Elly
Elly
  16 kwietnia 2013 (pierwszy post)

Jak w temacie, niedługo będę rozglądać sie za swoim pierwszy autem.
Autko głównie do jazdy w mieście z maluszkiem, jakieś zakupy, czasem wypad poza miasto. Musi być w miare wygodne i ekonomiczne, 5 drzwiowe [nie chcę sie męczyć z fotelikiem], kombi na pewno nie :) i jak wcześniej napisałam coś dla początkującego kierowcy.
Nie znam się na samochodach, dlatego liczę na dobrą radę.

Jedno auto, które mi się zawsze podobało to Honda Civic :)

Kwota max 10 tyś, ew. 12.

WujekBeton
WujekBeton
  16 kwietnia 2013

Temat rzeka, a może powiesz jakie inne wymagania? Coś z wyposażenia, jakaś konkretna marka, rocznik, diesel, benzyna?

MaqdaIena
Posty: 29570 (po ~156 znaków)
Reputacja: -168 | BluzgometrTM: 3
MaqdaIena
  16 kwietnia 2013

Nigdy nie patrzyłam na auta pod kątem dziecka, więc ciężko mi się odnieść.

Jednak Eluś, moja przyjaciółka dzieciata kupiła dwa lata temu Citroena C2, nie jestem fanką tej marki, jednak ona jest bardzo zadowolona, ponoć auto pakowne, fotelik ze spokojem sie mieści, a obok z tyłu dwóch ludzi swobodnie wejdzie również, linia jak linia kwestia gustu. Awaryjność zależy pewnie na jaki model trafisz, Aśkę to auto nie zawiodło jeszcze nigdy, no ale nie ma reguły ;).

:ziober2:
Ela
Posty: 3157 (po ~207 znaków)
Reputacja: 961 | BluzgometrTM: 2
Ela
  16 kwietnia 2013

ojj nie ten login, no nieważne :)

Konto usunięte
Konto usunięte: Temat rzeka, a może powiesz jakie inne wymagania? Coś z wyposażenia, jakaś konkretna marka, rocznik, diesel, benzyna?
klimatyzacja, benzyna, rozważę kilka marek, rocznik powyżej 2000.
Nie mam na razie punktu zaczepienia, dlatego na razie tak skromne mam wymagania.
Ja tu tylko delikatnie muskam klawiaturę, aby cichym szeptem coś napisać...
MajsterXkrupniok
Posty: 134 (po ~88 znaków)
Reputacja: -5 | BluzgometrTM: 50
MajsterXkrupniok
  16 kwietnia 2013

10kola
hym
-VW golf4
-Opel Astra
-AUDI A3

Estos
Posty: 57 (po ~465 znaków)
Reputacja: 2 | BluzgometrTM: 2
Estos
  16 kwietnia 2013