wasabiii91
wasabiii91
  29 kwietnia 2011 (pierwszy post)

siema
zamiezam w najbliszym czase kupic sobie e34 z dislem i ciekawi mnie czy da sie podkrecic ten silnik zeby moc przekroczyla 200km/
myslalem nad wydajniejsza turbina i czipem i mysle ze moc moze nawet siegnac 250km jesli w ogóle tak mozna
zapytacie po co taka moc?obecnie jezdze e36 323i 170km a ta piateczka oryginalnie ma tylko 143km :)

whitestok
whitestok
  4 maja 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: a po za ty wszyscy ulepszaja benzyniaki czemu zatem nie ulepszyc ropniaka

skoro chcesz to próbuj...tylko później nie płacz :D
Compte
Compte
  4 maja 2011

Jak dla mnie to się nie opłaca.

Z jednej strony grzebanie przy autku sprawia przyjemność i daje jakąś satysfakcje, ale gdy jest sens.

Zabawa chipem daje porządny efekt, ale przy potężnych, nowszych dieslach.
Przy starszym autku zaraz zaczną się kombinacje i na koniec wymieni się wszystko na lepsze. Nie potrzebne koszty.

Swoją drogą pamiętam zabawy z bmw, które chcesz kupić.
Ale nie diesel, lecz benzynka.

http://www.youtube.com/watch?v=VsxaY_tlSeI - biała beta jest na 3,5 litrowym silniczku. Oczywiście benzynka.

Compte
Compte
  4 maja 2011

Filmik pochodzi z moich prywatnych zasobów.

Zlot bmwpasja, stare lotnisko w Pokoju.

RychuEloPejaSLU
RychuEloPejaSLU
  5 maja 2011

jeżeli chodzi o diesla w bmw to np 335d lub 535d
:mrgreen:
w tds'a szkoda pieniędzy pchać

RychuEloPejaSLU
RychuEloPejaSLU
  5 maja 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: pfff :D o camry i o crown tez pewnie powiesz ze bieda :D

nowe camry nic szczególnego crowna na oczy nie widziałem nigdy choć widać że to kopia s klasy

Konto usunięte
Konto usunięte: w sumie to kolega Ci ładnie odpowiedział co i jak :)

w sumie to mu napisałem co i jak

Konto usunięte
Konto usunięte: widzę, że już brakło Ci argumentów :)

nie :tak:

Konto usunięte
Konto usunięte: to po cholerę wytykałeś przebieg? :D

kto sie sadził o ten przebieg?
whitestok
whitestok
  5 maja 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: nowe camry nic szczególnego crowna na oczy nie widziałem nigdy choć widać że to kopia s klasy

kopia :zonk: co jeszcze mi powiesz? :D

Konto usunięte
Konto usunięte: kto sie sadził o ten przebieg?

dylsoon
dylsoon: po trzecie jeździć samochodem z przebiegiem 400 tyś... tak bardzo przegrać


czytaj też swoje wlasne posty :)
RychuEloPejaSLU
RychuEloPejaSLU
  5 maja 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: kopia co jeszcze mi powiesz? :D

lubię lody waniliowe

Konto usunięte
Konto usunięte: czytaj też swoje wlasne posty :)

nie rozumiem was :rotfl:
Compte
Compte
  5 maja 2011

Przy genezie BMW też było wzorowanie się na innych autach, nie wg kogoś tak jak tu wypisujecie, że toyota coś skopiowała, ale ewidentnie.

I co z tego? :and:

Każdy kupuje to co mu się podoba.
W końcu jakby nie patrzeć wydaje swoje pieniądze, a nie speca z forum fotki.pl

RychuEloPejaSLU
RychuEloPejaSLU
  5 maja 2011
:rotfl:
poziom motoryzacji sięga dna
Jedenastkowicz
Jedenastkowicz
  8 maja 2011

W sumie miałem kiedyś takiego TDS-a, świetne silniki, nie do zajechania ;] Nie słuchaj porad na fotce odnośnie tunningu ;p to po pierwsze. Po drugie by zagrzać silnik 2,5 TDS trzeba 50-cio hektarowe pole zorać ;) A czy ma muła ? Nie , trzeba umieć dynamicznie jeździć takim autem, zmiana biegu powyżej 3 tyś obrotów i trzymam się z benzyniakiem o podobnej wielkości silnika bez dopalaczy oczywiście. Jeśli chodzi o turbinę, dużej nie włozysz co najmniej kilka koni wiecej to będzie znikomy przyrost mocy. Druga sprawa, zmiana pompy i wtryskiwaczy,dodatkowy intercooler no i czip. Z takiej piąteczki mozna wydusić wiecej niż 250 koni, jednak o silnik wtedy trzeba bardziej dbać. Auto dzieki swej wadze prowadziło by się pewniej niż małe "trójeczki" , ale to Twój wybór ;)

machu221
machu221
  8 maja 2011
Jedenastkowicz
Jedenastkowicz: Auto dzieki swej wadze prowadziło by się pewniej niż małe "trójeczki" , ale to Twój wybór ;)


:crylol: dziesięć znaków :P
luk0712
luk0712
  8 maja 2011
Jedenastkowicz
Jedenastkowicz:

hm generalnie ciekawe bo kazdy tds ma problemy z temperaturą i przegrzewaniem sie ale ok

zmiana pompy ?
weź to rozwin bo az ciekaw jestem

i czekaj mówisz ze wieksze ciezsze e34 jest lepsze od lekkiej zwinnej trójki ?

yhym :zabawa:
machu221
machu221
  8 maja 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: i czekaj mówisz ze wieksze ciezsze e34 jest lepsze od lekkiej zwinnej trójki ?


nie tylko ja to zauważyłem :P:P
Jedenastkowicz
Jedenastkowicz
  8 maja 2011

Jeździłem tym autem ponad 5 lat, nigdy nie miałem problemu z temperaturą, odpowiednie dogrzanie silnika przed "zarzynaniem" i problem z głowy. Temperaturę łapie wolniej niżeli wyciskanie go od zera stopni, elementy rozgrzane i odpowiednio dosmarowane grzeją się wolniej. Druga sprawa ciężar auta. Fakt zwinniejsza nie jest od trójki ale nie o zwinnpości tu mowa a o prowadzeniu się po wirażach. A jesli chodzi o zmianę pompy to tak, jest za mało wydajna, silnik po 3 tyś obrotów i właczonej turbinie ewidentnie dostaje za mała dawkę paliwa po 4 tys czuć to.

luk0712
luk0712
  8 maja 2011
Jedenastkowicz
Jedenastkowicz:

ale Ty czytasz ze zrozumieniem
choc czasem ?

nie chodzi o zagrzanie silnika
chodzi o to ze wiele tds'ów ma zdolnosc do przegrzania sie i do usterek głowicy z tejze okazji
Jedenastkowicz
Jedenastkowicz: elementy rozgrzane i odpowiednio dosmarowane grzeją się wolnie

yhym:zabawa:

Jedenastkowicz
Jedenastkowicz: wirażach

autem po polach sie scigasz ?
no to do wspomnanego orania pola jest ta beta bardzo dobra no
tylko kostke sobie załóz na tył

Jedenastkowicz
Jedenastkowicz: to tak, jest za mało wydajna, silnik po 3 tyś obrotów i właczonej turbinie ewidentnie dostaje za mała dawkę paliwa po 4 tys czuć to.

ja sie poddaje...

cioranie diesla po 4 tyś ma sens niewiem zeby chyba wiekszy pół uciągnąc na tym polu

diesle lubią niskie obroty bo tam mają moment aa to jest dosc czesto potrzebne
i turbina łapie tak od 2tyś chyba wiec no 4 to tylko robienie sobie z auta wirówki
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.