Renault Megane 1 czy Golf 3 ????
Oceniajcie zalety i wady tych aut...i które auto waszym zdaniem jest lepsze????
Renault Megane 1 czy Golf 3 ???? strona 3 z 4
Już widzę zębaty pas rozrządu, który piszczy w megance. Ciekawe co wtryski i głowica ma na ten temat do powiedzenia. xD
Wiem, Beton, widziałem. Nie mogłem się powstrzymać.
A tak przy okazji mam na sprzedaz http://tablica.pl/oferta/opel-astra-iii-CID5-ID4TCnX.html?action=show&id=72360941i również http://tablica.pl/oferta/licznik-golf-iii-CID5-ID4TC3W.html?action=show&id=72359699
pomysl o civicu 1,6 lub corolla 1,6 to sa wieczne auta ciesza z dynamiki oszczedneej jazdy i bezawaryjjnosci :D bardziej cieszy z jazdy i sie nie sypie jak vw czy renault:D
O golfie wady to:
- Mocowanie pompy wspomagania z napinaczem paska alternatora.
- Podatna na awarie pompa wody.
- Łożyska w kołach.
- Gibające się koło pasowe na wale korbowym.
O megance:
- Nagminne awarie cewek, szczególnie w silnikach 16V.
- Słabe silniki krotka żywotnosc 1.4 8v i 1.68v.
- Tylne amortyzatory.
- Sonda Lambda.
- Korozja karoserii.
Nie no na uszczelke paytzrycie na dzien dobry? pod głowica ile kosztuje, nooo niezle hehehehe, klocki jesli nie do Golfa, to powiesz ze chcesz do Seata Toledo 1 i bedziesz miała taniej i to o ile, aaaa jest to samo Seat czy Golf.., popatrz na Golfa z rocznika np 93 aaa na jak kolega pisze ze Punto czy seicento, kiedy dojezdzi tyle km co Golf..? nigdy wystarczy wymiana do wymiany oleju, pasek rolki płyny tarcze o ile trzymac bedziesz non stp pedał hamulca, i klocki, tyle w Golfie 1.9 D..... tylko i wyłacznie Diesel ....
Chyba już nieaktualne od miesiąca. Te samochody kosztują w granicach tysiąca-dwóch i co spodziewacie się ,,niemieckiej super technologii'' za takie pieniądze? To się kupuje, żeby stosunkowo tanio dobić złoma do końca.
Renault Megane 1 polecam , auto dobre --- sam posiadam meganke w kabrio zakupiłem 8 lat temu w 2006 roku od II właściciela , co jedynie wymieniam , rozrząd+pompa wody koszt ok 300 zł , płyny , klocki hamulcowe , tarcze , ostatni o też szczęki , jeżdżę nim do dziś , w 2008 zmieniłem troche jego wyglad ... teraz ten samochód słuzy mi na zloty , i na wyjazdy po zakupy albo spotkac sie ze znajomymi , chętnie go sprzedam , oddam w dobre ręce ,
Rok 1998
Przebieg 167890
Moc o 200KM - silnik z młodszej wersji reno megane III o pojemności 1,9 TDI wymieniony w 2009 roku
Silnik 1920cm3
Typ Kabriolet
Liczba Drzwi 2/3
Kolor Czerwony
Paliwo Dissel - spalanie ok 4,5 po trasie - ok 5-6 miasto
Skrzynia Manualna
ABS, ASR ESP, Wspomaganie kierownicy , autoalarm , alufelgi 17 cali(ChromowanE), El.szyby , El.lusterka , C.zamek , odpalanie z pilota , klimatyzacja , skurzana tapicerka kolor kremowy , immobilizer, 4 poduszki powietrzne , komputer pokładowy , Radio DVD/MP3 -SONY z ekranem dotykowym + pilot - car audio , w drzwiach 500 Vat + bagarznik tuba 1000 Vat , do tego 2 wzmacniacze , Dach składany elektrycznie materiał pod kolor samochodu , suterka M3 , Lotka na klapie bagarznika , BODY _ KID , obniżony i ciut poszezony ,
w 2011 przyjazd do polski na kołach , i urzywany w polsce ,,
zawieszenie nowe wymienione , firma KONI , Spręzyny nowe wymiana zawieszenia 2013 rok , zawieszenie prawie nowe , tłumnik bass sport firma REMUS , Kierownica sportowa ,
Moja cena za samochód 11 tys do negocjacji czekam na propozycje ....na PRIV
Sprzedam chetnie bo zakupilem kolejne auto troszke młodsze
jedyne z tych przytoczonych "wad" to gibające się koło pasowe... z tym że tylko w dieslu ;) benzynówki są bezawaryjne, jazdę na lpg znoszą równie dobrze co na pb, a że w VAGu robię od dłuższego czasu to mogę co nie co powiedzieć ;)
Wady:
- niestety blacha, newralgiczne miejsca to dół błotników (zbiera się tam błoto), tylna klapa pod szybą (rowek w którym zbiera się syf) oraz czasami podłoga (wypadają gumowe zaślepki otworów montażowych i rdzewieje dookoła)
- czasem lubi paść sobie cewka zapłonowa, koszt znikomy, w mocniejszych wersjach czasami czujnik halla odmawia posłuszeństwa. Czasami zdarzają się awarie regulatora obrotów biegu jałowego (banalna wymiana na inny lub wyczyszczenie)
- jeżeli jeździ się na krótkich dystansach trzeba przed zimą czyścić odmę - zbiera się tam wilgoć która lubi sobie zamarznąć - skutkuje to wywaleniem najsłabszego uszczelnienia i wyciekiem oleju
-
Chociaż tak naprawdę należy się bać tylko korozji i ew tej odmy, poza tym nie ma specjalnych wad które na pewno wystąpią w każdym samochodzie. Ważne żeby kupować markowe części a nie najtańszy badziew z allegro, wtedy posłuży dłuuuuugo