Za jakiś czas będę uczęszczał do szkoły informatycznej ( 2 lata ) obecnie jestem po mechaniku ( 6 lat zawód i średnie ) a potem chce na studia iść to tak kątem wykształcenia.Pytanie czy jest sens otwierania firmy komputerowej w PL ? Mówi się że za granicą owszem - tak ale czy w Pl jest to opłacalne ?
Własna firma komputerowa w PL ? strona 2 z 2
Nie zniechęcasz mnie gdyż tak naprawdę nie znasz mnie i moich możliwości intelektualnych :) Naprawiam laptopy , stacjonarne itd. wszystko związane z komputerami i fakt informatyka jest ogólnie :) Bo nie powiesz mi że jako osoba która potrafi usuwać z PC i lapka groźne wirusy to osoba nie mająca pojęcia o komputerach :) ? W swoim życiu zrobiłem tysiące pecetów ja to po prostu kocham bo mam wiedzę na temat komputerów :) ale pomyślę poważnie nad firmą i wiadomo człowiek całe życie się uczy
Poza tym od montowania układów scalonych raczej jest elektronik a ja chce być nie tylko programistą ale także osobą która diagnozuję , wymienia system itd. ja nie jestem elektronikiem także układu scalonego czy kondensatora Ci nie zrobię bo to fach elektronika ale już wymiana softu w BIOS'ie zrobię bez problemu :)