| Fotka.com
mateuszekkk7
mateuszekkk7
  26 March 2017 (pierwszy post)

Rozmowki na temat Anglii ;) Są tu jakieś osoby przebywające ?;p

amarettoUK
amarettoUK
  26 March 2017

Nie bardzo jest o czym rozmawiać:) Ale skoro uważasz że tak,kontynuuj:):)

Ubermensch
Ubermensch
  27 March 2017

Ha ha ha Anglia jest skończona, benda was wydalać przez kiszkę odbytniczą. Wstaw na Szkopy tak jak ja...

SzuSzuu
SzuSzuu
  29 March 2017

Anglia się kończy:p może będzie lepiej dla tych co zostaną, niektórzy już panikują jakieś papiery wyrabiają, ciężko konto w banku niby założyć...

W dniu wczorajszym Zdzisio po chwili spedzonej na sraczu zabral glos.Z uwagi ze sytuacja zrobila sie napieta jak baranie jajca musimy droga konkubino Halinko podjac dzob.Jako ze wybieramy sie na swieta do kraju a wracajac jedynym dokumentem potwierdzajacym pobyt w jukeju jest paragon z asdy to musimy cos zarobic.Zdzislaw ubral sie w stylu ala rubik(nie mylic z tym muzykantem)tylko lachmany mial takie zmietolone w kostkie.Halinka przyodziala swoje palto z barzantow na swoja smukla szyje szal z jesiotra a na szal broszke z broszki.Idziemy do dzob centeru.Ide z nimi niczym tlumacz na delegacji rzadowej.Pani w dzobie okazala sie Polka to mysle nie bede potrzebny ale przy pierwszym pytaniu Halinka polegla.Pani zapytala czy gdzies wczesniej pracowala to Halinka piekna niewiasta odpowiada Tak w Sambie.Ooo to moze na tancerke do opery to musialem wytlumaczyc milej pani ze Halinka od urodzenia nie wymawia SZ.Pani zaproponowala ze moze do biura na ksiegowa ale moze byc pozniej u pani problem z hemoroidami a bystra Halinka na to ze ona hemoroidy ma w dupie tak jak cala ta anglii jej nie zalezy aby tylko ten kwit znaczy paragon z asdy uzyskac.Jaki paragon zapytala pani--No ten co to z nim mozna po calym swiecie jezdzic i do ameryki,europy i nawet do los andzelesu.Ale musi byc z asdy bo z aldi i lidla tylko do krajow gdzie mieszkancy sa koloru jagodowego.Pani zaczela krzyczec ze wezwie ochrone to na to Zdzisiek ze unia moze sie zmienic,moda i pogoda ale swinia zawsze bedzie swinia.Prowadz nas do kierowniczki betonie-mowi Halinka do ochroniarza.Po wizycie juz wszystko wiem co i jak bedzie po wejsciu artykulu 50.To bedzie tak.Dokladnie 2 kwietnia 2019 roku wilki latac beda,bociany plywac,slonce wzejdzie na zachodzie a zajdzie na wschodzie.Ziemia sie rozstapi wyjdzie dwuglowy smok i bedzie pozeral ludzi(ale tylko rudych,zezowatych i z drewniana noga).Halina zmartwila sie i mowi ze ona chyba nie bedzie czekala na ten brexit tylko sama wyjedzie zanim nastapi kataklizm.Po powrocie do domu cala w nerwach Halinka obiegla wszystkich znajomych aby im obwiescic ze koniec jest bliski.Jedna jej znajoma Grazynka to dostala takiej paniki ze caly dobytek zawinela w koc dzieciaki i chlopa na barana i juz czeka na prom i kazala Zdzisiowi zrobic to samo ale Zdzisio nie z pierwszej lapanki on wie co sie swieci doskonale orientuje sie w sytuacji.Wie ze jak prawie milion ludzi wyjedzie to nie ma :cenzura: wodka musi potaniec.

źródło grupa fb

Belormoroth
Posty: 721 (po ~143 znaków)
Reputacja: -12 | BluzgometrTM: 34572
Belormoroth
  30 March 2017

Anglia to syf na chwile obecna. Po 4 latach wracam do Polski. Jeszcze 2 tygodnie i wylot :ziober2:

Do not be sad because of people...

They will all die...
loki325
loki325
  31 March 2017

Nie maja szans nas wygonic heheh, chcby nue wiem co sie zmienilo w pl to I tak w anglii bedzie zawsze lepiej. Ograniczaja rynek pracy dla nieukow I nierobow. Ale jak ktos mowi po angielku to zycie jest piekne

Yourlover
Yourlover
  1 April 2017

Ja tu żyje dokładnie w Hull w Yorkshire and the Humber ciezko dostac pracę na kontrakt i to ja jako Niemiec znający Polski Rosyjski i Angielski muszę latać po agencjach na tydzien jestem w robocie gdzie indziej.. niema stałej pracy zima w Hull wgl tragedia była przez co miałem dług 455 funtow za pokoj z którego ledwo wychodzę.. tak wszyscy mnie tu pytają co ja Niemiec robię tu w Anglii otóż wyprzedze wasze pytanie cóż niemoglem u siebie w Niemczech a już wgl w Berlinie żadnej pracy znaleźć nawet na głupiej fabryce.. więc jestem w Hull.. pozatym ludzie angole to najgorsza patologia wredni te ich typiary brytyjki to jakieś ku..rwy chodzą ubrane jak tirowki i nawet jak zapytasz o drogę odpowiadają agresja Fuck off i nie tylko w Hull ale w Leeds Londynie itp więc Anglia to masakra.. jestem tu tylko dlatego bo jakaś praca tu jest i tygodniowe wyplaty. Tylko to dobre. To chyba ludzie jako Polacy mają lepiej tam u was w Polsce. Powiem jedno nawet w Norwegii próbuje znaleźć pracę i nikt się nie odzywa. Nie polecam tego kraju no chyba że lubisz sadomaso to w Malton jest rzeźnia Karo 60 km od Hull tam na ubojni śmierdzi i angole z Rumunami rzucają flakami w ciebie jak ci się nie powiedzie. Tak mojego kumpla Polaka potraktowali :/ nie no w Karo nie pracuje tylko chwile tam byłem jak ktoś lubi być ponizany Darciem ryja FASTER FASTER FASTER! no to przez agencje Quattro możecie się dostać do ubojni do Malton.. po prostu Patologia!

Belormoroth
Posty: 721 (po ~143 znaków)
Reputacja: -12 | BluzgometrTM: 34572
Belormoroth
  2 April 2017
Konto usunięte
Konto usunięte: Niemiec znający Polski Rosyjski i Angielski muszę latać po agencjach na tydzien jestem w robocie gdzie indziej.. niema stałej pracy

Znowu bez przesady :woot:

Prace tu idzie znalezc bardzo latwo widocznie niezbyt duzo potrafisz zalezy tez w jakim zawodzie.

Kontrakt nie jest latwo dostac to fakt ale czesto agencja daje lepsze warunki i wynagrodzenie. Zalezy jak trafisz :tak:
Do not be sad because of people...

They will all die...
Yourlover
Yourlover
  2 April 2017

Lepsze wynagrodzenie? 6.95? Z czego parę dni tylko jest praca potem jej niema :/ a właśnie dużo potrafię to oni mnie w ch.u.j.a robią :/

Belormoroth
Posty: 721 (po ~143 znaków)
Reputacja: -12 | BluzgometrTM: 34572
Belormoroth
  2 April 2017
Konto usunięte
Konto usunięte: Lepsze wynagrodzenie? 6.95?

W jakim ty zawodzie roboty szukasz jak najnizsza krajowa to prawie 8 funtow? :zonk:
Do not be sad because of people...

They will all die...
ToTylkoYo
Posty: 803 (po ~251 znaków)
Reputacja: 40 | BluzgometrTM: 2
ToTylkoYo
  2 April 2017
Konto usunięte
Konto usunięte: i to ja jako Niemiec

I może dlatego co chwile zmieniasz pracę :D Bo Anglicy do teraz nie tolerują Niemców, oni żyją swoim brudem nie chcą nikogo u siebie, ale jak pprzychodzi co do czego to są biednymi kotkami.

Born in the RPL.

dywersantka
dywersantka
  2 April 2017
Belormoroth
Belormoroth: W jakim ty zawodzie roboty szukasz


A w jakiej Ty? Bo taką stawkę to chyba tylko królowa Elżbieta wypłaca

Od kwietnia 2016 pensja minimalna £7.20 na godzinę!

I to nie dla wszystkich, bo w Anglii stawka godz jest określana na podstawie wieku pracownika i według tych kryteriów agencje naliczają najniższą. Po potrąceniach opłat dla agencji taxów i innych podatków co Ci zostaje? d83dde04 Ja znam tylko jedną agencję która płaci 9 f za godz i 11 za overtimy.
dywersantka
dywersantka
  2 April 2017
Konto usunięte
Konto usunięte: właśnie dużo potrafię


gawarisz pa ruski? No to ci dobrze:) niemiec i rusek dwa braciszki :) jakoś mi ciem nie zol. Putin ciem zatrudni
Belormoroth
Posty: 721 (po ~143 znaków)
Reputacja: -12 | BluzgometrTM: 34572
Belormoroth
  2 April 2017
Ostatnio edytowany: 1 January 1970
Konto usunięte
Konto usunięte: W jakim ty zawodzie roboty szukaszA w jakiej Ty? Bo taką stawkę to chyba tylko królowa Elżbieta wypłaca Od kwietnia 2016 pensja minimalna £7.20 na godzinę!I


Jezdze wozkiem widlowym. Z tego co sie orientuje ostatnio najnizsza krajowa wzrosla do £7.50. Na magazynie £9 to minimum osobiscie zarabiam £11 a najwiecej mialem £15.40 wiec jak sie szuka to sie znajdzie :woot:
Do not be sad because of people...

They will all die...
Yourlover
Yourlover
  2 April 2017

Ну да говорю тоже на русском и я согласен что мы Германия и Россия два браты. A Ukraina może nam ssać i Brytole też ja dostaje 6.95 bo mam 24 lata i angole to lewacki zj.e.b.an.y kraj oni nikogo nie toleruja oni wola tych ciapoli i tych brudasow murzynow :/ angole nienawidzą nas Niemców? Tylko bym usłyszał że któryś z tych śmieci coś mówi na moje Niemcy i odrazu brytola na glebę. Dobra nie ważne w każdym razie jak już wiecie Anglia to patola. A jako Niemiec jestem ultraprawicowy i jestem dumny z bycia Rasista. A lewakow do gazu.

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.