adiluki
Posty: 1972 (po ~312 znaków)
Reputacja: 55 | BluzgometrTM: 205
adiluki
  29 stycznia 2011 (pierwszy post)

witam problem jest w vectrze B 2.0 .nie ma wo gule ciepłego powietrza temperatura jest ok trzyma przy 90 ale gdy sie włączy wentylator leci zimne powietrze
ktos mi powiedział ze może byc zapowietrzony ale czy to prawda ze podczas zalania płynu chłodniczego może wystąpić taka usterka

Kenet16
Kenet16
  29 stycznia 2011

no to cb ktos w balona robi jezeli woda osignela temperature to ok.Masz uszkodzona nagrzewnice ona siedzi przewaznie za schowkiem w samochodzie.JAk masz jeszcze jakies pytania to pisz

robert8522
robert8522
  29 stycznia 2011

witam oczywiscie ze taka usterka moze wystapic i jest to najbardziej prawdopodobne

KORARM
KORARM
  29 stycznia 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: cb ktos w balona robi

Na razie jedynym balonem jesteś Ty

adiluki
adiluki: czy to prawda ze podczas zalania płynu chłodniczego może wystąpić taka usterka

oczywiście mowa tutaj o wymianie płynu, jeśli wymieniałeś? to musisz teraz odpowietrzyć układ.
Jeśli nie to podaj więcej szczegółów czy klimatronik itp
adiluki
Posty: 1972 (po ~312 znaków)
Reputacja: 55 | BluzgometrTM: 205
adiluki
  30 stycznia 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: to musisz teraz odpowietrzyć układ.

to jak to zrobic
Avatar użytkownika tomastomas
Posty: 4038 (po ~171 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 10
tomas
  30 stycznia 2011
adiluki
adiluki: to jak to zrobic

Delikatnie odkręcając korek pojemnika z płynem chłodnicy (na odpalonym silniku; obserwuj, czy płyn ma obieg),...miałem to samo u siebie, tylko, że u mnie chłodnica do wymiany :)
KORARM
KORARM
  30 stycznia 2011
adiluki
adiluki: to jak to zrobic

To zależy jaki tam jest układ dokładnie nie wiem ale większość aut sama się odpowietrza tylko musisz dolewać płynu i zagotować auto tak, żeby się wentylator włączył.
Powiedz jak wygląda tam zbiorniczek, chodzi o to czy jest korek ciśnieniowy czy taki jak od butelki z kolą?
Po 2 to ile zbiorniczków wyrównawczych masz?

Tak wygląda ciśnieniowy
A zwykłego nie mogę znaleźć ale wiesz zwykły to sam plastik po prostu.
Jeśli masz korek ciśnieniowy i nie masz doświadczenia to nie odkręcaj go jeśli silnik masz gorący bo może to skończyć się poparzeniem bo tam jest gorący płyn pod ciśnieniem!
misza1
Posty: 348 (po ~154 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
misza1
  30 stycznia 2011

a moze padł Ci zaworek/linka od sterowania cieplym powietrzem ;) ten ktory otwiera-zamyka obieg na nagrzewnice ;)

adiluki
Posty: 1972 (po ~312 znaków)
Reputacja: 55 | BluzgometrTM: 205
adiluki
  30 stycznia 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: A zwykłego nie mogę znaleźć ale wiesz zwykły to sam plastik po prostu. Jeśli masz korek ciśnieniowy i nie masz doświadczenia to nie odkręcaj go jeśli silnik masz gorący bo może to skończyć się poparzeniem bo tam jest gorący płyn pod ciśnieniem!

zbiornik jest jeden a korek zwykły

misza1
misza1: a moze padł Ci zaworek/linka od sterowania cieplym powietrzem ;) ten ktory otwiera-zamyka obieg na nagrzewnice ;)

to raczej nie
jest różnica jeśli chodzi o zmianę położenia z czerwonego na niebieski
KORARM
KORARM
  30 stycznia 2011
adiluki
adiluki: zbiornik jest jeden a korek zwykły

Więc dolej do maxa płyn w chłodnicy oczywiście na zimnym silniku. potem do kreski max w zbiorniczku wyrównawczym i grzej dziada!
Jak już trochę się rozgrzeje to zbutój go do szybszego rozgrzania.
Oczywiście cały czas musisz mieć ogrzewanie włączone na max i wyłączony wewnętrzny wentylator :)
Obserwuj czy nie wciąga płynu ze zbiorniczka wyrównawczego w razie potrzeby dolej.

Jak to ci się nie uda to musisz mieć jakieś odpowietrzniki ale to rzadziej jest potrzebne.
R4duss91
Posty: 172 (po ~77 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 8
R4duss91
  30 stycznia 2011

patrze, ze z tymi Vectrami to same problemy.. u mnie to samo ;/

KORARM
KORARM
  30 stycznia 2011
R4duss91
R4duss91: patrze, ze z tymi Vectrami to same problemy.. u mnie to samo ;/

Ale jaki masz problem? jeśli kolega płyn wymieniał to do układu dostało się powietrze i trzeba je wywalić, normalna żecz jak w każdym aucie.
adiluki
Posty: 1972 (po ~312 znaków)
Reputacja: 55 | BluzgometrTM: 205
adiluki
  30 stycznia 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: Ale jaki masz problem? jeśli kolega płyn wymieniał to do układu dostało się powietrze i trzeba je wywalić, normalna żecz jak w każdym aucie

poszło jak pisałeś jest ciepło
z góry dzięki
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.