SensualBoy
Posty: 97 (po ~442 znaków)
Reputacja: 3 | BluzgometrTM: 165
SensualBoy
  9 sierpnia 2013 (pierwszy post)

Za jakiś czas będę uczęszczał do szkoły informatycznej ( 2 lata ) obecnie jestem po mechaniku ( 6 lat zawód i średnie ) a potem chce na studia iść to tak kątem wykształcenia.Pytanie czy jest sens otwierania firmy komputerowej w PL ? Mówi się że za granicą owszem - tak ale czy w Pl jest to opłacalne ?

TobiXywa
Posty: 676 (po ~121 znaków)
Reputacja: -18 | BluzgometrTM: 758
TobiXywa
  9 sierpnia 2013
Konto usunięte
Konto usunięte: Mówi się że za granicą owszem - tak ale czy w Pl jest to opłacalne ?

Zależy dokładnie w jakiej specjalizacji. Czy to ma być serwis, czy sprzedaż sprzętu. Choć moim zdaniem serwis byłby lepszą opcją.
Lub to i to :mrgreen: . Ogólnie nowe firmy w PL które powstają nie działają zbyt długo, jedynie te z wielkich korporacji.
:lol2:i'm out:crylol:
Edge
Edge
  9 sierpnia 2013

firma komputerowa to bardzo ogólne... kwestia tego czym miałaby się zajmować, bo jeśli wymyślisz coś naprawdę dobrego to nic nie stanie na przeszkodzie byś zarabiał. Ewentualnie możesz zarejestrować firmę w jakimś raju podatkowym i tu prowadzić działalność.

Malcom
Posty: 336 (po ~70 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 18
Malcom
  9 sierpnia 2013

Dobry informatyk w dzisiejszych czasach zawsze znajdzie dobrze płatne zajęcie, oprócz umiejętności potrzeba też dużo kreatywności :) Zrobisz portal na miarę Fotka i jesteś ustawiony do końca życia :D powodzenia :p

Jacek80
Jacek80
  10 sierpnia 2013

Wydaje mi się, że firm usługowych typu składanie-naprawa-handel-serwis komputerów jest dosyć dużo na rynku i tu potrzebna byłaby duża siła przebicia. Projektowanie stron www też już chyba nie jest tak dochodowe jak kiedyś.
Najlepsza chyba będzie jakaś firma specjalistyczna, typu wdrażanie systemów automatyki i sterowania (ESD, DCS) dla przedsiębiorstw itp, jednak tutaj potrzebna jest naprawdę mocna głowa i pieniążki ;)

czego2121
czego2121
  10 sierpnia 2013