x10SiejaBball10x
x10SiejaBball10x
  9 stycznia 2010 (pierwszy post)
Cześć. ;d.

Jak w temacie.
1.
Miał ktoś kiedyś?
2. Jak długo? Kiedy to minęło i po czym?
3. Jaka przyczyna?

Głupia naoglądałam się filmików na yt, jak koleś biegł / skakał / zatrzymywał się
i tak o łamał sobie nogę :and:. Serio to tak wygląda?

Gram w kosza od 5 lat, a po 2,5 latach bólu mam w końcu 3 tygodniową przerwę w trenowaniu... i ciekawi mnie, czy to coś da.

Zwracam się do Was, bo lekarzy już się dość nasłuchałam. Chcę znać opinię tych, którzy to mieli / mają (niekoniecznie uprawiających wyczynowo sport ;d).

Aha, zapomniałabym :
wolicie buty twarde czy miękkie? Wysokie i zabudowane, czy niskie? Sztywne czy... gibkie? :D.

Tyle.
Pozdrawiam tych, co chcą.
19MiSka08
19MiSka08
  11 stycznia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Zresztą co pomoże maść? Uśmieży ból, zaleczy obrzęk a mięśnie dalej będą słabe.

Pytaj lekarza. Bo lekarze najczęściej to przepisują bądź tabletki :)))))))))
Ubezpieczyciel
Ubezpieczyciel
  11 stycznia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: to wg Ciebie jak poprawnie wykonać siad do przyjęcia ?


kolana nie wychodzą poza stopy. to jest prawidłowy przysiad. ale w takim sporcie jak siatka czy kosz raczej się go nie wykona.
Gutek909
Gutek909
  11 stycznia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: ale w takim sporcie jak siatka czy kosz raczej się go nie wykona.

po prostu wykonujesz przysiad, nie masz czasu myśleć czy wykonujesz go poprawnie czy też nie..
Ubezpieczyciel
Ubezpieczyciel
  11 stycznia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: po prostu wykonujesz przysiad, nie masz czasu myśleć czy wykonujesz go poprawnie czy też nie..


no ale potem się zastanawiasz czemu cię kolana łupią i nie znasz powodu. no to ja ci powiedziałem ocb.
Gutek909
Gutek909
  11 stycznia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: no ale potem się zastanawiasz czemu cię kolana łupią i nie znasz powodu. no to ja ci powiedziałem ocb.

ja tam się już nad tym nie zastanawiam, bo siatkówkę czynnie uprawiać przestałem :P