7400
7400
  3 listopada 2009 (pierwszy post)

"MusicMaker"
Warto przeczytać odnośi się to do Niemców, pewnie co nie którzy już to słyszeli :)

Skopiowane z TDI.PL

Konto usunięte
Konto usunięte: [Od TDI.pl - list przysłany do redakcji. Skróty pochodzą od tdi.pl] Będzie ostro, więc dzieciaki ? nie czytać. Szwaby też nie, bo was ego zaboli (zresztą i tak nie znacie języków obcych a polskiego to już najpewniej). Durnie trochę, że tak ostro piszę, pewnie i tak tego nie opublikujecie. [nie zgadłeś - tdi.pl] Długo już siedzę w Niemczech (ponad 20 lat) i sporo też na tym forum jako obserwator [to może byś się podpisał ? tdi.pl]. Ale ostatnio zaczęło mnie już boleć to wściekłe publikowanie niusów o niemieckich autach ? jakie one boskie, Mercedes to taki piękny, a Volkswagen to taka fajna fura. Ja to widzę z innej perspektywy bo robię w na TUVie u helmuta [ badanie diagnostyczne samochodów w Niemczech ? przypis tdi.pl] i widzę co i jak. Niemieckie auta to gówno jakich mało. W szczególności pod względem miernoty i awaryjności bryluje Volksi, w drugiej kolejności BMW. Dziwnym trafem niemieckiej produkcji auta (no może bez Opla ale nie żeby jakoś boski był) wypadają marnie. Ponoć nie psują się Porsche. Ale ile tego się widzi? To że Niemcy to robią wcale nie znaczy że Niemców na nie stać. To auta dla arabskich szejków i u nas jest ich na lekarstwo ? a jak nawet ktoś ma to z twarzy jakiś niezbyt germański. Niemcom się robić nie chce i dlatego mają co mają. Ale sami wy też kochacie niemieckie fury. Nawet nazwa portalu TDI.PL to przecież logo VW. [nie logo tylko znak towarowy, ale TDI to nasz skrót od turbo diesel injection i jest w necie od 1998 ? tdi.pl] Jak już tak kochacie te VW to wiedzcie, że to najbardziej awaryjne na TUVie auta. Nawet Daewoo Matiz daje im radę. To że w Polsce ktoś się podnieca że ma VW Golf 4 ? co ma napisać, że szajs rozbitka kupił i jest brzydki i źle wyklepany po tym jak dziadek dojcz cofając palnął w słupa? Czemu w VW, czy Audi ciągle dyskutuje się o padających przepływomierzach i zatykających się geometriach turbin ładujących za dużo ? Nie wiecie ? To ja wam powiem. Dlatego że grupa VW jest za marna żeby zrobić dobre silniki. Wlecze się stare rozwiązania i modernizuje je za najtańsze pieniądze. Silniki z pompowtryskami już i tak będą wycofane z VW i będą tam common raile ? coś co inni już prawie 10 lat mają. Dlaczego ? Bo kasy nie ma. Kasa idzie na zagraniczne wojaże (dzieci mogą czytać mimo wszystko to nie powiem co się tam robi) a to co zostanie ? na marketing żeby klientom w głowach zamieszać. Czy słyszał ktoś o padniętym przepływomierzu w Toyocie ? Nie ? A to dlatego że Toyota nie wciska szajsu firmy Bosch o którym wiadomo że za 50 tysi kilometrów padnie i trzeba płacić za nowy. Toyota ma szacunek dla klienta i nie okrada go na siłę z kasy. [...] Wielka mi łaska że jak teraz stary oddam to 100 EUR płacę [380 zł ? tdi.pl] i dostaję nowy. W Toyce to się nigdy nie stanie i nigdy nie trzeba będzie tych 100 EUR wydać. Można je przejeść w restauracji. A dlaczego turbiny klękają ? Bo wtrysk na pompowtryskach nie umie robić małych ciśnień na wolnych obrotach i małych obciążeniach bo jest to stare i ograniczone konstrukcyjnie rozwiązanie. Nie dość że pali przez to niepotrzebnie paliwo, to jeszcze jest nieekologiczne. Więc potrzeba silnej recyrkulacji, żeby poprawić wyniki azotu [wyniki testu spalin na tlenki azotu Nox ? tdi.pl] a ta Recyrkulacja zawala sadzą turbinę i całość zdycha. I znowu ? widział ktoś kiedyś Toyotę z zatkaną sadzą turbiną ? Jedyna sadza w Japonii to z wulkanu Fuji. Jak dla mnie technologia tdi to jest niemieckie podcieranie d...y szkłem. To że piejecie że jest dobra bo nie znacie innej. Cała ta technologia tdi jest mierna i paliwożerna i awaryjna. Auta niemieckie są też raczej średnie żeby nie rzec cieńkie - jak chodzi o bezawaryjność. No ale przecież nie powiecie że wasze boskie Audi klepane z przystanku jest cieńkie, prawda? Jest najlepsze, to TDI i w ogóle daje radę. A przepływki po 100 EUR. A turbinę wyczyści wam kolega w benzynce. A plastikowe kielichy niemieckich Intercoolerów da sie pokleić klejem, jak będą nieszczelne. Recyrkulator czyści się szczotką do zębów. I to całe forum i problemy posiadaczy Audi , BMW i innych niemieckich aut składanych przez tureckich robotników i projektowanych przez niemieckich inżynierów z bólem głowy po piwsku albo po powrocie z rozrywek w Brazylii (na koszt firmy ? więc przecież jej klientów). Jak czytać po necie co się psuje, co się wywraca, kogo wzywa się na serwis bo może mu podłoga odpaść czy auto zapalić ? jakimś dziwnym trafem są to fury niemieckie, albo też niemieckie, niekiedy też robione w Niemczech[...]. Innej opcji nie ma [fakt że Niemcy brylują ale innym też się zdarza, choć rzadziej ? tdi.pl]. To że czytam to forum i że walę tą epistołę to dlatego tylko że w tych tekstach wychwalających niemieckie dzieła sztuki motoryzacyjnej dajecie też informacje, jak te dzieła sztuki się sprawują ? sam Merc z milion aut na własny koszt naprawiał i sami sprawdzaliśmy w diagnostyce, czy mają pozmieniane elementy bo przykaz z góry był [dokładniej ? w ostatnich latach ? ponad 1 300 000 aut z usterkami naprawianymi w akcjach serwisowych na koszt producenta ? za Wprost - tdi.pl] Nie mówię że przestanę tu bywać, nie odgrażam się ? zresztą i tak macie pewnie mnie w nosie. Ale piszcie więcej o lepszych autach a nie o tych miernotach made in germany. To że dla Polaka mieć niemieckie auto to jest szczyt fasonu, a dla Niemca ? patriotyczny obowiązek ? wcale nie znaczy to że te auta nie są o d...ę rozbić. Parafrazując - nie klaskajcie jak wszyscy w offie, bo w sitcomie Al Bundy się na ryj wywrócił. Żałujcie go, że ma taką głupią robotę. [tdi.pl - prosimy o komentarze i opinie do zdania kolegi zza Odry. Kolegę przepraszamy za skróty ale list jest za długi, wycięliśmy tylko niezbyt istotne naszym zdaniem treści. Tytuł pochodzi od redakcji tdi.pl]
KORARM
KORARM
  5 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: w Japoncach nie ma diesli japonskich

Ciekawe dlaczego skoro mają oni lepsze projekty
Każdy mechanik ci powie, ze japoński diesel jest o wiele lepszy bo po latach dalej chodzi a pompy nie padają ani nic innego.
Ten cały wątek to podsumowanie niemieckiej motoryzacji której daleko do rozwiązań europejskich modeli.
WujekBeton
WujekBeton
  5 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: podsumowanie niemieckiej motoryzacji której daleko do rozwiązań europejskich modeli.

Niemcom daleko do Europy????
whitestok
whitestok
  5 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Niemcom daleko do Europy????

nawet fiat ma nowsze technologie niż niemieckie marki :D
machu221
machu221
  5 listopada 2009

no i się nowa woja zrobiła :D

KORARM
KORARM
  6 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Niemcom daleko do Europy????

miałem tam napisać japońskich modeli
:lol::lol::rotfl::rotfl::lol::rotfl::lol::rotfl::rotfl::lol::rotfl::lol::rotfl:
MordimerMadderdin
MordimerMadderdin
  7 listopada 2009
7400:
Skopiowane z TDI.PL

pisane przez jakiegos zakompleksionego kretyna majacego takie pojecie o zagadnieniu niemiec i niemieckich samochodow jakie mu zazdrosna mama podpowiedziala

Konto usunięte
Konto usunięte: zgadzam się z zawarta treścią o autach niemieckich są to przestarzale konstrukcyjnie i awaryjne pojazdy

buahahahahah :crylol:

Konto usunięte
Konto usunięte: auta japońskie poniewaz sa duzo lepsze technologicznie i konstrukcyjnie

taaaa
mam japonca i nie wiem czym on sie jesli o niezawodnosc i zywotnosc różni od niemca:)
nie liczac tego ze cale wnetrze jest zdecydowanie bardziej tandetne plestikowe i z dupy wziete :)

Konto usunięte
Konto usunięte: bo według mnie i japońce i niemieckie samochody są dobre, różnią sie tylko poglądy...

wedlog mnie rowniez
tylko ze niemieckie ladniejsze i milsze w srodku a japonskie mniej kasozerne przy ew. naprawach :d
MordimerMadderdin
MordimerMadderdin
  7 listopada 2009

a tak powaznie autor tego "tekstu": to kretyn i w zyciu ani niemiec ani niemieckiego samochodu na oczy nie widzial za to jedynym argumentem w calym tym z trudem wysranym wywodzie jest jego zekome "doswiadczenie" :ziew:
zalosne takie leczenie kompleksow czy cos w ten desen

kkryha07
kkryha07
  7 listopada 2009

Pwiem tylko tyle że po 200 000 km pasaty golfy widuje często w warsztacie z padniętymi pompowtryskami, zasranymi olejem intercoolerami rozjeb...2 masowkąi jeszcze czego tylko dusza zapragnie ogólnie powyżej 200 000 km nie opłaca się kupuwać tych aut. Przez 2 tygodnie jeden klient wsadził 4 tyś w swojego golfa TDI i myślę że na tym się nie skończy.
Stare golfy chodzby II były na pewno solidniejsze.

Pi0tr1976
Pi0tr1976
  7 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Stare golfy chodzby II były na pewno solidniejsze.

W ogóle trochę starsze modele aut, nie tylko niemieckich, były solidniej konstruowane. Potem zaczęły się auta "projektowane" przez księgowych. Np. FIAT nawet oficjalnie podaje że żywotność silnika JTD jest obliczona na 250tys. km. Czyli ok. 5 lat pracy dla auta użytkowego.. A w starym mercedesowskim dieslu przy takim przebiegu to tylko sprawdzało się łańcuszek rozrządu.
Albo auta francuskie, współczesne mają taką sobie opinię jeśli chodzi o jakość, podczas gdy np. stare citroeny BX spokojnie wytrzymywały po 500tys. km a na blasze po 20 latach jeszcze nie ma śladów korozji.
I niemieckie samochody też to niestety dotknęło. BMW czy Mercedes wyprodukowane od połowy lat 90 na pewno nie wytrzymają tyle co wcześniej produkowane auta tych samych marek.
Dobrze że firmy samochodowe zaczęły zauważać że samą ceną aut bez dbania o jakość i trwałość długo się na rynku nie utrzymają.
WujekBeton
WujekBeton
  7 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Mercedes wyprodukowane od połowy lat 90 na pewno nie wytrzymają

slyszalem od posiadacza kilku mercedesow (starych i teraz nowszych) ze prawdziwe merce skonczyly sie na w124!! czyli jakies 15-16 lat temu.
jezeli o samochod sie nie dba to moze byc nawet z ksiezyca a po 20 latach sie rozleci

Konto usunięte
Konto usunięte: niemieckie ladniejsze i milsze w srodku

jestem tego samego zdania ale to tylko kwestia gustu raczej
MiSZgtv
MiSZgtv
  9 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Tym razem niemiecki instytut przygotował zestawienie najbardziej niezawodnych marek na podstawie samochodów zarejestrowanych po raz pierwszy w 2008 r. 1. Porsche 2. BMW 3. Daihatsu 4. Mini 5. Audi 6. Mercedes 7. Nissan 8. Fiat 9. Smart 10. Peugeot A gdzie są tak zachwalane Toyota i Volkswagen?

źródło http://www.autokrata.pl/artykul/najbardziej-niezawodne-marki-2008-r-7388

Osobiście bardziej zdziwiło mnie pojawienie się Daihatsu na 3 miejscu niż brak Toyoty i VW:p
Dla mnie jedyna fajna toyota to supra i mr2 ale o ich niezawodności nie mogę nic powiedzieć.
WujekBeton
WujekBeton
  9 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: bardziej zdziwiło mnie pojawienie się Daihatsu

a nie dziwi cie ze w tej 10 ponad polowa jest niemieckich producentow??
kkryha07
kkryha07
  9 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: 1. Porsche 2. BMW 3. Daihatsu 4. Mini 5. Audi 6. Mercedes 7. Nissan 8. Fiat 9. Smart 10. Peugeot


Dla mnie to ta lista jest śmieszna.
Na pewno nie jest rzetelna.
MiSZgtv
MiSZgtv
  9 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Dla mnie to ta lista jest śmieszna. Na pewno nie jest rzetelna.

Ja tego nie wymyśliłem:p wkleiłem to co dzisiaj przeczytałem na innej stronie.

Konto usunięte
Konto usunięte: a nie dziwi cie ze w tej 10 ponad polowa jest niemieckich producentow??

To też. Wiadomo każdy chwali swoje.
KORARM
KORARM
  9 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Potem zaczęły się auta "projektowane" przez księgowych.

To jest tutaj najlepsze zdanie. popieram całkowicie!!!
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.