siema
zamiezam w najbliszym czase kupic sobie e34 z dislem i ciekawi mnie czy da sie podkrecic ten silnik zeby moc przekroczyla 200km/
myslalem nad wydajniejsza turbina i czipem i mysle ze moc moze nawet siegnac 250km jesli w ogóle tak mozna
zapytacie po co taka moc?obecnie jezdze e36 323i 170km a ta piateczka oryginalnie ma tylko 143km :)
lista tematów
bmw e34 2.5 tds strona 1 z 4
z gówna bata nieukrecisz
tyle w temacie
silniki tds mają to do siebie ze grzeją sie i ogólnie są zajechane
kupisz strupa w lepszym stanie wydasz kase a i tak korba bokiem wyjdzie
pompy są w nich przewaznie zajechane
remont pompy to juz połowa Twojego budżetu tuningowego
niemówie o nowych wtryskach
remoncie silnika
nowym sprzęgle (bo samo od siebie trza pomysleć ze sprzegło seryjne bedzie troche za słabe o ile bedzie tam jakiekolwiek sprzegło)
chyba ze chcesz zrobić druciarstwo
to generalnie turbinka wieksza
dać wiekszą dawke paliwa
stozek
duzy IC
i moze ze 3 razy sie tym karniesz ze swiateł
moc ze 240 km bedziesz miał
tak jak wyżej kolega Ci napisał...poza tym jak jeździsz benzyniakiem teraz, to nie myśl, że diesel tak samo będzie Ci latał :D jak będziesz go tak samo linczował jak benzyniaka to będziesz diesla kilka razy częściej naprawiał :D poza tym i tak nawet te ich benzynowe silniki nie są zbyt wytrwałe na katowanie :)
jak już tak zrobisz to nie zapomnij połączyć z układem chłodzenia beczki z wodą 200L może się wychłodzi. Sam osobiście jeżdżę e34 2.4td można to spokojnie wyśrubować z 116KM na około 180 ( turbo od iveco 3.0 HPT , ic iveco daily 2.5-2.8 , turbina do podkręcenie do 1.1-1.2BAR , podkręcenie dawki na pompie ) .ile w takiej opcji ochodzi nie wiem.
hahaha gościu ochłoń ja mam 2.4td już 3-ci rok , nieraz coś spsoci ale nie moge narzekać ze startu i na prostej obrabiam e30-tki 2.0 na 12-tu wentlach 129km.
Więc nie piernicz że stary diesiel w BMW muli , nie jest to demon prędkości ale normalnie sie odpycha.
Oczywiście 3.0D bardzo dobry silnik , ale jak sie nie ma co sie lubi , to sie lubi co sie ma proste.Niektórzy na auto sami muszą sobie zapracować i sami je utrzymać , nie każdy ma rodziców napchanych kasą jak dobra kasza skwarkami.
Przepraszam, nie bij
Forum to takie miejsce, gdzie mozna sie wypowiedziec. Takie jest moje zdanie na temat tego motoru, a Ty chwal tam swoje ;)
Bo widocznie mial wcisniety 5 bieg i jechal 60km/h
rodzynekchn: Niektórzy na auto sami muszą sobie zapracować i sami je utrzymać , nie każdy ma rodziców napchanych kasą jak dobra kasza skwarkami.
I oczywiscie, zgadzam sie ;) Co za swoje, to za swoje ;)
Nie nazwalbym tego samochodu tanim plastikiem. Material jest bardzo wytrzymaly i przy przebiegu 400 000 wygladaja doskonale i nadal nie oddaja wkurzajacych dzwiekow. Oczywiscie, jezeli samochod byl bezwypadkowy, a jezeli nawet, to chociaz dobrze poskladany.
Porownujac e34, do chociazby toyoty corolli (ten sam rocznik), to oba te pojazdy sa tak samo plastikowe. Porownaj te same klasy, a wtedy zobaczysz ;]
Bo jezeli porownujesz avensis, ktory jest segmentu D, a przykladowo e39, ktore jest segmentu E, to sory. Jestes glupi ;] Porownujesz zupelnie inne klasy.
Gdyby bylo wiecej japoncow z tylnym napedem, to mysle, ze BMW guzik by znaczylo ;]
Konto usunięte: Nie nazwalbym tego samochodu tanim plastikiem. Material jest bardzo wytrzymaly i przy przebiegu 400 000 wygladaja doskonale i nadal nie oddaja wkurzajacych dzwiekow. Oczywiscie, jezeli samochod byl bezwypadkowy, a jezeli nawet, to chociaz dobrze poskladany.
Porownujac e34, do chociazby toyoty corolli (ten sam rocznik), to oba te pojazdy sa tak samo plastikowe. Porownaj te same klasy, a wtedy zobaczysz ;]
Bo jezeli porownujesz avensis, ktory jest segmentu D, a przykladowo e39, ktore jest segmentu E, to sory. Jestes glupi ;] Porownujesz zupelnie inne klasy.
Gdyby bylo wiecej japoncow z tylnym napedem, to mysle, ze BMW guzik by znaczylo ;]
w sumie to sram na Twoją opinie bo gówno mnie obchodzi nie wiem po co wogle zabierasz głos w tej dyskusji skoro nikt o Tobie tu nie wspominał
dziękują za uwagę