InEveryMomentYour
InEveryMomentYour
  4 września 2009 (pierwszy post)

które auto byscie wybrali :
CRX'a zwyklego nie sola 1,6vti albo h22a z preludy srodeczek
czy
sx 200 s13 1,8T
czy
z braku argumentów dodam mx-3 1,8 v6

jakiś może argument dlaczego ten czy cos

kaziu4442
Posty: 471 (po ~240 znaków)
Reputacja: 3 | BluzgometrTM: 2
kaziu4442
  8 września 2009
8PasazerNostromo
8PasazerNostromo: A to z racji tego że nie będziemy nadmiernie obciążać łożysk w alternatorze, pompie wody etc.

Hmmm a nie lepiej na glowne kolo na wale?:P Skoro jest sporo miejsca przed silnikiem.
MusicMaker
MusicMaker
  8 września 2009
kaziu4442
kaziu4442:

Prawdopodobnie to chyba jedyne rozwiązanie jakie mi przychodzi do głowy.
Tak w ogóle z jakiego samochodu by brać kompresor?
kaziu4442
Posty: 471 (po ~240 znaków)
Reputacja: 3 | BluzgometrTM: 2
kaziu4442
  8 września 2009

Hmmm masz np gotowe konfigi do podlaczenia kompresora dla danych aut i wykorzystujesz je. Tyle ze u nas w europie ciezko dostac cos konkretnego... to od czego chcesz to wykorzystac to zalezy do czego chcesz to wkladac:P

Kejv
Kejv
  10 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: na giełdzie dziadzio był z takim a

już dawno nie ma samochodów od dziadków z niemiec ahahahaha

Konto usunięte
Konto usunięte: a co do spalania to ze swapem i turbina do 20l mozna dojsc :) w miescie w trasie czytalem ze 11-14

i pewnie jak większość wsi załadujesz w niego podtlenek LPG ahahha
jak ja sie ciesze ze mam diesla i w miescie mam max 7,5l/100km a w trasie spokojnie schodze do 5,7/100km
ZnajdzieszMnieTu
ZnajdzieszMnieTu
  10 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: jak ja sie ciesze ze mam diesla i w miescie mam max 7,5l/100km a w trasie spokojnie schodze do 5,7/100km

i trybisz też tak samo jak ten tWÓJ diesel... jeśli przyszedłeś tu cisnąć komuś to wracaj tam skąd przyszedłeś.
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.