| Fotka.com
RobertoSolozabal
RobertoSolozabal
  7 November 2012 (pierwszy post)

Jołex,
Mam takie sprawe do was wy moje dziewczyny kobitki ja wszystkie was do pytki nie no spoko zartuje hehe.Prosib lym o ocene urody pilkarzy zeby wiedziec jaka uroda jest teraz na topie ze tak ujme heheh moze sie jakos podlansuje sam.Oceniajcie krotko na zasadzie tych zdjec,ktory sie wam podoba w skali 1-10.



Borowka



Pirlo



Herzog



Armand



Pflipsen



Blank



Kacar



Perez



Cisse



Miłewskij



Janker



Carrasso



Skoubo



Novakovic



Hay



Kjaer



Aranburu



Radu



Wairynen

Ktory najbardziej w waszym typie na koniec,ale ocencie poszczegulnych, jol.

EvansWise
EvansWise
  7 November 2012

lepszy facet z pasja, czy bez?
lepszy facet doswiadczony, czy bez doswiadczenia?
wlosy na zel, czy pedalsko uczesane, jakos na boki?
koszula, czy sweter, czy bluza?
akceptujesz dresiwo u faceta :mrgreen:?

kasey00
kasey00
  8 November 2012

Odpowiedzieć na pytania mogę ale przecież nie jestem ekspertem od facetów i wszystkie opinie są bardzo subiektywne!

EvansWise
EvansWise
  8 November 2012

odpowieeedz :D jestes ekspertka :mrgreen:!

kasey00
kasey00
  8 November 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: odpowieeedz :D jestes ekspertka !

robimy off topa a biedny autor zbanowany i nie może nas upomnieć
EvansWise
EvansWise
  8 November 2012

Oj tam :D Smialo, Roberto to moj kumpel i na gg z nim pisze :D Tez chcialby uslyszec odpowiedz od takiej dziewczyny jak Ty :mrgreen:

ceruleum
ceruleum
  9 November 2012

ani jeden :/

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.