lista tematów
Rozmówki Forum Sport strona 564 z 822
Skojarzyło mi się z dzięciołem, nie wiem dlaczego
.moonlight30: Kupię ci na swięta nowe bryle
No, powinny się spodobać z essense, 3 kolorki delikatne , nawilżą jest usta przy okazji
Ej patrz co w domu znalazłam, nowiutkie , podstawki na jajka z czapeczką na wierzchu, nosz tak mnie to rozbawiło, zapomniałam ze kiedyś to kupiłam
Szkła wystarczy wymienić, bo z leszka mi się porysowały, taniej wyjdzie
. Kup mi teeeeeż, mam taaaaakie spierzchnięte usta
.;o, co to kurna jest, ahahahah, w świeta się jajek nie je, przynajmniej nie w te
.;D.
Ta, a ja to kora drzewna

adgaM: Szkła wystarczy wymienić, bo z leszka mi się porysowały, taniej wyjdzie .
Kup mi teeeeeż, mam taaaaakie spierzchnięte usta .;o, co to kurna jest, ahahahah, w świeta się jajek nie je, przynajmniej nie w te
Fakt, oprawki drogaśne chyba bywają, zresztą nie znam się kurde, wzrok to jedyne co mi nie szwankuje póki co

Ła, dla Ciebie wszystko ;D

Ahahaha, bo ja mam hopla i uwielbiam różne drobiazgi, i chyba je kupiłam po to ze jak ktoś w tym okresie będzie miał chęć na jajko to dam w takim czymś dla beki

Dziuplę powiększał, bo mam nadzieję, że o robaki nie chodziło
.Ahahahaha.
moonlight30: Fakt, oprawki drogaśne chyba bywają, zresztą nie znam się kurde, wzrok to jedyne co mi nie szwankuje póki co
Ła, dla Ciebie wszystko ;D
Ceny są różne, moje kosztowały tyle, że czuję, że powinnam je nosić conajmniej przez 10 lat, albo i dłużej
. Ale szkła do bani, z jakąś powłoką, która strasznie szybko się zarysowuje.O jaaaa, różowe chcę
.moonlight30: Ahahaha, bo ja mam hopla i uwielbiam różne drobiazgi, i chyba je kupiłam po to ze jak ktoś w tym okresie będzie miał chęć na jajko to dam w takim czymś dla beki
O bosze, zbierasz bibeloty, ktorych ja nienawidzę, chociaż coś nas różni
.Bosz hahahaha