Ziemia
Ziemia
  1 maja 2019 (pierwszy post)

Piję colkę, jem pringelsy, a Wy?

GRADEK83
GRADEK83
  14 maja 2019
JuIia
JuIia: A jednak umiem xD

Brawo Ty :P
RexMundi
Posty: 68929 (po ~126 znaków)
Reputacja: -46 | BluzgometrTM: 13
RexMundi
  16 maja 2019
Ziemia
Ziemia: Piję colkę, jem pringelsy, a Wy?

...Ignorance is bliss...
JuIia
JuIia
  19 maja 2019
Konto usunięte
Konto usunięte: Ale że jak gówno że o ten internet czy o klub się rozchodziło... Myślałem że Jacka na studiach poznałaś czy sam nie wiem...nigdy aż tak nie wnikałem a i może lepiej :P

I to i to 😶
Konto usunięte
Konto usunięte: Czyli rozstanie było nagłe i rozpaczliwe no bywa i tak ale ponoć aby natrafić na tą jedyną miłość trzeba trochę poszukać... nie znam się na miłości raczej.

Nagłe może i było ale czy rozpaczliwe? Raczej nie, nie wiem 😶
Konto usunięte
Konto usunięte: czekasz z tym do ślubu... teraz te związki takie frywolne trochę tak więc nic na siłę... najpierw Cywilny albo tylko taki ;P

Skąd pomysł że ślub jeszcze przede mną? XD
Konto usunięte
Konto usunięte: Moja szkoła te co mam wystarczą mi :D hehe Jak kogoś się śledzi to wystarczy wejść na FBka... całe szczęście że go nie mam TYLE WYGRAĆ :D

Z mojego fejsbuka raczej nie wyczytasz co u mnie. Cenię sobie swoją prywatność więc jakiekolwiek zdjęcia czy posty bardzo rzadko wstawiam. Nie uwywnętrzniam się bo nie widzę takiej potrzeby.
Konto usunięte
Konto usunięte: Przypomniała mi się ta reklama "Siedzę na koniu" :D Ja się cykam koni jeszcze by mnie ugryzł albo kopnął w ryj i zgon niebezpieczne i nieprzewidywalne stworzenia :D

Cipa trochę jesteś skoro zwykłego zwierzaka się boisz xD
GRADEK83
GRADEK83
  19 maja 2019
JuIia
JuIia: Skąd pomysł że ślub jeszcze przede mną? XD

Czyli że jak już po ptokach GPS na paluchu ? :D :ziober2:
JuIia
JuIia: Nie uwywnętrzniam się bo nie widzę takiej potrzeby

Cicha woda brzegi rwie XD
JuIia
JuIia: Cipa trochę jesteś skoro zwykłego zwierzaka się boisz xD