludy srodeczek
czy
sx 200 s13 1,8T
czy
z braku argumentów dodam mx-3 1,8 v6
jakiś może argument dlaczego ten czy cos
wasz wybór strona 3 z 6
Mój cytat tyczył się użytkownika Grzesiek2290 a jeśli to tWOJE drugie konto to dlaczego masz w tamtym koncie pod postem wpisane "Moje E30 "316i" zinnoberrot Coupe"? Jeśli 316 to 316 i je.bać cudzysłów, poza tym pisanie z dwóch kont jest wbrew regulaminowi, dodatkowo z tego drugiego konta wyzywasz ludzi a to też jest zabronione na forum.
Żeby ciebie przypadkiem nie wy$%^&*. za cudzysłów....
Jak dobrze kojarzę to sam masz dwa i z nich tu piszesz ;]
I jak bym cię wyzywał (a raczej wyrażał dość dosadnie opinię na temat twojej osoby) z tamtego konta to będzie ci lepiej? Wiesz jak masz taką ochotę to...
HAHA ale o co Wy się kłócicie :D przecież porównanie tych dwóch samochodów jest bez sensu jeśli nie wiadomo w jakim stanie są silniki obydwóch. Jeden może mieć serynie 200 koni a okaże się że 100 juz uciekło.
Ja się nie kłuce. Ja wyrażam opinie na rózne tematy :P
co z tego, że mam dwa konta? z tamtego pisałem może dwa lub trzy razy ale tylko dlatego, że ex-mod blokował mi obecne konto, teraz takich sytuacji nie ma więc piszę tylko z tego konta, a tY piszesz ze swoich na przemian.
nie chodzi tu o silnik czy samochód tylko o kulturę wypowiedzi buraka od 316 w cudzysłowiu. (aż żałuję, że nie spotkałem go w białym na wakacjach)
Dalsza rozmowa z tą osobą od 316 nie ma sensu więc po prostu nie będę odpisywał na posty tej osoby. proste
Pisze z tego na którym jestem zalogowany.
Coś sugerujesz ?
Natomiast ja z olbrzymia przyjemnoscia bede komentował twoje gdy znow zaczniesz majaczyc i wypiswyac brednie :]
Wiecie co? Może ja się nie znam... Mam inny gust niż wy wszyscy, bo mnie (z zabawek) kręcą tylko i wyłącznie Muscle Car'y. Jednak zawsze marzyło mi się jakieś pudełko typu crx czy głupi escort który ma gratów za 30k pod maską, a z wyglądu się nie zmienia. Przecież to po prostu bezcenne. Samochód się z tłumu nie wyróżnia, a BMW Driverom kopary opadają.
wiec tak co do mocy i wyglądu skoro mam rude nadkola to po co robić z tego serie jak mozna ladnie psozedzyć ladnie dobrane zderzaki i mozna ladnie auto zrobić btw jakim cudem upchnąć intercooler po seryjny zderzak ? ;o bo mam taki nie mały i pod serie nie da sie go wcisnąć bez grubych przeróbek ( opony ) hmm na przód 225 a tył ile ? myslalem nad 255 ale mi się podoba jak są szerokie wieć nie wiem czy nie bedzie mało jak preferujecie skoro nadkola bedą poszerzone to oponki takie by na równo z nimi były czy wystawać mają czy się chować i najwiekszy problem fele 17 czy ? rady jakeies paowie ( pieniedzy w to nie rzałuję to ma być taka mini rakieta )
IC zawsze możesz dać nad silnik i wyciąć otwory w masce a jak nie to pozostaje rzeźba i spawanie oraz wydłużanie elementow karoserii. Odnośnie opon się nie wypowiadam, chcesz bierz nawet 300/10 r20 chodź to, totalna głupota wywalać tyle kasy w opony jak w aucie nawet 300 koni nie ma.
nie nie nie ma mowy o jakis wlotach w masce ma byc z przodu i ladnie przez jakiegos grila badz nie grila prześwitywać :) nie koneicznie musi byc go widać :) tylko na seri nie ma mowy o upchaniu go tam
rałem takie pod uwagę też aczykolwiek chyba przesadzone bylo by
hmm ,,nie chwal dnia przed zachodem słońca"
silnik narazie sie poleruje i bóg wie na co jeszcze wpadne by podnieść mu moc ale ok 300 bedzie a chciał bym więcej ale to nie wiem czutam czytam gdzie i na czym mozna nałapać koni wiec moze 300 bedzie zależy z jakim doładowaniem turbine da się dokupić by nie było zbyt wiele by za szybko silnik nie padł ale 1,x coś na pewno w miejsce iksa mozecie jakies propozycje podsunąć by silnik nie padł po 2tys km czy 5 :/
a co do wydechu hmm przelotowy ? ( 2końcówki więc chyba głosno by było :/ )