iFeelSooLost
iFeelSooLost
  11 września 2011 (pierwszy post)

Witam. :ziober2:

Zamówilam dzisiaj piękną kołdrę puchową 160x200 + poduszki itp. Ale jest to duża kołdra i nie mamy do niej pościeli.
Ostatnio bardzo modne są pościele w różnokolorowe wzory, flanelowe, z kory, z satyny, z bawełny.

Jestem w tym zupełnie zielona? :woot:
1. Jakie pościele są hmm najładniejsze? Z kory? Z flaneli? Z bawełny? Z satyny?
2. W jakich się Wam najlepiej śpi?
3. I najważniejsze: widziałam mnóstwo pościeli na allegro, np. z kory w cenach od 60 zł, wydaje mi się mało :wtf: Ile trzeba dać za dobrą pościel?
4. Które pościele są lepsze na lato a które na zimę?

Pozdrawiam :-)

iFeelSooLost
iFeelSooLost
  11 września 2011

Aha zapomniałam zapytać:
Jaka to jest pościel z satyny bawełnianej? Jest to zwykła śliska satyna? Czy jakaś inna?

madzia2143
madzia2143
  11 września 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: 1. Jakie pościele są hmm najładniejsze? Z kory? Z flaneli? Z bawełny? Z satyny? 2. W jakich się Wam najlepiej śpi? 3. I najważniejsze: widziałam mnóstwo pościeli na allegro, np. z kory w cenach od 60 zł, wydaje mi się mało Ile trzeba dać za dobrą pościel? 4. Które pościele są lepsze na lato a które na zimę?

ad.1 jak dla mnie ładnie prezentuje się satyna, ale jest nie praktyczna, za śliska (wg mnie)
ad.2 w satyno-bawełnie :tak:
ad.3 nie lubię kory :nie: wg mnie za dobrą pościel ok 120zł najmniej.
ad.4 ojj nie wiem... satyna jest cienka więc może na lato fajna, ale jak już mówiłam ja jej nie lubię. Satyno-bawełna - jak najbardziej tak!
iFeelSooLost
iFeelSooLost
  11 września 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: ad.2 w satyno-bawełnie

Co to jest za materiał? Taki jak zwykła satyna?
madzia2143
madzia2143
  11 września 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: Co to jest za materiał? Taki jak zwykła satyna?

nie :)