dany88
dany88
  7 października 2009 (pierwszy post)

Chętnie w wolnym czasie pomogę obrobić zdjęcia przeznaczone na takie portale jak Fotka - Zainteresowanych, zapraszam :)

Nie jest to usługa płatna, bądź jakaś forma reklamy, jestem grafikiem i chętnie wykorzystam swoją wiedzę do pomocy innym w zupełności za friko :)

dany88
dany88
  9 października 2009
joker4444
joker4444: roznnica miedzy nami taka ze a licznik godzin bije i mam za to kase

Nie rozumiem. Mówisz że pracujesz za kase, a nie pasji czy jak?
HandOfFate
HandOfFate
  9 października 2009
dany88
dany88: haha, widzę że tatuś już ci dał wolne :)

jak widac...

dany88
dany88: Ok, proszę dla wszystkich chętnych wrzucam swoje zdjęcie które nie jest rewelacyjne wg mnie i wiem że zaraz dostanę odpowiedz że trzeba było wrzucić najlepsza prace a nie 15 minutowe wypociny. Dlatego chciałem jedynie uprzedzić że nie chce mi się teraz włączać i przebierać laptopa żeby was usatysfakcjonować. Mały pokaz moich możliwości w profilu.

...no, bombowo. to ja za uslugi podziekuje :)
dany88
dany88
  9 października 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: ...no, bombowo. to ja za uslugi podziekuje :)

Ja też dziękuję że z nich nie skorzystasz :)
HandOfFate
HandOfFate
  9 października 2009
dany88
dany88: Ja też dziękuję że z nich nie skorzystasz :)

Na moje szczescie jestem samowystarczalny i posiadam w tej dziedzinie znaczna wiedze i doswiadczenie poparte wyksztalceniem.
Powodzenia i jak najwiekszej ilosci ofert. Pozdrowienia od taty ;]
dany88
dany88
  9 października 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Na moje szczescie jestem samowystarczalny i posiadam w tej dziedzinie znaczna wiedze i doswiadczenie poparte wyksztalceniem. Powodzenia i jak najwiekszej ilosci ofert. Pozdrowienia od taty ;]

Fuuuu kur*& nie mam juz nic do dodania.
HandOfFate
HandOfFate
  9 października 2009
dany88
dany88: Fuuuu kur*& nie mam juz nic do dodania.

i slusznie, nie mialbys nic do powiedzenia/napisania.
no to co...pozdrawiam, tyle. ;]
dany88
dany88