Zespoły biorące udział w tegorocznych MŚ :
McLaren
Mercedes
Red Bull
Ferrari
Williams
Renault
Force India
Toro Rosso
Lotus
Hispania Racing Team
BMW Sauber
Virgin
Terminarz :
GP Bahrajnu - 14 marca
GP Australii - 28 marca
GP Malezji - 4 kwietnia
GP Chin - 18 kwietnia
GP Hiszpanii - 9 maja
GP Monako - 23 maja
GP Turcji - 30 maja
GP Kanady - 13 czerwca
GP Europy (Walencja) - 27 czerwca
GP Wielkiej Brytanii - 11 lipca
GP Niemiec - 26 lipca
GP Węgier - 1 sierpnia
GP Belgii - 29 sierpnia
GP Włoch - 12 września
GP Singapuru - 26 września
GP Japonii - 3 października
GP Korei - 17 października
GP Abu Zabi - 31 października
GP Brazylii - 14 listopada
Q. Jak Waszym zdaniem spisze się Robert Kubica i jego nowy bolid ?
Q. Czy Schumacher może zamieszać w stawce ?
Q. Kto waszym faworytem ?
Temat pisałem na szybko, więc za błędy przepraszam. Pytań też mało, ale w sumie niepotrzebne.
Temat do ogólnej dyskusji o sezonie :)
podwiesić
F1 2010 strona 17 z 21
Deszcz jakąś zmorą Roberta nie jest, więc może powalczyć o utrzymanie podium, a nawet może awans przy dobrych wiatrach.
Świetny wyścig, trochę szkoda tego drugiego miejsca, ale i tak widać, że Renault nie będzie chłopcem do bicia w ostatnich wyścigach.
Szkoda błędu na drugim pit stopie, no ale dobre i 3 miejsce:)
wyscig bardzo ciekawy, chyba pierwszy w tym sezonie ktory obejrzalem caly od pierwszego do ostatniego okrazenia
deszcz = emocje, liczymy na opady w Italii
no i Kubica , ehh piekny start, szkoda tej akcji na pit stopie:/
a Hunkelberg przesadzał co robił na torze:P
Jak zwykle mechanicy Roberta musieli mieć jakieś problemy. Tym razem z tego co widziałem nie potrafili zmienić lewego przedniego koła.
Jaja niezłe były przy tej symulacji Vettela. Nie wierzę w to, że silnik nagle cudownie mu się naprawił i zdołał dojechać na 4 miejscu. :-)
Ci z Red bulla nieźle to wykombinowali mechanicy strasznie wolno obsłużyli Roberta co kosztowało go sporo czasu ale i tak jest nie żle a o Pietrovie szkoda pisać
I tak by raczej nic lepszego nie wyjeździł. Renault wyraźnie starało się przejechać kwalifikacje jak najmniejszych nakładem sił i... opon.
Zresztą dzisiejszy wyścig będzie zapewne bardzo interesujący. Wiadomo jak to jest na torach ulicznych, a szczególnie na takich torach jak w Singapurze, gdzie 90 procent wypadków kończy się wjazdem SC.
No i cieszy powrót Heidfelda na tor :D