iFeelSooLost
iFeelSooLost
  11 września 2011 (pierwszy post)

Witam. :ziober2:

Zamówilam dzisiaj piękną kołdrę puchową 160x200 + poduszki itp. Ale jest to duża kołdra i nie mamy do niej pościeli.
Ostatnio bardzo modne są pościele w różnokolorowe wzory, flanelowe, z kory, z satyny, z bawełny.

Jestem w tym zupełnie zielona? :woot:
1. Jakie pościele są hmm najładniejsze? Z kory? Z flaneli? Z bawełny? Z satyny?
2. W jakich się Wam najlepiej śpi?
3. I najważniejsze: widziałam mnóstwo pościeli na allegro, np. z kory w cenach od 60 zł, wydaje mi się mało :wtf: Ile trzeba dać za dobrą pościel?
4. Które pościele są lepsze na lato a które na zimę?

Pozdrawiam :-)

EwigerFeind
EwigerFeind
  12 września 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: Jestem w tym zupełnie zielona? 1. Jakie pościele są hmm najładniejsze? Z kory? Z flaneli? Z bawełny? Z satyny? 2. W jakich się Wam najlepiej śpi? 3. I najważniejsze: widziałam mnóstwo pościeli na allegro, np. z kory w cenach od 60 zł, wydaje mi się mało Ile trzeba dać za dobrą pościel? 4. Które pościele są lepsze na lato a które na zimę?

1. Wszystko, tylko nie kora
2. bawełna, flanela
3. od 50 zł w gorę...
4. na lato - bawelna,kora, satyna
nazime - bawelna,flanela...
massacre
Posty: 34340 (po ~204 znaków)
Reputacja: -55 | BluzgometrTM: 26
massacre
  13 września 2011
Jezus
Jezus: W nocy są chłodne. Nie muszę się co chwile kręcić itd, żeby znaleźć chłodny kawałek kołdry.


dla mnie to jakas totalna bzdura opierana na fantazji tego jakby to sie spalo w satynie - faktycznie to sie w niej pocisz, nie ma w niej nic zimnego. bawelna jest chlodniejsza na lato. satyna jest zimna moze przez 5 minut lezenia w niej.

"We know through painful experience that freedom is never voluntarily given by the oppressor; it must be demanded by the oppressed." MLK, Letter from the Birmingham Jail

Jezus
Jezus
  13 września 2011
massacre