iFeelSooLost
iFeelSooLost
  11 września 2011 (pierwszy post)

Witam. :ziober2:

Zamówilam dzisiaj piękną kołdrę puchową 160x200 + poduszki itp. Ale jest to duża kołdra i nie mamy do niej pościeli.
Ostatnio bardzo modne są pościele w różnokolorowe wzory, flanelowe, z kory, z satyny, z bawełny.

Jestem w tym zupełnie zielona? :woot:
1. Jakie pościele są hmm najładniejsze? Z kory? Z flaneli? Z bawełny? Z satyny?
2. W jakich się Wam najlepiej śpi?
3. I najważniejsze: widziałam mnóstwo pościeli na allegro, np. z kory w cenach od 60 zł, wydaje mi się mało :wtf: Ile trzeba dać za dobrą pościel?
4. Które pościele są lepsze na lato a które na zimę?

Pozdrawiam :-)

Kusza
Kusza
  12 września 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: 1. Jakie pościele są hmm najładniejsze? Z kory? Z flaneli? Z bawełny? Z satyny? 2. W jakich się Wam najlepiej śpi? 3. I najważniejsze: widziałam mnóstwo pościeli na allegro, np. z kory w cenach od 60 zł, wydaje mi się mało Ile trzeba dać za dobrą pościel? 4. Które pościele są lepsze na lato a które na zimę?

1,2:Ja mam tylko bawełniane, do satynowych się normalnie przyklejam bo są za gorące :|
3:Nie wiem mnie zaopatruje mama i teściowa, w życiu nie kupiłam pościeli ale nie radzę tych tańszych bo farbują, wtedy nie wiadomo czy prać z kolorowymi czy z czarnymi rzeczami
Martitta
Martitta
  12 września 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: 1. Jakie pościele są hmm najładniejsze? Z kory? Z flaneli? Z bawełny? Z satyny?

Z satyny bawełnianej.

Konto usunięte
Konto usunięte: 2. W jakich się Wam najlepiej śpi?

j.w.

Konto usunięte
Konto usunięte: Ile trzeba dać za dobrą pościel?

Ja daję ok. 150 zł. Nie licząc prześcieradła.

Konto usunięte
Konto usunięte: 4. Które pościele są lepsze na lato a które na zimę?

Ta jest dobra na każdą porę roku ;)
massacre
Posty: 34340 (po ~204 znaków)
Reputacja: -55 | BluzgometrTM: 26
massacre
  12 września 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: 1. Jakie pościele są hmm najładniejsze? Z kory? Z flaneli? Z bawełny? Z satyny?