Farida
Farida
  11 maja 2009 (pierwszy post)
W tym wątku możesz pochwalić się swoimi fotkami i wklejać do nich linki, a inni oceniają, komentują, udzielają rad itd;)
oskar
oskar
  13 października 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Dobrych fotografów od złych odróżnia to

:) Tak się składa ze jestem słabym fotografem.:)
Na razie mam pewną wiedzą która uczę się wykorzystywać. :)
Ale dziękuje:)
dragonfly82
dragonfly82
  13 października 2010
oskar
oskar: Gdzie mam ją sadzać w trawie... Nie no leże i kwiczę. :)

Nie no racja, lepiej mieć wyjaraną plamę na zdjęciu :) Gratuluję podejścia :mrgreen:

oskar
oskar: Tyle ze to nie tylko moja opinia. :) Ale ok, Ty oczywiście wiesz lepiej. :) I niech tak zostanie. :)

Zmień doradców, ich porady nie przekładają się jak widać na lepsze zdjęcia.
Tak, wiem lepiej :tak:

oskar
oskar: Tak się składa ze kłamiesz. :)

Nie piszę rzeczy niepotwierdzonych.

oskar
oskar: Ja w jej postawie jak już napisałem nie widzę dużych uchybień.

Ale małe widzisz ?? Chociaż tyle :)

oskar
oskar: Czy każda krytyka Ciebie albo innych obierasz jako specjalne ataki w ich lub Twoja stronę

Właśnie opisałeś swoje podejście do opinii na temat Twoich prac.

oskar
oskar: Ale nie mam w naturze jak to u Ciebie jest, naciąganie faktów pod sytuacje.

Właśnie widzę.

oskar
oskar: Ja nic z tego nie uzyskam

Dla chcącego nic trudnego :)

Życzę sukcesów w dalszym "pstrykaniu".
andzey
andzey
  13 października 2010
oskar
oskar: :) Tak się składa ze jestem słabym fotografem.:) Na razie mam pewną wiedzą która uczę się wykorzystywać. :) Ale dziękuje:)

To podkul ogon i słuchaj tych którzy wiedzą co piszą.

Dobre zdjęcia nie potrzebują obrońców, bronią się same.
Ty swojego bronisz bardzo zaciekle.
oskar
oskar
  13 października 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: To podkul ogon i słuchaj tych którzy wiedzą co piszą.

Andzey przeczytałeś w ogóle co napisałem pod zdjęciem?
Wiem ze jest zwalone, potrzebuje rad co w nim poprawić.