Elly
Elly
  16 kwietnia 2013 (pierwszy post)

Jak w temacie, niedługo będę rozglądać sie za swoim pierwszy autem.
Autko głównie do jazdy w mieście z maluszkiem, jakieś zakupy, czasem wypad poza miasto. Musi być w miare wygodne i ekonomiczne, 5 drzwiowe [nie chcę sie męczyć z fotelikiem], kombi na pewno nie :) i jak wcześniej napisałam coś dla początkującego kierowcy.
Nie znam się na samochodach, dlatego liczę na dobrą radę.

Jedno auto, które mi się zawsze podobało to Honda Civic :)

Kwota max 10 tyś, ew. 12.

mlodystopro
mlodystopro
  23 kwietnia 2013
Ostatnio edytowany: 1 stycznia 1970
Konto usunięte
Konto usunięte: Ale przecież BMW nie służy do jazdy na codzień z małym dzieckiem d


Widzisz mój sąsiad jeździ na codzień e39 520i i wozi dziecko do przedszkola ; ) Na warsztat raczej rzadko przyjeżdżają Bmw ale we większości jest fotelik na tylnej kanapie. Bmw to samochód jak każdy inny i to że można nim latać bokiem nie znaczy że nie można używać go na codzień . ; D

MajsterXkrupniok
MajsterXkrupniok: hym za 15kola dobre r6 zfartem zycze


Dokładnie dwa tygodnie temu w sobotę byłem po e46 323i 2000rok dobrze wyposażona na orginalnych alu za 16tyś. Można kupić tylko trzeba trochę poszukać obejrzeć kilka egzemplarzy i ocenić który"
Konto usunięte
Konto usunięte: zmęczone, zwieśniaczone r6
''
mlodystopro
mlodystopro
  23 kwietnia 2013
Konto usunięte
Konto usunięte: zwieśniaczone r6 w trupim stanie. Ale przecież BMW nie służy do jazdy na codzień z małym dzieckiem d
Widzisz mój sąsiad jeździ na codzień e39 520i i wozi dziecko do przedszkola ; ) Na warsztat raczej rzadko przyjeżdżają Bmw ale we większości jest fotelik na tylnej kanapie. Bmw to samochód jak każdy inny i to że można nim latać bokiem nie znaczy że nie można używać go na codzień . ; D
MajsterXkrupniok
MajsterXkrupniok: hym za 15kola dobre r6 zfartem zycze