lista tematów
Rozmówki Forum Sport strona 545 z 822
MaqdaIena: Opcje zawsze jakieś są, nieogrzewane pomieszczenia u znajomych, no ale motor musi mieć ciepło przez zimę przecież .
Plusy może jakies się pojawia, np. może ktoś rozwali ścianę na klatce schodowej, i bedzie doskonały pretekst do odmalowania jej, bo rzygam już zielenią .
Nie znam się na postach , a Kameleonowi nie wierzę tak czy siak !
A, no żeby nie zmarzł, no tak! Chociaż może rzeczywiście, coś tam się odmrozić może, albo co. Motocykl bym chciała, ale tak dobrze się nie znam bo i tak na niego zbytnich możliwości nie mam ;D
Powodzenia...? :D
Oho, czyżby wszystkich do siebie zraził?
Miłego oglądania zatem. I męczenia sie z czekaniem na kolejny odcinek ;D Btw, chyba już 7 jest, zapomniałam sprawdzić. :D
Earth: A, no żeby nie zmarzł, no tak! Chociaż może rzeczywiście, coś tam się odmrozić może, albo co. Motocykl bym chciała, ale tak dobrze się nie znam bo i tak na niego zbytnich możliwości nie mam ;D
Powodzenia...? :D
Oho, czyżby wszystkich do siebie zraził?
Nie wiem o co chodzi, może o korodowanie
. Jak będzie w pokoju to zrobię fotę i wstawię tutaj
.Jeszcze nie wiem
.Mnie na pewno ;D.

A, u mnie również, to też czekam.
MaqdaIena: A i w nocy zaczełam ogladać Revolution - wiecej napisałam w dziale Film ( czy jak się nazywa), ale można obejrzeć ;D.
Właśnie czytałam i odrobinkę skojarzył mi się z filmem Lost Future z Sean'em Bean'em, film ma ciekawy pomysł, ale okropne wykonanie, ale można obejrzeć, niemniej serial chyba zerknę, bo właśnie pomysł mnie zaciekawił. :D
Dzień dobry. :)
MaqdaIena: Nie wiem o co chodzi, może o korodowanie . Jak będzie w pokoju to zrobię fotę i wstawię tutaj.
Jeszcze nie wiem .
Mnie na pewno ;D.
O właśnie, coś w tym stylu miałam na myśli. A wstaw. ;D
Dobrze, to jak coś to daj znać.