Chętnie w wolnym czasie pomogę obrobić zdjęcia przeznaczone na takie portale jak Fotka - Zainteresowanych, zapraszam :)
Nie jest to usługa płatna, bądź jakaś forma reklamy, jestem grafikiem i chętnie wykorzystam swoją wiedzę do pomocy innym w zupełności za friko :)
lista tematów
Obróbka zdjęć - Zapraszam strona 2 z 4
Czysta obłuda.
Pokaż mi w którym miejscu prosisz o próbkę możliwości forumowy pajacu :) Nie chce mi się także tłumaczyć jaka jest różnica między słowem oferta a prośba.
aha, czyli mnie znasz...gratuluje, wal do "mam talent"
dany88: Pokaż mi w którym miejscu prosisz o próbkę możliwości forumowy pajacu :) Nie chce mi się także tłumaczyć jaka jest różnica między słowem oferta a prośba.
Po co wyzwiska chlopczyku? Nerwy puszczaja? Daj spokoj...
Kiedy poprosilem o probke? W poprzednim poscie wlasnie, gdybys nie zauwazyl.
Niczego nie oferowalem, prosilem o probke, gubimy sie? ;]
chłopczykiem to ty jesteś dla taty który ci do wanny wchodzi, pisz co chcesz, sam sie gubisz, ja już nie mam zamiaru ci odpowiadać, nie prowadzę konwersacji z idiotami.
Pozdro. i uważaj na tatusia.
Nie rozumiem Waszego prześmiewczego tonu oraz czepialstwa.Do tego ta cała 'mania wyższości' i zachowanie jakbyście pozjadali wszystkie rozumy.
Chłopak złożył niezobowiązująca propozycje,zupełnie nieodpłatnie,zaprosił grzecznie zainteresowanych do skorzystania z usługi,bądź dowiedzenia się czegoś ciekawego.
Jeśli Wam się to nie podoba to po prostu odpuśćcie sobie komentarz.Ot co.
Napiszę po raz kolejny bo widzę że albo nie umiesz czytać, albo masz problem z logicznym myśleniem.
Nie założyłem tematu po to aby pokazać co potrafię. Założyłem go ponieważ wiem że moja wiedza i umiejętność są na dość dobrym poziomie zajmując się grafiką od 13 roku życia. Tą właśnie wiedzą chciałbym się podzielić z kimś komu jej brak. Dlatego zapraszam do zadawania pytań na które chętnie odpowiem w wolnym czasie. Jeśli ktoś tak jak Ty ma problem ze zrozumieniem tego co napisałem, to zapraszam do pracy nad sobą.