voiceontheradio
voiceontheradio
  9 kwietnia 2011 (pierwszy post)


z jakimi potrawami/słodyczami kojarzy Wam się dzieciństwo?

czy mamy ograniczały Wam słodycze, chipsy i inne niezdrowe smakołyki?
DomesticGoddess
DomesticGoddess
  10 kwietnia 2011
Undertaker
Undertaker: Manhattany są tylko w kubełkach

O, no to w ogóle jestem zielona :rotfl:
Zadziora
Zadziora
  10 kwietnia 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: jest, w tym roku ma byc wielka reaktywacja Frugo :)

Ciekawe :) Lubiłam białe frugo :)
Paulina
Posty: 2768 (po ~117 znaków)
Reputacja: 1 | BluzgometrTM: 59
Paulina
  11 kwietnia 2011
Zadziora
Zadziora: FejkiemJestem: jest, w tym roku ma byc wielka reaktywacja Frugo :) Ciekawe :) Lubiłam białe frugo :)

Ja też białe najbardziej. I słyszałam o tym, że mają wrócić na rynek.
Sensi
Sensi
  11 kwietnia 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: z jakimi potrawami/słodyczami kojarzy Wam się dzieciństwo? czy mamy ograniczały Wam słodycze, chipsy i inne niezdrowe smakołyki?
Jeśli chodzi o potrawy to rosół, pomidorowa z ryżem, bigos, leczo, kolet schabowy z buraczkami. :zakochany: To mi póki co przychodzi tylko na myśl.
Jeśli chodzi o słodycze, hm, Kinder niespodzianka to chyba najbardziej. Milky Way też. I Mamba. O.

Nie. Nigdy mi nie ograniczała, wręcz przeciwnie. Zawsze nagrodą było coś słodkiego. Wszystkie lekcje porobione (na następny dzień tylko!), pokój posprzątany... Zawsze coś słodkiego wtedy mi dawała, nigdy mi niczego nie ograniczała. Znaczy Coca-Colę, ale w końcu wybaczyła i zaniechała, bo zorientowała się, że do Dziadka chodzę. :D A to przez Dziadka się moje uzależnienie od Coca-Coli zaczęło. Ha, i trwa do dzisiaj.
styka51
styka51
  11 kwietnia 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: z jakimi potrawami/słodyczami kojarzy Wam się dzieciństwo?