dany88
dany88
  7 października 2009 (pierwszy post)

Chętnie w wolnym czasie pomogę obrobić zdjęcia przeznaczone na takie portale jak Fotka - Zainteresowanych, zapraszam :)

Nie jest to usługa płatna, bądź jakaś forma reklamy, jestem grafikiem i chętnie wykorzystam swoją wiedzę do pomocy innym w zupełności za friko :)

joker4444
Posty: 32031 (po ~88 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 446
joker4444
  8 października 2009
dany88
dany88: W sprawie profilu zapraszam na priv.

to tam masz napisane w linku wszystko :)
dany88
dany88
  8 października 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: znasz mnie? srednio, wiec nie oceniaj...


Czysta obłuda.

Konto usunięte
Konto usunięte: ktos prosi o probke mozliwosci to wypada ja zaprezentowac nie?

Pokaż mi w którym miejscu prosisz o próbkę możliwości forumowy pajacu :) Nie chce mi się także tłumaczyć jaka jest różnica między słowem oferta a prośba.
dany88
dany88
  8 października 2009
joker4444
joker4444: to tam masz napisane w linku wszystko :)


No ja rozumiem Ciebie kolego, ale taką pracę jak napisałeś - wynagradzasz, więc zapraszam Cię do przedyskutowania tej kwestii na priv`ie
HandOfFate
HandOfFate
  8 października 2009
dany88
dany88: Czysta obłuda.

aha, czyli mnie znasz...gratuluje, wal do "mam talent"

dany88
dany88: Pokaż mi w którym miejscu prosisz o próbkę możliwości forumowy pajacu :) Nie chce mi się także tłumaczyć jaka jest różnica między słowem oferta a prośba.

Po co wyzwiska chlopczyku? Nerwy puszczaja? Daj spokoj...
Kiedy poprosilem o probke? W poprzednim poscie wlasnie, gdybys nie zauwazyl.
Niczego nie oferowalem, prosilem o probke, gubimy sie? ;]
dany88
dany88
  8 października 2009

chłopczykiem to ty jesteś dla taty który ci do wanny wchodzi, pisz co chcesz, sam sie gubisz, ja już nie mam zamiaru ci odpowiadać, nie prowadzę konwersacji z idiotami.

Pozdro. i uważaj na tatusia.

HandOfFate
HandOfFate
  8 października 2009
dany88
dany88: chłopczykiem to ty jesteś dla taty który ci do wanny wchodzi


dany88