x10SiejaBball10x
x10SiejaBball10x
  9 stycznia 2010 (pierwszy post)
Cześć. ;d.

Jak w temacie.
1.
Miał ktoś kiedyś?
2. Jak długo? Kiedy to minęło i po czym?
3. Jaka przyczyna?

Głupia naoglądałam się filmików na yt, jak koleś biegł / skakał / zatrzymywał się
i tak o łamał sobie nogę :and:. Serio to tak wygląda?

Gram w kosza od 5 lat, a po 2,5 latach bólu mam w końcu 3 tygodniową przerwę w trenowaniu... i ciekawi mnie, czy to coś da.

Zwracam się do Was, bo lekarzy już się dość nasłuchałam. Chcę znać opinię tych, którzy to mieli / mają (niekoniecznie uprawiających wyczynowo sport ;d).

Aha, zapomniałabym :
wolicie buty twarde czy miękkie? Wysokie i zabudowane, czy niskie? Sztywne czy... gibkie? :D.

Tyle.
Pozdrawiam tych, co chcą.
x10SiejaBball10x
x10SiejaBball10x
  9 stycznia 2010

Fajnie :and:.

Gutek909
Gutek909
  9 stycznia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Fajnie

widocznie nikt nie miał takiej kontuzji :]
19MiSka08
19MiSka08
  9 stycznia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: 1. Miał ktoś kiedyś? 2. Jak długo? Kiedy to minęło i po czym? 3. Jaka przyczyna?

1. Nie miałam

Konto usunięte
Konto usunięte: Gram w kosza od 5 lat, a po 2,5 latach bólu mam w końcu 3 tygodniową przerwę w trenowaniu... i ciekawi mnie, czy to coś da.

Staw kolanowy jest bardzo często narażony zwłaszcza podczas gry w kosza. I z tym do lekarza rodzinnego po skierowanie do ortopedy ( w moim przypadku do szpitala ). Wydaje mi się, że znów jakies maści przepisze na początek. :X Jak to lekarze.
P.S dziwne ale pokrywaj mi się ten temat do nauki na sesje moje :lol2:
x10SiejaBball10x
x10SiejaBball10x
  9 stycznia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: widocznie nikt nie miał takiej kontuzji :]

Czy tylko tacy jak ja mają takiego pecha? :ninja:.

Konto usunięte