witam problem jest w vectrze B 2.0 .nie ma wo gule ciepłego powietrza temperatura jest ok trzyma przy 90 ale gdy sie włączy wentylator leci zimne powietrze
ktos mi powiedział ze może byc zapowietrzony ale czy to prawda ze podczas zalania płynu chłodniczego może wystąpić taka usterka
lista tematów
vectra B problem
no to cb ktos w balona robi jezeli woda osignela temperature to ok.Masz uszkodzona nagrzewnice ona siedzi przewaznie za schowkiem w samochodzie.JAk masz jeszcze jakies pytania to pisz
Na razie jedynym balonem jesteś Ty
oczywiście mowa tutaj o wymianie płynu, jeśli wymieniałeś? to musisz teraz odpowietrzyć układ.
Jeśli nie to podaj więcej szczegółów czy klimatronik itp
To zależy jaki tam jest układ dokładnie nie wiem ale większość aut sama się odpowietrza tylko musisz dolewać płynu i zagotować auto tak, żeby się wentylator włączył.
Powiedz jak wygląda tam zbiorniczek, chodzi o to czy jest korek ciśnieniowy czy taki jak od butelki z kolą?
Po 2 to ile zbiorniczków wyrównawczych masz?
Tak wygląda ciśnieniowy
A zwykłego nie mogę znaleźć ale wiesz zwykły to sam plastik po prostu.
Jeśli masz korek ciśnieniowy i nie masz doświadczenia to nie odkręcaj go jeśli silnik masz gorący bo może to skończyć się poparzeniem bo tam jest gorący płyn pod ciśnieniem!
a moze padł Ci zaworek/linka od sterowania cieplym powietrzem ;) ten ktory otwiera-zamyka obieg na nagrzewnice ;)
Konto usunięte: A zwykłego nie mogę znaleźć ale wiesz zwykły to sam plastik po prostu.
Jeśli masz korek ciśnieniowy i nie masz doświadczenia to nie odkręcaj go jeśli silnik masz gorący bo może to skończyć się poparzeniem bo tam jest gorący płyn pod ciśnieniem!
zbiornik jest jeden a korek zwykły
misza1: a moze padł Ci zaworek/linka od sterowania cieplym powietrzem ;) ten ktory otwiera-zamyka obieg na nagrzewnice ;)
to raczej nie
jest różnica jeśli chodzi o zmianę położenia z czerwonego na niebieski
Więc dolej do maxa płyn w chłodnicy oczywiście na zimnym silniku. potem do kreski max w zbiorniczku wyrównawczym i grzej dziada!
Jak już trochę się rozgrzeje to zbutój go do szybszego rozgrzania.
Oczywiście cały czas musisz mieć ogrzewanie włączone na max i wyłączony wewnętrzny wentylator :)
Obserwuj czy nie wciąga płynu ze zbiorniczka wyrównawczego w razie potrzeby dolej.
Jak to ci się nie uda to musisz mieć jakieś odpowietrzniki ale to rzadziej jest potrzebne.