Powiadomienia Podglądacz Tak • Nie Głosy Czat Online Kamerki Szukaj Ranking Forum Gry Klub Gwiazd
Poprzednia144145146147148149150151152153Następna
Malagosia26
Malagosia26
  28 lutego 2019 (pierwszy post)

Witam serdecznia zapraszam przystojniakow coasteczka od wieku 30do 372764 do pisania zemna na czacie

Psychik
Posty: 183 (po ~147 znaków)
Reputacja: 76 | BluzgometrTM: 106
Psychik
  18 kwietnia 2019

Siemka :)

Psychik
Posty: 183 (po ~147 znaków)
Reputacja: 76 | BluzgometrTM: 106
Psychik
  18 kwietnia 2019
oam
oam: czyli tylko ja nie lubie takiej pogody?


wiosenna pogoda mi odpowiada -ani za ciepło ani za zimno :P
Nie nienawidzę lata gdzie są upały straszne ...
oam
Posty: 2235 (po ~136 znaków)
Reputacja: 10 | BluzgometrTM: 1
oam
  18 kwietnia 2019
Psychik
Psychik: wiosenna pogoda mi odpowiada -ani za ciepło ani za zimno :P Nie nienawidzę lata gdzie są upały straszne ...
Mam dokladnie tak samo :D
GRADEK83
GRADEK83: Mój ty Szerloku XD
Regulamin Forum. ¦ pie in the sky
Avatar użytkownika Pure4Pure4
Posty: 388 (po ~210 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 2
Pure4
  18 kwietnia 2019

A ja tam się cieszę z pięknego słońca. :-)
Wiaterek chłodny zawieje czasem, ale to wystarczy zarzucić kurteczkę na plecy i można miło spacerować. :-)

GRADEK83
GRADEK83: Miłość to mrożonki
Malagosia26
Malagosia26
  18 kwietnia 2019

No ba pewnie mi tak taka pogoda odpowiada dziewczyny co wam słońce przeszkadza zawsze się można przy takich promieniach popalać się26002600🌄☀️☀️🌞

ASZABENE
ASZABENE
  19 kwietnia 2019

Dzień doberek wszystkim😉..

oam
Posty: 2235 (po ~136 znaków)
Reputacja: 10 | BluzgometrTM: 1
oam
  19 kwietnia 2019
Konto usunięte
Konto usunięte: No ba pewnie mi tak taka pogoda odpowiada dziewczyny co wam słońce przeszkadza zawsze się można przy takich promieniach popalać się🌄☀️☀️🌞

Gorzej gdy ktos nie lubi wylegiwac sie na sloncu, np ja 😂
Konto usunięte
Konto usunięte: Dzień doberek wszystkim😉..

Dobry dzien! :ziober:
GRADEK83
GRADEK83: Mój ty Szerloku XD
Regulamin Forum. ¦ pie in the sky
Malagosia26
Malagosia26
  19 kwietnia 2019

Witajcie no to trudno właśnie że wygrzewanie się na słońcu jest fajnie

Avatar użytkownika OwadOwad
Posty: 10640 (po ~45 znaków)
Reputacja: -650 | BluzgometrTM: 1
Owad
  19 kwietnia 2019
Konto usunięte
Konto usunięte: Witajcie no to trudno właśnie że wygrzewanie się na słońcu jest fajnie

Witaj. A ja sobie jeszcze leże w łóżeczko :ziober2:
HardStyle d83ddd0a
Malagosia26
Malagosia26
  19 kwietnia 2019

Ja już dawno na nogach

Avatar użytkownika OwadOwad
Posty: 10640 (po ~45 znaków)
Reputacja: -650 | BluzgometrTM: 1
Owad
  19 kwietnia 2019
Konto usunięte
Konto usunięte: Ja już dawno na nogach

A ja 10 min temu wstałem na obiad heeh.
HardStyle d83ddd0a
Malagosia26
Malagosia26
  19 kwietnia 2019

A co dobrego

Avatar użytkownika OwadOwad
Posty: 10640 (po ~45 znaków)
Reputacja: -650 | BluzgometrTM: 1
Owad
  19 kwietnia 2019
Konto usunięte
Konto usunięte: A co dobrego


Zupa Pomidorowa z makaronem, na drugie Ziemniaki z sosem pieczarkowym + pieczarki i Filet rybny.
HardStyle d83ddd0a
Malagosia26
Malagosia26
  19 kwietnia 2019

Mniam dobre

Avatar użytkownika OwadOwad
Posty: 10640 (po ~45 znaków)
Reputacja: -650 | BluzgometrTM: 1
Owad
  19 kwietnia 2019
Konto usunięte
Konto usunięte: Mniam dobre


A ty Małgosiu co miałaś.
HardStyle d83ddd0a
Poprzednia144145146147148149150151152153Następna
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.