które auto byscie wybrali :
CRX'a zwyklego nie sola 1,6vti albo h22a z preludy srodeczek
czy
sx 200 s13 1,8T
czy
z braku argumentów dodam mx-3 1,8 v6
jakiś może argument dlaczego ten czy cos
wasz wybór strona 1 z 6
z Wyżej wymienionych 200SX S13 ale nie z CA18DET bo panewki potrafią się obracać przy katowaniu, wybrałbym wersję po SWAPie na SR20DET lub po prostu całego 180SX lub Sileighty ściągnięte z Japonii :)
Poza tym i tak wybrałbym to co mam na co dzień czyli Supra MK4.
ja mam crx'a niestety narazie z standardowe serce ale niebawem przeszczep narazie elementy nowego są polerowane i malowane i niebawem h22a bedzie buczało mhmmm tylko jeszcze w przemysleniach czym to doładować hmm gdzie mozna dostać dobre swapy ? ;o badz kogos kto ogarnia to ?
Swap na H22A? spoko ale licz się ze spalaniem :D a co to turba itp to nie wiem nawet czy warto doładowywać 2.2 VTEC 217KM w takiej małej i lekkiej budzie jak CRX
szukaj w fanklubach Hondy/Hondy CRX/Hondy Prelude
Mała trumienka. Lubi gnić i mało praktyczna. Za to jest zaleta. Jak je.bni.esz w słupa to tak ładnie się zawija że można obyć się bez trumny, chowają cię z ukochanym CRX'em.
180SX. Za 10'koła kupuje niby fajnego. A za kolejne 5-10 robie remont blachy i silnika super inwestycja.
Pali w hoj, a jedzie tak sobie. Nie warto nawet dla V6.
co do gnicia moj crx jest sprowadzany z niemiec sam byłem ze znajomym nawet nie brałem go pod uwagę jechalismy ze znajomym po sx'a a tu na giełdzie dziadzio był z takim a ze chciał nie duzo a stan bardzo dobry jak na te lata tylko nadkola z tyłu ale one będą poszerzane więc mogę gnić ile chcą gwint juz jest czeka na zamontowanie tylko co do koloru nie mam pojecia czy taki jaskrawy pomarańcz czy chrom hmm hmm oj jak bym w cos pier.... to i tak za te pieniadze co w niego wsadzilem to bym się powiesil bo troche zainwestowalem ale mam nadzieje ze bedzie warto oj 200km nie jest duzo w miescie jezdzi 300konne subaru ktore mam zamiar obiechać i eRka ( vw r32 ) - 250km wiec na to potrzeba mocy po swapie bedzie duzo ale i turbina by się przydała mocy nigdy nie za dużo a co do spalania to ze swapem i turbina do 20l mozna dojsc :) w miescie w trasie czytalem ze 11-14
Napisz ile masz sian na svapa to moze cos podpowiemy bo sa wytrzymalsze silniki niz te co piszecie:P
Za 12K to wiele nieździałasz... tu trza mocny układ przeniesienia napędu, mocną skrzynie, dobry wydech jak i wdech jeśli ma turbo siedzieć. Myśle że z 20.000 by było potrzebne. W sumie nie znam się na Japońcach zbytnio, od 3 lat jestem związany z st220 i w niego inwestuje, też mam zamiar do końca roku uturbić to V6 no ale to się jeszcze zobaczy... Najchętniej i tak bym je sprzedał i kupił mustanga.
szukalem rozbitej preludy by z niej poprzemieniać bo moze do tego h22 cos mocniejszego dają niz w seri to i może turbo uciągnie niestety 20 nie dozbieram chyab ze zimę by przeczekał ale czeka poszerzenie po ok 6-10cm na strone zalezy jak bedzie sie ladniej mi podobalo
przeciez pisalem ze nie der sola wiec chodzilo o tę starą :)