siema
zamiezam w najbliszym czase kupic sobie e34 z dislem i ciekawi mnie czy da sie podkrecic ten silnik zeby moc przekroczyla 200km/
myslalem nad wydajniejsza turbina i czipem i mysle ze moc moze nawet siegnac 250km jesli w ogóle tak mozna
zapytacie po co taka moc?obecnie jezdze e36 323i 170km a ta piateczka oryginalnie ma tylko 143km :)
bmw e34 2.5 tds strona 2 z 4
z drugiej strony porażką jest to że nie umie się czytać ze zrozumieniem bo nigdzie nie napisałem że toyota to TANI plastik, po trzecie jeździć samochodem z przebiegiem 400 tyś... tak bardzo przegrać
(nie mówiąc o starych mercedesach bo one na takim przebiegu to się może dopiero dotarły )
no a przykładowo Ty stwarzasz jakieś porównania i "wkładasz mi w usta" nie moje słowa, kto tu jest głupi
i znowu temat
"a które auto ze szrotów kupić"
kazdy ma inny gust i nieprzemówisz niektóry i tyle :P
ja tam fanatyk starych volvo i choc kanciaste i wyglądały jak meble prl'u
ale jakbym mógł kupić nówka model z tamtych lat
to juz bym w kolejce stał :P
To jest forum dyskusyjne, a na forum kazdy moze sie wypowiedziec ;)
Przeczytaj moze pierw definicje"forum", bo widocznie nawet nie wiesz na co wchodzisz ;)
A no tak. Zapomnialem, ze w Polsce 90% sprzedawanych samochodow ma przebieg 140 tys. Szafa cofana 2x, ale wazne, ze ma 140 tys najechane ;) Na jedne kolo...
nie będziesz mi rozkazywał
tani?
co mnie to obchodzi
z tego co czytam to same negatywy
wiem i zdaje sobe sprawe z tego ze z wieksza moca bede musial zapewne zmienic skrzynie sprzeglo i lepsze chlodzenie i pewnie pare innych mniej lub bardziej waznych rzeczy
a spalanie? mam to w pompce :) jeszcze nigdzie nie slyszalem aby ktos sie podjol tagiego wyzwania i podkrecil leciwego disla z e34
no i znowu zrobila sie klotnia ktora marka lepsza jak na kazdym forum ale powiem krotko kazda marka dobra pod swoim wzgledem
padla tam wypowiedz ze mam kupic bene+gaz nie kupie bo znam kogos kto bedzie sprzedawal mi rope po 3zl "niewmiem skad nie wnikam"
po drugie kocham naped na tyl i nikt tego nie zaprzeczy
a po trzecie fajnie jest miec jedyna taka bm'ek w polsce
pfff :D o camry i o crown tez pewnie powiesz ze bieda :D
w sumie to kolega Ci ładnie odpowiedział co i jak :)
napisałeś, że japońce są plastikowe, że toyota jest plastikowa, już nie wnikam, czy tani plastik czy drogi...ważne, że w niemieckich autach też jest max plastiku :D
z tym się zgodzę
widzę, że już brakło Ci argumentów :)
to po cholerę wytykałeś przebieg? :D
diesel nie da Ci tej frajdy z jazdy co benzyniak...
jest masa aut benzynowych z tylnym napędem i nikt nie zaprzeczy
zwłaszcza, że bardzo dużo takich w polsce lata :D Co z Tobą? ślepy jesteś i nie widzisz ich na drogach? :D
Ludu,powiedzmy sobie szczerze...........Niemcy mają parę fajnych modeli ale jeśli chodzi o frajdę to nie są w stanie przebić Japończyków ...
JDM as Fuck ?
Dyskusja fajna, tylko powiedzcie mi skąd przy trójce wzięła się
Tak poza tym, jeśli ktoś chce silne auto i chce się pokręcić, bierze benzynę.
Nie gadajcie mi tu o starcie ze świateł i zimnych łokciach, bo każdy zorientowany wie jak jest.
Autor tematu chce kręcić e34. Stare auto, do tego nie wiadomo z jaką przeszłością, w sensie nie wiadomo kto i jak nim jeździł. Jeśli było katowane solidnie, a nie ukrywajmy, że w Polsce ciężko znaleźć bmkę, która nie była katowana.
Jeżeli ktoś chce kupić bmw, żeby poszaleć to nic innego jak tylko benzynka od 2.5 ze szperą.
Kiedyś mnie jarały bmki, wyrosłem z tego.
Jeżdżę podrasowanym japończykiem, spalanie mniejsze, waga mniejsza, prędkość większa i silnik nie pada po długiej jeździe na wysokich obrotach.