dany88
dany88
  7 października 2009 (pierwszy post)

Chętnie w wolnym czasie pomogę obrobić zdjęcia przeznaczone na takie portale jak Fotka - Zainteresowanych, zapraszam :)

Nie jest to usługa płatna, bądź jakaś forma reklamy, jestem grafikiem i chętnie wykorzystam swoją wiedzę do pomocy innym w zupełności za friko :)

spioch
spioch
  9 października 2009
dany88
dany88: Nie napisałem tego posta po to aby przedstawiać swoje portfolio, swoje portfolio przedstawiam jedynie ludziom z którymi podejmuje współprace na poziomie zawodowym,


Ja pi***ole ale on jest HARDCOREM :lol:
joker4444
Posty: 32031 (po ~88 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 446
joker4444
  9 października 2009
dany88
dany88: le taką pracę jak napisałeś - wynagradzasz, więc zapraszam Cię do przedyskutowania tej kwestii na priv`ie

no slownym dziekuje :mrgreen:
przeciesz twoja propozycja komercyjna nie jest
dany88
dany88
  9 października 2009
joker4444
joker4444: no slownym dziekuje przeciesz twoja propozycja komercyjna nie jest


Masz racje moja, nie :) Za to Twoja, tak :) Gdybyś był poważnym człowiekiem zrozumiałbyś różnicę i napisał do mnie jak człowiek w sprawie profilu do gx20. Jednak Ty wolisz bawić się w pawiana. :))))

Konto usunięte
Konto usunięte: Ja pi***ole ale on jest HARDCOREM


Zupełnie nie rozumiem w czym masz problem. Każdy ma prawo do postępowania wg swoich zasad :)
Flo
Flo
  9 października 2009

skoro tak się opierasz, to dla mnie guzik z ciebie a nie grafik, wstydzisz się swoich prac?

joker4444
Posty: 32031 (po ~88 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 446
joker4444
  9 października 2009
dany88
dany88: Masz racje moja, nie :) Za to Twoja, tak :) Gdybyś był poważnym człowiekiem zrozumiałbyś różnicę i napisał do mnie jak człowiek w sprawie profilu do gx20. Jednak Ty wolisz bawić się w pawiana. :))))