7400
7400
  3 listopada 2009 (pierwszy post)

"MusicMaker"
Warto przeczytać odnośi się to do Niemców, pewnie co nie którzy już to słyszeli :)

Skopiowane z TDI.PL

Konto usunięte
Konto usunięte: [Od TDI.pl - list przysłany do redakcji. Skróty pochodzą od tdi.pl] Będzie ostro, więc dzieciaki ? nie czytać. Szwaby też nie, bo was ego zaboli (zresztą i tak nie znacie języków obcych a polskiego to już najpewniej). Durnie trochę, że tak ostro piszę, pewnie i tak tego nie opublikujecie. [nie zgadłeś - tdi.pl] Długo już siedzę w Niemczech (ponad 20 lat) i sporo też na tym forum jako obserwator [to może byś się podpisał ? tdi.pl]. Ale ostatnio zaczęło mnie już boleć to wściekłe publikowanie niusów o niemieckich autach ? jakie one boskie, Mercedes to taki piękny, a Volkswagen to taka fajna fura. Ja to widzę z innej perspektywy bo robię w na TUVie u helmuta [ badanie diagnostyczne samochodów w Niemczech ? przypis tdi.pl] i widzę co i jak. Niemieckie auta to gówno jakich mało. W szczególności pod względem miernoty i awaryjności bryluje Volksi, w drugiej kolejności BMW. Dziwnym trafem niemieckiej produkcji auta (no może bez Opla ale nie żeby jakoś boski był) wypadają marnie. Ponoć nie psują się Porsche. Ale ile tego się widzi? To że Niemcy to robią wcale nie znaczy że Niemców na nie stać. To auta dla arabskich szejków i u nas jest ich na lekarstwo ? a jak nawet ktoś ma to z twarzy jakiś niezbyt germański. Niemcom się robić nie chce i dlatego mają co mają. Ale sami wy też kochacie niemieckie fury. Nawet nazwa portalu TDI.PL to przecież logo VW. [nie logo tylko znak towarowy, ale TDI to nasz skrót od turbo diesel injection i jest w necie od 1998 ? tdi.pl] Jak już tak kochacie te VW to wiedzcie, że to najbardziej awaryjne na TUVie auta. Nawet Daewoo Matiz daje im radę. To że w Polsce ktoś się podnieca że ma VW Golf 4 ? co ma napisać, że szajs rozbitka kupił i jest brzydki i źle wyklepany po tym jak dziadek dojcz cofając palnął w słupa? Czemu w VW, czy Audi ciągle dyskutuje się o padających przepływomierzach i zatykających się geometriach turbin ładujących za dużo ? Nie wiecie ? To ja wam powiem. Dlatego że grupa VW jest za marna żeby zrobić dobre silniki. Wlecze się stare rozwiązania i modernizuje je za najtańsze pieniądze. Silniki z pompowtryskami już i tak będą wycofane z VW i będą tam common raile ? coś co inni już prawie 10 lat mają. Dlaczego ? Bo kasy nie ma. Kasa idzie na zagraniczne wojaże (dzieci mogą czytać mimo wszystko to nie powiem co się tam robi) a to co zostanie ? na marketing żeby klientom w głowach zamieszać. Czy słyszał ktoś o padniętym przepływomierzu w Toyocie ? Nie ? A to dlatego że Toyota nie wciska szajsu firmy Bosch o którym wiadomo że za 50 tysi kilometrów padnie i trzeba płacić za nowy. Toyota ma szacunek dla klienta i nie okrada go na siłę z kasy. [...] Wielka mi łaska że jak teraz stary oddam to 100 EUR płacę [380 zł ? tdi.pl] i dostaję nowy. W Toyce to się nigdy nie stanie i nigdy nie trzeba będzie tych 100 EUR wydać. Można je przejeść w restauracji. A dlaczego turbiny klękają ? Bo wtrysk na pompowtryskach nie umie robić małych ciśnień na wolnych obrotach i małych obciążeniach bo jest to stare i ograniczone konstrukcyjnie rozwiązanie. Nie dość że pali przez to niepotrzebnie paliwo, to jeszcze jest nieekologiczne. Więc potrzeba silnej recyrkulacji, żeby poprawić wyniki azotu [wyniki testu spalin na tlenki azotu Nox ? tdi.pl] a ta Recyrkulacja zawala sadzą turbinę i całość zdycha. I znowu ? widział ktoś kiedyś Toyotę z zatkaną sadzą turbiną ? Jedyna sadza w Japonii to z wulkanu Fuji. Jak dla mnie technologia tdi to jest niemieckie podcieranie d...y szkłem. To że piejecie że jest dobra bo nie znacie innej. Cała ta technologia tdi jest mierna i paliwożerna i awaryjna. Auta niemieckie są też raczej średnie żeby nie rzec cieńkie - jak chodzi o bezawaryjność. No ale przecież nie powiecie że wasze boskie Audi klepane z przystanku jest cieńkie, prawda? Jest najlepsze, to TDI i w ogóle daje radę. A przepływki po 100 EUR. A turbinę wyczyści wam kolega w benzynce. A plastikowe kielichy niemieckich Intercoolerów da sie pokleić klejem, jak będą nieszczelne. Recyrkulator czyści się szczotką do zębów. I to całe forum i problemy posiadaczy Audi , BMW i innych niemieckich aut składanych przez tureckich robotników i projektowanych przez niemieckich inżynierów z bólem głowy po piwsku albo po powrocie z rozrywek w Brazylii (na koszt firmy ? więc przecież jej klientów). Jak czytać po necie co się psuje, co się wywraca, kogo wzywa się na serwis bo może mu podłoga odpaść czy auto zapalić ? jakimś dziwnym trafem są to fury niemieckie, albo też niemieckie, niekiedy też robione w Niemczech[...]. Innej opcji nie ma [fakt że Niemcy brylują ale innym też się zdarza, choć rzadziej ? tdi.pl]. To że czytam to forum i że walę tą epistołę to dlatego tylko że w tych tekstach wychwalających niemieckie dzieła sztuki motoryzacyjnej dajecie też informacje, jak te dzieła sztuki się sprawują ? sam Merc z milion aut na własny koszt naprawiał i sami sprawdzaliśmy w diagnostyce, czy mają pozmieniane elementy bo przykaz z góry był [dokładniej ? w ostatnich latach ? ponad 1 300 000 aut z usterkami naprawianymi w akcjach serwisowych na koszt producenta ? za Wprost - tdi.pl] Nie mówię że przestanę tu bywać, nie odgrażam się ? zresztą i tak macie pewnie mnie w nosie. Ale piszcie więcej o lepszych autach a nie o tych miernotach made in germany. To że dla Polaka mieć niemieckie auto to jest szczyt fasonu, a dla Niemca ? patriotyczny obowiązek ? wcale nie znaczy to że te auta nie są o d...ę rozbić. Parafrazując - nie klaskajcie jak wszyscy w offie, bo w sitcomie Al Bundy się na ryj wywrócił. Żałujcie go, że ma taką głupią robotę. [tdi.pl - prosimy o komentarze i opinie do zdania kolegi zza Odry. Kolegę przepraszamy za skróty ale list jest za długi, wycięliśmy tylko niezbyt istotne naszym zdaniem treści. Tytuł pochodzi od redakcji tdi.pl]
WujekBeton
WujekBeton
  9 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: popieram całkowicie

:tak: popieram poparcie :tak:
siemaniuniek
siemaniuniek
  10 listopada 2009

Ja jeździłem do lipca tego roku Golfikiem II 1.3 benzyna z 89 roku. Byłem z niego bardzo zadowolony :) Uważam, że zarobił na siebie :)
Teraz przerzuciłem się na Opla, ale sentyment do Golfa pozostał. a i na TNV Turbo pochlebnie mówią o volkswagenach, bmw i innych niemieckich markach.

chicel2009
chicel2009
  14 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: bo jest SPRAWDZONA konstrukcja, a takie chca stosowac.

nie sprawdzona lecz tania kolego :)
VW to rzeczywiście szajs...mój brat już miał golfa 2,3, teraz ma 4, to kilka razy w roku non stop się coś psuje, teraz w 4 elektronika pada a konkretniej zamek centralny szwankuje, nawet kluczykiem się czasem nie da otworzyć, jest nawet coraz to częsciej taka sytuacja że ani od kierowcy ani od pasażera nie da się kluczykiem otworzyć trzeba przez bagażnik wchodzić i otwierać drzwi od środka ;]
WujekBeton
WujekBeton
  19 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: miał golfa 2

i to byl jeszcze VW pozniej to bez roznicy czy niemieckie auto, czy japonskie, wloskie, koreanskie, francuskie, amerykanskie..... itd. itp. nowsze i wspolczesne samochody sa produkowane seryjnie i np. jeden zaklad robi zamki elektryczne do aut roznych marek.
Corradolicious
Corradolicious
  20 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: nie sprawdzona lecz tania kolego :)

widze ze nie znasz szczegolow przetargu... Mitsu chcialo niezawodnego diesla, a nie taniego.

Konto usunięte
Konto usunięte: mój brat już miał golfa 2,3, teraz ma 4, to kilka razy w roku non stop się coś psuje,

to po co dalej kupuje vw? Nie masz nawet prawa jazdy, to nie masz porownania, wiec po co sie w ogole udzielasz?
WujekBeton
WujekBeton
  21 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: brat już miał golfa 2,3, teraz ma 4

a nastepny bedzie 5 :) jezeli taki szjas vw jest to niech przezuci sie na niezawodna toyote, ktora jest rekordzista pod wzgledem wielkosci naprawy gwarancyjnej!! samochodziki do naprawy ida w milionach sztuk (chodzi o ten pedal gazu, czy dywaniki pod nim w USA)

Konto usunięte
Konto usunięte: Nie masz nawet prawa jazdy

ale kolega ma juz tak duze doswiadczenie z autami roznych marek ze takie leszcze jak MY nie bedziemy mowic co jest lepsze
lutek
lutek
  21 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: teraz w 4 elektronika pada a konkretniej zamek centralny szwankuje, nawet kluczykiem się czasem nie da otworzyć, jest nawet coraz to częsciej taka sytuacja że ani od kierowcy ani od pasażera nie da się kluczykiem otworzyć trzeba przez bagażnik wchodzić i otwierać drzwi od środka ;]

Od kiedy centralny podpada pod elektronike...? Poza tym akurat to jest normalna przypadłość i wystarczy od czasu do czasu zamki smarować ale jak ktoś wychodzi z zalożenia że wystarczy wiedziec gdzie nalać paliwa to lepiej niech się przesiadzie na skuter
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.