Elly
Elly
  16 kwietnia 2013 (pierwszy post)

Jak w temacie, niedługo będę rozglądać sie za swoim pierwszy autem.
Autko głównie do jazdy w mieście z maluszkiem, jakieś zakupy, czasem wypad poza miasto. Musi być w miare wygodne i ekonomiczne, 5 drzwiowe [nie chcę sie męczyć z fotelikiem], kombi na pewno nie :) i jak wcześniej napisałam coś dla początkującego kierowcy.
Nie znam się na samochodach, dlatego liczę na dobrą radę.

Jedno auto, które mi się zawsze podobało to Honda Civic :)

Kwota max 10 tyś, ew. 12.

mlodystopro
mlodystopro
  16 kwietnia 2013

Widziałem osobiście kilka fabi i powiem szczerze że sie za bardzo nie postarali z wykończeniem wnetrza. Ten plastik na desce rozdzielczej przeraża po prostu.

PochwaLony69
PochwaLony69
  16 kwietnia 2013

Fabia technicznie jest ok ale jest to nudne auto tkz Dziadkowóz nic w sobie nie ma , jakoś wykonia kiepska , lepiej dopłacić i kupić Vw Polo , Golf 4 , Mercedesy faktycznie nie są to udane samochody oczywiście te nowsze , wszystko zalezy jak sie kupi od kogo (działam w tej branży więc wiem wszystko ) ale ogólnie nie polecam tego samochodu niczym nie przemawia zresztą mało kto kupuje a klase Jak ma być tanie auto w utrzymaniu to proponuje -Vw Golf 4 1.9 SDI 1.9 TDI (90km) -Seat Leon z tym samym 1.9 TDi-Toyote Yaris mała benzynka -Toyote corolle e11-Opel astra 2 oczywiście oprócz 1.2 silnika --Audi a3 1.9 TDI--Fiat Panda bardzo trwałe auto i rocznikowo młode bedzie

MajsterXkrupniok
Posty: 134 (po ~88 znaków)
Reputacja: -5 | BluzgometrTM: 50
MajsterXkrupniok
  17 kwietnia 2013
Konto usunięte
Konto usunięte: -Toyote corolle e11


popieram
ale lepiej dolozyc do e12
WujekBeton
WujekBeton
  17 kwietnia 2013
MaqdaIena
MaqdaIena: Na W124 ? .

No ba :) i to przed ostatnim liftem.

Estos
Estos: moze ci sie pomylila fabia z favoritką


Nie pomyliła, nie wiem czy to to było trzaśnięte, to nie moje, wiem, że jechało ZNACZNIE gorzej niż inne auta tej klasy, nawet starsze.

Konto usunięte