7400
7400
  3 listopada 2009 (pierwszy post)

"MusicMaker"
Warto przeczytać odnośi się to do Niemców, pewnie co nie którzy już to słyszeli :)

Skopiowane z TDI.PL

Cytat
Cytat: [Od TDI.pl - list przysłany do redakcji. Skróty pochodzą od tdi.pl] Będzie ostro, więc dzieciaki ? nie czytać. Szwaby też nie, bo was ego zaboli (zresztą i tak nie znacie języków obcych a polskiego to już najpewniej). Durnie trochę, że tak ostro piszę, pewnie i tak tego nie opublikujecie. [nie zgadłeś - tdi.pl] Długo już siedzę w Niemczech (ponad 20 lat) i sporo też na tym forum jako obserwator [to może byś się podpisał ? tdi.pl]. Ale ostatnio zaczęło mnie już boleć to wściekłe publikowanie niusów o niemieckich autach ? jakie one boskie, Mercedes to taki piękny, a Volkswagen to taka fajna fura. Ja to widzę z innej perspektywy bo robię w na TUVie u helmuta [ badanie diagnostyczne samochodów w Niemczech ? przypis tdi.pl] i widzę co i jak. Niemieckie auta to gówno jakich mało. W szczególności pod względem miernoty i awaryjności bryluje Volksi, w drugiej kolejności BMW. Dziwnym trafem niemieckiej produkcji auta (no może bez Opla ale nie żeby jakoś boski był) wypadają marnie. Ponoć nie psują się Porsche. Ale ile tego się widzi? To że Niemcy to robią wcale nie znaczy że Niemców na nie stać. To auta dla arabskich szejków i u nas jest ich na lekarstwo ? a jak nawet ktoś ma to z twarzy jakiś niezbyt germański. Niemcom się robić nie chce i dlatego mają co mają. Ale sami wy też kochacie niemieckie fury. Nawet nazwa portalu TDI.PL to przecież logo VW. [nie logo tylko znak towarowy, ale TDI to nasz skrót od turbo diesel injection i jest w necie od 1998 ? tdi.pl] Jak już tak kochacie te VW to wiedzcie, że to najbardziej awaryjne na TUVie auta. Nawet Daewoo Matiz daje im radę. To że w Polsce ktoś się podnieca że ma VW Golf 4 ? co ma napisać, że szajs rozbitka kupił i jest brzydki i źle wyklepany po tym jak dziadek dojcz cofając palnął w słupa? Czemu w VW, czy Audi ciągle dyskutuje się o padających przepływomierzach i zatykających się geometriach turbin ładujących za dużo ? Nie wiecie ? To ja wam powiem. Dlatego że grupa VW jest za marna żeby zrobić dobre silniki. Wlecze się stare rozwiązania i modernizuje je za najtańsze pieniądze. Silniki z pompowtryskami już i tak będą wycofane z VW i będą tam common raile ? coś co inni już prawie 10 lat mają. Dlaczego ? Bo kasy nie ma. Kasa idzie na zagraniczne wojaże (dzieci mogą czytać mimo wszystko to nie powiem co się tam robi) a to co zostanie ? na marketing żeby klientom w głowach zamieszać. Czy słyszał ktoś o padniętym przepływomierzu w Toyocie ? Nie ? A to dlatego że Toyota nie wciska szajsu firmy Bosch o którym wiadomo że za 50 tysi kilometrów padnie i trzeba płacić za nowy. Toyota ma szacunek dla klienta i nie okrada go na siłę z kasy. [...] Wielka mi łaska że jak teraz stary oddam to 100 EUR płacę [380 zł ? tdi.pl] i dostaję nowy. W Toyce to się nigdy nie stanie i nigdy nie trzeba będzie tych 100 EUR wydać. Można je przejeść w restauracji. A dlaczego turbiny klękają ? Bo wtrysk na pompowtryskach nie umie robić małych ciśnień na wolnych obrotach i małych obciążeniach bo jest to stare i ograniczone konstrukcyjnie rozwiązanie. Nie dość że pali przez to niepotrzebnie paliwo, to jeszcze jest nieekologiczne. Więc potrzeba silnej recyrkulacji, żeby poprawić wyniki azotu [wyniki testu spalin na tlenki azotu Nox ? tdi.pl] a ta Recyrkulacja zawala sadzą turbinę i całość zdycha. I znowu ? widział ktoś kiedyś Toyotę z zatkaną sadzą turbiną ? Jedyna sadza w Japonii to z wulkanu Fuji. Jak dla mnie technologia tdi to jest niemieckie podcieranie d...y szkłem. To że piejecie że jest dobra bo nie znacie innej. Cała ta technologia tdi jest mierna i paliwożerna i awaryjna. Auta niemieckie są też raczej średnie żeby nie rzec cieńkie - jak chodzi o bezawaryjność. No ale przecież nie powiecie że wasze boskie Audi klepane z przystanku jest cieńkie, prawda? Jest najlepsze, to TDI i w ogóle daje radę. A przepływki po 100 EUR. A turbinę wyczyści wam kolega w benzynce. A plastikowe kielichy niemieckich Intercoolerów da sie pokleić klejem, jak będą nieszczelne. Recyrkulator czyści się szczotką do zębów. I to całe forum i problemy posiadaczy Audi , BMW i innych niemieckich aut składanych przez tureckich robotników i projektowanych przez niemieckich inżynierów z bólem głowy po piwsku albo po powrocie z rozrywek w Brazylii (na koszt firmy ? więc przecież jej klientów). Jak czytać po necie co się psuje, co się wywraca, kogo wzywa się na serwis bo może mu podłoga odpaść czy auto zapalić ? jakimś dziwnym trafem są to fury niemieckie, albo też niemieckie, niekiedy też robione w Niemczech[...]. Innej opcji nie ma [fakt że Niemcy brylują ale innym też się zdarza, choć rzadziej ? tdi.pl]. To że czytam to forum i że walę tą epistołę to dlatego tylko że w tych tekstach wychwalających niemieckie dzieła sztuki motoryzacyjnej dajecie też informacje, jak te dzieła sztuki się sprawują ? sam Merc z milion aut na własny koszt naprawiał i sami sprawdzaliśmy w diagnostyce, czy mają pozmieniane elementy bo przykaz z góry był [dokładniej ? w ostatnich latach ? ponad 1 300 000 aut z usterkami naprawianymi w akcjach serwisowych na koszt producenta ? za Wprost - tdi.pl] Nie mówię że przestanę tu bywać, nie odgrażam się ? zresztą i tak macie pewnie mnie w nosie. Ale piszcie więcej o lepszych autach a nie o tych miernotach made in germany. To że dla Polaka mieć niemieckie auto to jest szczyt fasonu, a dla Niemca ? patriotyczny obowiązek ? wcale nie znaczy to że te auta nie są o d...ę rozbić. Parafrazując - nie klaskajcie jak wszyscy w offie, bo w sitcomie Al Bundy się na ryj wywrócił. Żałujcie go, że ma taką głupią robotę. [tdi.pl - prosimy o komentarze i opinie do zdania kolegi zza Odry. Kolegę przepraszamy za skróty ale list jest za długi, wycięliśmy tylko niezbyt istotne naszym zdaniem treści. Tytuł pochodzi od redakcji tdi.pl]
horsefire16
horsefire16
  3 listopada 2009

zgadzam się z zawarta treścią o autach niemieckich są to przestarzale konstrukcyjnie i awaryjne pojazdy osobiscie lubie auta japońskie poniewaz sa duzo lepsze technologicznie i konstrukcyjnie ale i tak to nic nie zmieni polak lubi golfa tdi

KORARM
KORARM
  3 listopada 2009
7400:
"MusicMaker"

co to ma być?

A poza tym dobre podsumowanie naiemieckich aut, dobrze, ze mam syntezator mowy bo by mi się nie chciało tego przeczytać.
WV istnieje na rynku jeszcze i będzie istniał a to wszystko przez przepisy które ograniczają montowanie japońskich silników do europejskich modeli.
np. w mitsubishi diesle są od vw czy w nissanie wszystkie silniki od renault.
Te auta dużo straciły na jakości " kumplując " się z europejskimi markami.
Ale czy w dłuższym czasie na rynku w europie nasze auta miały by szanse z toyotą która tylko swoje produkty by wprowadzała? pewnie nie a wv byłby w tyle i dlatego te ograniczenia.
Nie jesteśmy w stanie dorównać japońskim rozwiązaniom.
Poza tym słyszałem, ze toyota robiła wiele akcji serwisowych poza plecami klijenta, zeby nie szła opinia, ze toyota się psuje a to też ma jakieś znaczenie o tym co ludzie myślą.
Każda marka ma naprawde jakieś wady a ten co serwisuje daną marke zawsze widzi ją od najgorszej strony a to też należy brać pod uwage.
dodam jeszcze, ze toyota jest o wiele droższa w kupnie od innych marek
lecz w późniejszym czasie tą różnice zostawimy na remonty.
Myśle, ze zadna marka nie jest idealna ale toyota lepsza.
Z kąd to się wzieło, ze teraz auta są tak awaryjne?
Proste kiedyś projektowali auta kilka lat a potem produkowali a teraz w kilka miesięcy projekt i jadą z taśmą produkcyjną.
I tutaj na tle innych zyskuje toyota która nadal ma największe zaplecze inżynierów do projektowania tych aut.
Toyota też była krytykowana za mało zmieniające się modele kiedy inne marki wypuszczały bardziej zmienione i niby bardziej ciekawe auta z tego powodu, lecz czemu to służy? po prostu to były toyoty dobre rozwiązania a inne marki dały nowe nie przemyślane i już są efekty awaryjności.
7400
7400
  3 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: MusicMaker

Zbanowali mnie i musiałem z innego konta napisać:)
WujekBeton
WujekBeton
  3 listopada 2009
7400:
Dlatego że grupa VW jest za marna żeby zrobić dobre silniki

tekst przeczytalem, dopuscilem zdanie tego pana do istnienia w moim promiemieckim mozgu ;) od razu mowie ze jestem fanem (moze zbyt mocne slowo) niemieckich aut. mialem i golfa i bmw a teraz smigam mesiastym.
silnik golfa po 20 latach w tym 5 TYLKO na gazie padl
bmw bylo klepane i poszlo w ludzi
mesiasty (odpukac) wymagal jedynie nowych bezpiecznikow
czyli nie sa to az tak mierne miernoty
a cytat na gorze normalnie mnie rozwalil, silnik roku VW 1.4 dziekuje :P
WujekBeton
WujekBeton
  3 listopada 2009

aha jeszcze jedno.
na tvn turbo jest taki program Raport, ostatnio bardzo czesto oglaszaja tam rozne akcje gwarancyjnych napraw aut. byly volvo, fordy, francuskie, nawet ,,wasza" super toyota a jakos niemieckich ,,badziewi" nie ma :P

folkemon
folkemon
  3 listopada 2009

e tam, sam taki list mogę napisać i posłać komu chcę ; )

a Toyotą Made in Japan śmigam na co dzień od 2 lat i faktycznie autko daje radę : ]

WarszawiakiKurwy
WarszawiakiKurwy
  3 listopada 2009

o masz Ci los

ZX7RxNINJA
ZX7RxNINJA
  3 listopada 2009

Ale sie naprodukował chłopak ;p

A prawda jest taka, że każdy mysli to co chce myśleć.
Kocha Japońskie - pisze źle o niemieckich - to jasne.

A jeśli chodzi o awaryjność to wszystko można zepsuć, nawet japońca ;)
Tak czy siak, niech każdy decyduje sam, bo według mnie i japońce i niemieckie samochody są dobre, różnią sie tylko poglądy...

DylaraComesBack
DylaraComesBack
  3 listopada 2009
7400:

prawda jest taka, wcześniej czy później, ale każde auto się może zepsuć ;]
dawidusw202
dawidusw202
  4 listopada 2009

jeszcze takiego bełkotu nie czytałem kazde zdanie to kłamstwo !

WujekBeton
WujekBeton
  4 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: prawda jest taka, wcześniej czy później, ale każde auto się może zepsuć ;]

no wlasnie, a ja jutro napisze tekst ze volvo jest najmniej bezpieczna marka a marki chinskie czy indyjskie to wzor bezpieczenstwa na drodze :D:D:D
8PasazerNostromo
Posty: 618 (po ~157 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 3
8PasazerNostromo
  4 listopada 2009

Dla osoby piszącej ten tekst technologia Niemiecka zatrzymała się gdzieś w drugiej połowie lat 90'

Brak jakiś konkretnych argumentów.
Dużo bełkotu o niczym.
Wychwalanie Japońskich auto pod niebiosa nawet gdy mają pakiet rażących wad.

Tak samo akcje serwisowe w autach Niemieckich.
Dużo? To popatrzcie ile Japońskich marek lekceważy problem i takich akcji nawet nie organizuje...

"You must drive this car before you die, it really is that good" M3 E30
Corradolicious
Corradolicious
  4 listopada 2009

Co za farmazony... Jesli juz walimi po ideologiach to wlasnie Niemcy wymyslili samochod.

A w Japoncach nie ma diesli japonskich bo im sie po prostu nie oplaca robic. Dlatego w Mitsu siedzi diesel VW, bo jest SPRAWDZONA konstrukcja, a takie chca stosowac. W tym biznesie chodzi tylko i wylacznie o kase, a taniej im wychodzi kupic TDi na PD od VW

whitestok
whitestok
  5 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: A w Japoncach nie ma diesli japonskich bo im sie po prostu nie oplaca robic. Dlatego w Mitsu siedzi diesel VW,


Konto usunięte
Konto usunięte: WV istnieje na rynku jeszcze i będzie istniał a to wszystko przez przepisy które ograniczają montowanie japońskich silników do europejskich modeli.


no i masz odpowiedź, naucz się czytać ze zrozumieniem.
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.