restofmylife
Posty: 30 (po ~98 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
restofmylife
  1 maja 2009 (pierwszy post)

Isc do LO-najlepszej szkoly w miescie, czy do technikum hotelarstwa? gdzie Wy byście poszli? Za i przeciw co do tych szkol?

shamaramorgan
shamaramorgan
  2 maja 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Wmoim miescie technikum hotelarski nie jest na najwyzszym poziomie, nie trzeba sie tam duzo uczyc ,o ile trzeba, LO- to szkola o naprawde wysokim poziomie.

a tam jak się chce to wszędzie można zdać maturę. Mozna się przeciez uczyć samemu jeśli uważa się, że poziom nie jest za wysoki.
lookatbutterflies
lookatbutterflies
  2 maja 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: i jestem pewna ze w tym technikum, w moim miescie poziom jest o polowe nizszy niz w LO

byłam w technikum o nijakim poziomie ale i tak ciezko było bo poryci nauczyciele;D a w liceum o wyzszym poziomie niz moje technikum, olewałam sobie bo przeciez nie musiałam juz zakuwac zawodowych... i jakos byłam jedna z najlepszych. mature ładnie zdałam;)

mówie Ci jak chcesz isc do technikum to bedziesz zakuwac podwójnie bo i zawodowe i ogólne przedmioty, poziom nie ma nic do rzeczy bo egzamin zawodowy jest taki sam jak wszedzie:)
pomysl 4 lata czy 3:):):)
Holigula
Holigula
  2 maja 2009

Unikam Lo... Idę do technikum. Jestem humanistką, lecz wybrałam profil informatyka. Bo co będę miała po polskim? Nic! Pracy nie znajdę a nawet jeśli, to nauczyciel w szkole? Szkoda mego zycia...

Informatykę uwielbiam. Moge się jej uczyć godzinami;) Niestety z matematyki, fizyki, angielskiego ledwo stoję. Będę starać się o 3 ale znając życie, nauczyciele nie dadzą mi nawet szansy... Przedmioty te lubię, jednak sprawiają mi problem...

I po technikum mam zawód. Do matury sama będę sie przygotowywać, plus ewentualnie korepetycje, ale to ostateczność.

A wy cobyście zrobili na moim miejscu? Polski tez uwielbiam. Mogę godzinami pisać opowiadania i czytać;) Ale co potem? Iść na nuuudne prawo? O nie!

Holigula
Holigula
  2 maja 2009